Wat is de kit?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:35 schreef Monopoly het volgende:
Zo weer thuis. Tof feestje gehad vannacht in Zwolle, totdat de kit het feest kwam eindigen
quote:
en woutenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:50 schreef wietparkiet het volgende:
ik kende het nog niet![]()
kende wel scotoe en popo
wouten seks met hondenquote:
Kom maar langs hoor, moet je wel even bier meenemenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:03 schreef Beach het volgende:
wietparkiet wanneer gaan wij eens bier drinken
waarheen danquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kom maar langs hoor, moet je wel even bier meenemen
ben daar nooit binnen geweestquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:07 schreef Plastic_zak het volgende:
ik ben wel eens naar brothers gegaan daar
ik ook weleensquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:07 schreef Plastic_zak het volgende:
ik ben wel eens naar brothers gegaan daar
Moet je die malariapil anaal of oraal inbrengen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:09 schreef Boterbartje het volgende:
malariapil weer bijna vergeten, net ingenomen.
en ja; ik ben over gegaan op kraanwater omdat het goedkoper is
wat een pauper ben ik
nee maar wel die hoek ongeveer en daar laat ik het bijquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:10 schreef wietparkiet het volgende:
Beach waar kom je nou vandaan dan, nieuwegein ofzo zeker
pieminaal hahaha XDquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Moet je die malariapil anaal of oraal inbrengen?
oke g maar gebruik gewoon die 500 euro die je nog extra hebt je gaat toch niet alleen water drinken in Sporequote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
pieminaal hahaha XD
nee gewoon oraal met een slokje water ja tog G
ik drink al alleen maar water sinds ik china binnen ben gekomen. Water is gewoon chillste. af en toe een colatje en anders 's avonds bier. Maar nu ipv fleswater over op kraanwaterquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:15 schreef Beach het volgende:
[..]
oke g maar gebruik gewoon die 500 euro die je nog extra hebt je gaat toch niet alleen water drinken in Spore
Al diarree of buikloop gehad van kraanwater daar?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik drink al alleen maar water sinds ik china binnen ben gekomen. Water is gewoon chillste. af en toe een colatje en anders 's avonds bier. Maar nu ipv fleswater over op kraanwater
dat zeg ik dus; ik begin sinds vandaag aan kraanwater. maar het blijkt hier op europees niveau te liggen (niet dat nederlanders water in spanje drinken, maar ik drink wel water in spanje dus gaat vast goed)quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Al diarree of buikloop gehad van kraanwater daar?
Bbq zo en jijquote:
Pz is flikker en zuigt liever piemels dan callipo'squote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:12 schreef Boterbartje het volgende:
super rusti gmaar pz is piemols zuigen dus daarom
Ik heb honger maar moet gvd wachten tot mijn broer er isquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh nice, even wat vlees in de pan flikkeren en dan film kijken denk ik
pak je een boterhamquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb honger maar moet gvd wachten tot mijn broer er is
quote:
ik roleplay jou altijd en dan ga ik aftrekken op koekjes die voer ik aan konijnenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:31 schreef Beach het volgende:
Mensen die op tumblr bekende personen gaan roleplayen
watquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik roleplay jou altijd en dan ga ik aftrekken op koekjes die voer ik aan konijnen
oh was dat raar?quote:
wat hebben ze in je drankje gestoptquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:46 schreef Boterbartje het volgende:
Ik droomde vaak dat DV 1 robot arm had en daarme mangopuree maakte om uit te smeren over honden. Vooral straathonden zonder staart. Dat waren enge dromen. Sindsdien ben ik bang voor brinta pap
Jij had het sneller gekund met je robotarmquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ik stelde nog voor om af te wassen, maar meneer wou het zelf doen.
Deze manquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:46 schreef Boterbartje het volgende:
Ik droomde vaak dat DV 1 robot arm had en daarme mangopuree maakte om uit te smeren over honden. Vooral straathonden zonder staart. Dat waren enge dromen. Sindsdien ben ik bang voor brinta pap
Ze zijn de cactussen water aan het geven.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:56 schreef Boterbartje het volgende:
DV waarom ben je bij smuf? Zijn jullie toevallig schapen aan het klonen?
Ja, natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:56 schreef Boterbartje het volgende:
DV waarom ben je bij smuf? Zijn jullie toevallig schapen aan het klonen?
Wat?quote:
Ik heb dromen waarin ik blij ben. In diezelfde dromen zit DV toevallig ook met haar robotarmquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Alleen maar liefde, man. Wees blij.
Wietparkietquote:
Speesquote:
Ik wilde net Jupiler halen want eindelijk hadden ze dat weer, maar kon niet in mijn eentje 3 kratten meenemenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:01 schreef Spouwerranger het volgende:
Net ook weer een nieuw kratje grolsch gehaald. Nu de aanbieding nog loopt.
Je ging toch met huisgenootjes halen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:02 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik wilde net Jupiler halen want eindelijk hadden ze dat weer, maar kon niet in mijn eentje 3 kratten meenemen
1 want snuf is een slapjanusquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
je ging toch met huisgenootjes halen?
Maar hoeveel heb je er nu gehaald? 2?
Laat je tieten zien, oh wachtquote:
Goed bezig.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:01 schreef Spouwerranger het volgende:
Daarom de oh wachtquote:
Ja, maar mijn huisgenoten zijn er niet. Ik heb er nu geen 1 gehaald, want dan kreeg ik geen aanbiedingquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je ging toch met huisgenootjes halen?
Maar hoeveel heb je er nu gehaald? 2?
Snuf is nog verrassend sterk anders. Hij versloeg laatst nog een Russische circusbeer met kogelstoten.quote:
Ik had laatst ook een biertje. het was geen grolsch. Van die dag heb ik een fobie voor groene mokken met kerstmanafbeeldingen ontwikkeld. Ik leef in constante angstquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:01 schreef Spouwerranger het volgende:
Circusbeer was wel een beetje brak dus dat was geen eerlijke wedstrijd..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Snuf is nog verrassend sterk anders. Hij versloeg laatst nog een Russische circusbeer met kogelstoten.
Watquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja, maar mijn huisgenoten zijn er niet. Ik heb er nu geen 1 gehaald, want dan kreeg ik geen aanbiedingMaar ik had eergisteren 3 kratten Amstel gehaald omdat dat het enige was wat ze nog hadden
!
gaan ze der een pener aannaaien ?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Even afspraak maken bij plastisch chirurg brb
Grotere tieten tochquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gaan ze der een pener aannaaien ?
Nu moet ik wel zeggen dat ik om 21:40 kwam en de winkel gaat om 22:00 dicht. Maar dan nogquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat. Alleen nog maar Amstel. Wat is dat voor faalwinkel.
Zoveel wodka in 2 uur werkt inderdaad niet bevorderend.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Circusbeer was wel een beetje brak dus dat was geen eerlijke wedstrijd..
Arme beerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zoveel wodka in 2 uur werkt inderdaad niet bevorderend.
Oke, dat is dan wel iets begrijpelijker, maar Amstel is alsnog goed te drinken, vind ik tenminste.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:07 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nu moet ik wel zeggen dat ik om 21:40 kwam en de winkel gaat om 22:00 dicht. Maar dan nog
Ik snoof omdat ik dacht dat ik verkouden was..quote:
Aight manquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik snoof omdat ik dacht dat ik verkouden was..
Ik was niet verkouden dus in feite werd het een lange inademing.
Ik hou van inademen
Pure genialiteit dit.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:08 schreef Boterbartje het volgende:
Vroeger toen ik nog een baby was voerde mama mij altijd pap. Maar ik wou een beest worden dus ik at altijd stoeptegels. In de winter als het glad is werk ik bij de overheid, ik kan nu grind poepen. Als cadeau krijg ik dan tafellakens met geborduurde bevers met hoedjes erop.
Ik hou van bevers met hoedjes
Wat de neuk. Ik vind dat een rare uitroep. Zoals de oude amerikanen zeiden; een tafel is nog geen waterpomptang sleutel. Dat sloeg op dat deze voorwerpen niet op elkaar leken en ook nog een ander nut hadden.quote:
Waarom denk je dat het een circusbeer was? Hij kon verder geen trucjes ofzo. Alleen maar overmatig veel wodka drinken.quote:
Dat wel, maar als je verwacht dat je Jupiler gaat drinken kom je toch van een koude kermis thuis.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, dat is dan wel iets begrijpelijker, maar Amstel is alsnog goed te drinken, vind ik tenminste.
Ja, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat wel, maar als je verwacht dat je Jupiler gaat drinken kom je toch van een koude kermis thuis.
0"12quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoelaat is het bij jou dan? Uurtje of 1 's avonds ofzo.
Oh, 6 uur tijdsverschil. Ik dacht 7. Nouja, oke, trusten dan maar.quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het een circusbeer was? Hij kon verder geen trucjes ofzo. Alleen maar overmatig veel wodka drinken.
Zuipschuitquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu is de fles leeg
gelukkig nieuwe gehaald
Vierde fles in een week ofzoquote:
kusquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Te veel jus d'orange en te weinig safari
Je mag niet rijden met alcohol opquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zit aan mijn derde nu.
[ afbeelding ]
Ik wil er best een keertje inzeiken.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Te veel jus d'orange en te weinig safari
Ik zal zo over jouw hoofd zeikenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik wil er best een keertje inzeiken.
Alsof boeren op tractors daar iets om geven. Beetje grasmaaien en bier drinken. Mooi tochquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je mag niet rijden met alcohol op
Helemaal gelezen. Ik kan nu vredig sterven.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:21 schreef Boterbartje het volgende:
Ooit ging ik winkelen en toen kocht ik 1 t-shirt en ik vond het heel mooi. Dat is nu ook mijn enige tshirt over 3 jaar ga ik weer winkelen. Hij is roze met een bever erop, ik ben dol op bevers. Op een warme dag ging ik een bbq stelen bij evert uit de tuin. toen hadden ze mijn signalement bij de polisie dus nu heb ik een hoedje erop laten borduren. nu heb ik een liefde voor bevers met hoedjes. Bevers zijn zo gaaf met hoedjes, maar bevers houden zelf meer van platte hamsters. Daarom is er ook zo'n run op wals-rijbewijzen onder bevers, maar bevers zijn beter in het weven van manden dus daarom heb je koeien zonder horens en daarom kunnen koeien niet op vla lopen want vla heeft niet genoeg viscositeit om chocola te zijn en varkens houden niet van kruiden als er zout bij zit daarom kun je alleen koekjes kopen op de eerste zondag van pasen.
Straks ontploft je piemelquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:23 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb vanaf vanochtend 6 uur nog niet gepist
Even keukenmes pakkenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Helemaal gelezen. Ik kan nu vredig sterven.
Dientje is alvast aan het oefenen voor het drankmisbruik in de toekomst.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:23 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb vanaf vanochtend 6 uur nog niet gepist
huh? Drankmisbruik?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dientje is alvast aan het oefenen voor het drankmisbruik in de toekomst.
groetjes terug twitterquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:24 schreef Typisch het volgende:
net terug van het strand en nu schillende bij een turk alles. groetjes van Twitter
Okay ik ga alvast in het fietsenhok liggen, scheelt weer wat bloed van de muur schrobbenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb mijn hakbijl al klaar liggen.
Ja toch. Afgelopen weekend ook een hele bacardifles van 2.5L achterover gegooid toch.quote:
Neehee, leer het nou. Eerst maden, dan pas het fietsenhok.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Okay ik ga alvast in het fietsenhok liggen, scheelt weer wat bloed van de muur schrobben
Oja je wil mijn stoffelijk overschot natuurlijk eerst anaal vernederenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Neehee, leer het nou. Eerst maden, dan pas het fietsenhok.
Sowieso. Het liefst als het nog warm is.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oja je wil mijn stoffelijk overschot natuurlijk eerst anaal vernederen
Even in de magnetron tochquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Sowieso. Het liefst als het nog warm is.
Saaiquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:29 schreef Boterbartje het volgende:
ik begin steeds moeier te worden, denk dat ik gewoon ga slapen nou mangen
ja tochquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja toch. Afgelopen weekend ook een hele bacardifles van 2.5L achterover gegooid toch.
meer moe!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:29 schreef Boterbartje het volgende:
Je deed al wazigquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja toch
Al als ik dat had gedaan dan was ik echt lam en dan ga ik gek doen en weet ik de volgende dag niets meer
Waarom heb je zo'n hoog eigen dunk??quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:29 schreef Boterbartje het volgende:
Wat?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n hoog eigen dunk??
ah grutjes misschien proberde je wel keoien te vangen met een touw mara die kun je alleen vangen met pindakaas lijkt me duidelijk net als dat varkens alleen maar lekker zijn als je ze tijdig insmeert met smegma en kruidenboterquote:
waar komt deze vraag zo ineens vandaan?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n hoog eigen dunk??
Dan langzaam op het spit laten draaien tot je een krokant korstje krijgt tochquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ah grutjes misschien proberde je wel keoien te vangen met een touw mara die kun je alleen vangen met pindakaas lijkt me duidelijk net als dat varkens alleen maar lekker zijn als je ze tijdig insmeert met smegma en kruidenboter
Deze dame weetquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan langzaam op het spit laten draaien tot je een krokant korstje krijgt toch
Gewoon, lees soms wat je post, en vraag het me afquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
waar komt deze vraag zo ineens vandaan?
ik ben gevoelig voor prikjes in me zij, dat kieteltquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik hoefde alleen naar je te wijzen en je deed al alsof je dood ging van het kietelen
Glittergifjequote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon, lees soms wat je post, en vraag het me af
gewoon ik ben kapot lekker, narcistisch, ik heb aids, ik durf niet van m'n zolder af, ik heb kanker, ik eet soms koeienstront en op zondag draag ik enkel een paarse string tijdens m'n ochtendboodschappen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon, lees soms wat je post, en vraag het me af
Haha het viel echt wel mee. Ik heb me wel raarder gedragen als ik drank en wiet op heb.quote:
kom maar halenquote:
Jij bent sowieso wazig van jezelfquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Haha het viel echt wel mee. Ik heb me wel raarder gedragen als ik drank en wiet op heb.
Dit beschouw ik als een compliment.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij bent sowieso wazig van jezelf
Oké geilquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
gewoon ik ben kapot lekker, narcistisch, ik heb aids, ik durf niet van m'n zolder af, ik heb kanker, ik eet soms koeienstront en op zondag draag ik enkel een paarse string tijdens m'n ochtendboodschappen.
Waar zie jij eigendunk in mijn posts dan?
GA DAN. MET JE HOOFD.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat knipoog je nouga wel iets halen
noh wat doe je soms bot, ik zou best een keer een colatje met rietje met jou willen drinken. Wel in de het weekend anders mag ik geen prikquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké geil
Bedankt voor je uitleg, weg hier.
Poephoofdquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hallo
Hoezo zeg je dat nu pasmaar kan niet, leren voor tentamenweek toch
Okay.jpgquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zippo's zijn baas. Niks hipster aan.
omdat de sensor rechthoekig isquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:50 schreef Spouwerranger het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom cameralenzen rond zijn, maar de foto's vierkant?
LENZEN zijn rond omdat ze op die manier het licht naar 1 punt kunnen richten, vierkante lens kan dat natuurlijk niet. Lenzen bestaan uit heel veer verschillende lenzen en zijn erg complex blablaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:50 schreef Spouwerranger het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom cameralenzen rond zijn, maar de foto's vierkant?
Rot op met die kakkerlakken meuk johquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen die geen Paul Elstak luisteren
Wat luister jij danquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Rot op met die kakkerlakken meuk joh
geen rotterdamse troep iigquote:
Kan je zo doen maar ik steun die kankertroep van een kerel met een nr als rotterdam hooligan nietquote:
stevenmac26 en het aardig doen tegen een rotterdammerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan je zo doen maar ik steun die kankertroep van een kerel met een nr als rotterdam hooligan niet
Heb liever dat ie een pijnlijke dood sterft
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:24 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
stevenmac26 en het aardig doen tegen een rotterdammer
kan zo in een nieuwe uitgave van Suske en Wiske
de hele bbq?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:43 schreef Dientje12 het volgende:
ik denk dat ik zo maar ga beginnen met drinken, en morgen is me moeder jarig dan ga ik bbq eten
ik doe dat allemaal nu met maatjes en FOK! Bazen comboquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:43 schreef Dientje12 het volgende:
ik denk dat ik zo maar ga beginnen met drinken, en morgen is me moeder jarig dan ga ik bbq eten
moeders mooiste heeft gesprokenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zelf oprotten teringdebiel met je mismaakte babyface.
come at me brahquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zelf oprotten teringdebiel met je mismaakte babyface.
ik gebruik zonnebrandquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:48 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die niet verbrand zijn en volgende week de vellen van hun ruggetje gaan trekken.
Ik ben zoals die slang uit harry potter 2.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:48 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die niet verbrand zijn en volgende week de vellen van hun ruggetje gaan trekken.
leuke film welquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:49 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik ben zoals die slang uit harry potter 2.
Is de kebab dan klaar?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:48 schreef monkyyy het volgende:
verbranden is voor proleten. Deze baas zat van1 tot half 6 op het strand en niks te zien behalve bruine huidquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:48 schreef monkyyy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |