Tweedyquote:
De mannen soppen hier net zoveel wekelijks bij het woordje Cheryl als de dames bij Dan op vrijdagquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh zegt me nog niet echt ietsEven zoeken.
Fight for this lovequote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]Steen en zo. Al zal ik een of ander liedje van haar vast kennen.
Nou gaat het bij haar ook niet zozeer om de muziekquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]Steen en zo. Al zal ik een of ander liedje van haar vast kennen.
Jurylid van UK X-factor denk ikquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:36 schreef Karina het volgende:
Wat zei hij? Ik zat Cheryl even op te zoeken.
Oh ja, ik zag het wel toen ik net zat te zoeken, maar ik herkende de titel niet, maar toen ik het even afspeelde herkende ik het.quote:
Nah dat moet je ook maar net kennen, al is ze wel bij ons in X-factor/Voice voorbij gekomen toenquote:
Zingt ze dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou gaat het bij haar ook niet zozeer om de muziek
Ja zoiets, bovenin een lijst wel jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
En ik bedenk net ook dat ze volgens mij de meest sexy vrouw was? OF nummer 2?
Ik hoop het echt!quote:
Dat is de bonusquote:
En ze zat in meidengroep Girls Aloud, en was jurylid bij XFA UK en USA, al was ze bij die laatste snel weer weg, omdat de Amerikanen haar niet konden verstaanquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja, ik zag het wel toen ik net zat te zoeken, maar ik herkende de titel niet, maar toen ik het even afspeelde herkende ik het.
Dat kent bijna iedereen welquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nah dat moet je ook maar net kennen, al is ze wel bij ons in X-factor/Voice voorbij gekomen toen
Dries in gele speedo?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
Ik zit nu te denken: wat is een sexy zanger van nu, ik zou er echt geen eentje weten
Ja jij ook nog eens, jullie denken zeker: bijna dezelfde leeftijd, dan moet ze die wel leuk vindenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat je daar zelf niet op gekomen was Karina
Jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:39 schreef Karina het volgende:
Ik zit nu te denken: wat is een sexy zanger van nu, ik zou er echt geen eentje weten
Alsof er zoveel leuke vrouwen voorbij komenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Janet als TAL programma's, ook nooit leuke mannen
Holly? Cheryl zometeen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Alsof er zoveel leuke vrouwen voorbij komen
Bij Voice en X-factor aan de lopende bandquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Alsof er zoveel leuke vrouwen voorbij komen
Like duh. Alles wat springt playbackt tegenwoordigquote:
Ik denk niet dat iemand hem echt leuk vindt. Nuchter bedoel ikquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja jij ook nog eens, jullie denken zeker: bijna dezelfde leeftijd, dan moet ze die wel leuk vinden
cole tweedy whatever dudequote:
Tot morgen, sterkte met lerenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ook dat. Ik ga zo maar 's verder met destudie
tot morgen
Dan kan iedereen meegillen.quote:
Succes!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
tot morgen
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:46 schreef Karina het volgende:
Ah nu begrijp ik de opmerking dat Amerikanen haar niet konden verstaan
Whehe Cheryl is de helft van Holly in lengte en ook qua omvang, alleen nu door wijde broek zie je het niet.quote:
quote:
halloquote:
Dat valt reuze mee. Niet te vergelijken met julliequote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
Hehe en de mannen zeuren als wij Danroepen, jullie kunnen er ook wat van.
More boobs.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:48 schreef Redefine het volgende:
Blijf de nummers van Girls Aloud leuker/acceptabeler vinden dan haar solo nummers.
Dat waren allemaal covers toch?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:48 schreef Redefine het volgende:
Blijf de nummers van Girls Aloud leuker/acceptabeler vinden dan haar solo nummers.
He, die smilie zie ik niet vaak bij jou als het om je studie gaatquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
tot morgen
Wij hebben een korte show en een nog krotere results, zij elke week minimaal 2 shows met Danquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee. Niet te vergelijken met jullie
Zeker. Alleen die rooie heb ik nooit wat aangevonden.quote:
Ik dacht al, ben je verdwaald vanuit het NL-BUL topicquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoi.
Ik was net te laat voor Cherylzapte toevallig langs
Daarbij is Cheryl een echte vrouw, Dan kun je niet bepaald een echte man noemenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wij hebben een korte show en een nog krotere results, zij elke week minimaal 2 shows met Dan
Nou daar doe je het voor, een dwerg die tot je middel komtquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wij hebben een korte show en een nog krotere results, zij elke week minimaal 2 shows met Dan
Allebei midget welquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:49 schreef D. het volgende:
[..]
Daarbij is Cheryl een echte vrouw, Dan kun je niet bepaald een echte man noemen
Precies, en nog getrouwd ook.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou daar doe je het voor, een dwerg die tot je middel komt
Zit compleet vast en heb maandag en dinsdag m'n laatste tentamens. En wil ze wel halenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
He, die smilie zie ik niet vaak bij jou als het om je studie gaat![]()
Werk ze!
Bij mij wel ja, dat heb ik getestquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou daar doe je het voor, een dwerg die tot je middel komt
Breng me niet op ideeënquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:50 schreef Pheno het volgende:
Ik kan of gaan afplakken van het plafond en deurposten
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:50 schreef Pheno het volgende:
Ik kan of gaan afplakken van het plafond en deurposten, Diablo voor de tigste keer aars schoppen, of zombies met een kettingzaag slachten. Lastige keuze
Nou dan mag je m'n quotes gaan zoeken want k roep al geen maanden 'danquote:
Op BBC1 zal het dan waarschijnlijk wel met Norton zijn. Ik dacht van de week zet de bbc eens op, hoor ik hem eens commentaar geven. Waren het twee anderenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
heej komt het ESF op BBC1, leuk, BBC3 kon ik niet ontvangen voor de halve finales.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |