waarheen danquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kom maar langs hoor, moet je wel even bier meenemen
ben daar nooit binnen geweestquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:07 schreef Plastic_zak het volgende:
ik ben wel eens naar brothers gegaan daar
ik ook weleensquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:07 schreef Plastic_zak het volgende:
ik ben wel eens naar brothers gegaan daar
Moet je die malariapil anaal of oraal inbrengen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:09 schreef Boterbartje het volgende:
malariapil weer bijna vergeten, net ingenomen.
en ja; ik ben over gegaan op kraanwater omdat het goedkoper is
wat een pauper ben ik
nee maar wel die hoek ongeveer en daar laat ik het bijquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:10 schreef wietparkiet het volgende:
Beach waar kom je nou vandaan dan, nieuwegein ofzo zeker
pieminaal hahaha XDquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Moet je die malariapil anaal of oraal inbrengen?
oke g maar gebruik gewoon die 500 euro die je nog extra hebt je gaat toch niet alleen water drinken in Sporequote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
pieminaal hahaha XD
nee gewoon oraal met een slokje water ja tog G
ik drink al alleen maar water sinds ik china binnen ben gekomen. Water is gewoon chillste. af en toe een colatje en anders 's avonds bier. Maar nu ipv fleswater over op kraanwaterquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:15 schreef Beach het volgende:
[..]
oke g maar gebruik gewoon die 500 euro die je nog extra hebt je gaat toch niet alleen water drinken in Spore
Al diarree of buikloop gehad van kraanwater daar?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik drink al alleen maar water sinds ik china binnen ben gekomen. Water is gewoon chillste. af en toe een colatje en anders 's avonds bier. Maar nu ipv fleswater over op kraanwater
dat zeg ik dus; ik begin sinds vandaag aan kraanwater. maar het blijkt hier op europees niveau te liggen (niet dat nederlanders water in spanje drinken, maar ik drink wel water in spanje dus gaat vast goed)quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Al diarree of buikloop gehad van kraanwater daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |