Vertrouw je jezelf niet?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh even alle messen uit de buurt, gewoon voor de zekerheid.
Oke, ga er naar op zoekquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, als het goed is wel. Zelfs in een gehucht als waar ik woon
[ afbeelding ]
sowiesoquote:
En dan is dat nog misschien niet eens de duurste, boh.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:22 schreef Karina het volgende:
Ik was laatst bij de snackbar en een jongetje voor me kocht een Magnum, 2,50! voor een ijsje...
Ik koop eigenlijk altijd waterijs. Liuks of festini perenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:22 schreef Karina het volgende:
Ik was laatst bij de snackbar en een jongetje voor me kocht een Magnum, 2,50! voor een ijsje...
Magnum was toch altijd wel het duurste op de kaart?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:22 schreef Karina het volgende:
Jaquote:
Ik ook, ik lust geen Magnum of dat soort ijs. Het enige andere ijs dat ik lust behalve water is een softijsje van vd Lindequote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik koop eigenlijk altijd waterijs. Liuks of festini peren
Ik heb net een Magnum Almond opquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook, ik lust geen Magnum of dat soort ijs. Het enige andere ijs dat ik lust behalve water is een softijsje van vd Linde
Ik heb om de een of andere reden ondertitelingquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
Geen idee wat ze zingt, maar ik vind het nog steeds leuk, net als vorige week
Ik lust alles, maar mijn bierton eronder is er niet mee eensquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook, ik lust geen Magnum of dat soort ijs. Het enige andere ijs dat ik lust behalve water is een softijsje van vd Linde
Ik ookquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb om de een of andere reden ondertiteling, dus dat lukte wel
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lust alles, maar mijn bierton eronder is er niet mee eens
Het was wel een miniquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het veel te machtig, ik word er misselijk van.
Dat komt omdat normaal die emodude alles naar de klote zingt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ookMaar dan nog was er geen bel die ging rinkelen
Hmmm...quote:
Is het een recente plaat van Coldplay? Ik ben niet op de hoogte, ken alleen de eerste 3 cd's ofzoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat komt omdat normaal die emodude alles naar de klote zingt.
Geen idee. Klinkt allemaal hetzelfdequote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het een recente plaat van Coldplay? Ik ben niet op de hoogte, ken alleen de eerste 3 cd's ofzo[/steen]
Dan heb je niets gemist, alle overig twintig platen klinken hetzelfde volgens mij.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het een recente plaat van Coldplay? Ik ben niet op de hoogte, ken alleen de eerste 3 cd's ofzo[/steen]
High fivequote:
Welnee, dat is bij elke groep of artiest.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb je niets gemist, alle overig twintig platen klinken hetzelfde volgens mij.
Welneequote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welnee, dat is bij elke groep of artiest.
mijn kat is de kamer uitgerendquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:29 schreef Pheno het volgende:
Oh my God. Mijn hamster, mijn goudvis en mijn paard zijn tegelijk gestorven.
I knowquote:
Hoger dan Tyler ooit kan zingenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet nu al dat alle queen liefhebbers huilen
Je dierenarts wrijft zich in zijn handen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:29 schreef Pheno het volgende:
Oh my God. Mijn hamster, mijn goudvis en mijn paard zijn tegelijk gestorven.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh mijn god het vermenigvuldigt zich
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Iedereen juicht omdat het voorbij is
Volgens mij nu alleen het publiekquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat dit niet de reden is om hem eruit te mikken straks..
Bepalen de juryleden straks wie er gaat?
Hmmmzz... hij is voor mij nog wel een favoriet, ik zie liever die brullende donkere griet gaan, die als eerste ging vanavond of die eh, ene waarvan ik de naam niet weet, meisje, volslank. En Becky. Alle 3quote:
Voor Bo zekerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ga er misschien wel een smsje aan wagen dit keer
Bo selectaquote:
Niet zo bot he! Hij heeft Amy gekend!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:31 schreef Karina het volgende:
great job? Het eerlijk zijn is alweer vergeten?
OMGquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |