Ik heb net een Magnum Almond opquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook, ik lust geen Magnum of dat soort ijs. Het enige andere ijs dat ik lust behalve water is een softijsje van vd Linde
Ik heb om de een of andere reden ondertitelingquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
Geen idee wat ze zingt, maar ik vind het nog steeds leuk, net als vorige week
Ik lust alles, maar mijn bierton eronder is er niet mee eensquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook, ik lust geen Magnum of dat soort ijs. Het enige andere ijs dat ik lust behalve water is een softijsje van vd Linde
Ik ookquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb om de een of andere reden ondertiteling, dus dat lukte wel
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lust alles, maar mijn bierton eronder is er niet mee eens
Het was wel een miniquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het veel te machtig, ik word er misselijk van.
Dat komt omdat normaal die emodude alles naar de klote zingt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ookMaar dan nog was er geen bel die ging rinkelen
Hmmm...quote:
Is het een recente plaat van Coldplay? Ik ben niet op de hoogte, ken alleen de eerste 3 cd's ofzoquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat komt omdat normaal die emodude alles naar de klote zingt.
Geen idee. Klinkt allemaal hetzelfdequote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het een recente plaat van Coldplay? Ik ben niet op de hoogte, ken alleen de eerste 3 cd's ofzo[/steen]
Dan heb je niets gemist, alle overig twintig platen klinken hetzelfde volgens mij.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het een recente plaat van Coldplay? Ik ben niet op de hoogte, ken alleen de eerste 3 cd's ofzo[/steen]
High fivequote:
Welnee, dat is bij elke groep of artiest.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb je niets gemist, alle overig twintig platen klinken hetzelfde volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |