Niet zo bot he! Hij heeft Amy gekend!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:31 schreef Karina het volgende:
great job? Het eerlijk zijn is alweer vergeten?
OMGquote:
Tweedyquote:
De mannen soppen hier net zoveel wekelijks bij het woordje Cheryl als de dames bij Dan op vrijdagquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh zegt me nog niet echt ietsEven zoeken.
Fight for this lovequote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]Steen en zo. Al zal ik een of ander liedje van haar vast kennen.
Nou gaat het bij haar ook niet zozeer om de muziekquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]Steen en zo. Al zal ik een of ander liedje van haar vast kennen.
Jurylid van UK X-factor denk ikquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:36 schreef Karina het volgende:
Wat zei hij? Ik zat Cheryl even op te zoeken.
Oh ja, ik zag het wel toen ik net zat te zoeken, maar ik herkende de titel niet, maar toen ik het even afspeelde herkende ik het.quote:
Nah dat moet je ook maar net kennen, al is ze wel bij ons in X-factor/Voice voorbij gekomen toenquote:
Zingt ze dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou gaat het bij haar ook niet zozeer om de muziek
Ja zoiets, bovenin een lijst wel jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
En ik bedenk net ook dat ze volgens mij de meest sexy vrouw was? OF nummer 2?
Ik hoop het echt!quote:
Dat is de bonusquote:
En ze zat in meidengroep Girls Aloud, en was jurylid bij XFA UK en USA, al was ze bij die laatste snel weer weg, omdat de Amerikanen haar niet konden verstaanquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja, ik zag het wel toen ik net zat te zoeken, maar ik herkende de titel niet, maar toen ik het even afspeelde herkende ik het.
Dat kent bijna iedereen welquote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nah dat moet je ook maar net kennen, al is ze wel bij ons in X-factor/Voice voorbij gekomen toen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |