Vertrouw je jezelf niet?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh even alle messen uit de buurt, gewoon voor de zekerheid.
Oke, ga er naar op zoekquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, als het goed is wel. Zelfs in een gehucht als waar ik woon
[ afbeelding ]
sowiesoquote:
En dan is dat nog misschien niet eens de duurste, boh.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:22 schreef Karina het volgende:
Ik was laatst bij de snackbar en een jongetje voor me kocht een Magnum, 2,50! voor een ijsje...
Ik koop eigenlijk altijd waterijs. Liuks of festini perenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:22 schreef Karina het volgende:
Ik was laatst bij de snackbar en een jongetje voor me kocht een Magnum, 2,50! voor een ijsje...
Magnum was toch altijd wel het duurste op de kaart?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:22 schreef Karina het volgende:
Jaquote:
Ik ook, ik lust geen Magnum of dat soort ijs. Het enige andere ijs dat ik lust behalve water is een softijsje van vd Lindequote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik koop eigenlijk altijd waterijs. Liuks of festini peren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |