Ik heb dromen waarin ik blij ben. In diezelfde dromen zit DV toevallig ook met haar robotarmquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Alleen maar liefde, man. Wees blij.
Wietparkietquote:
Speesquote:
Ik wilde net Jupiler halen want eindelijk hadden ze dat weer, maar kon niet in mijn eentje 3 kratten meenemenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:01 schreef Spouwerranger het volgende:
Net ook weer een nieuw kratje grolsch gehaald. Nu de aanbieding nog loopt.
Je ging toch met huisgenootjes halen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:02 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik wilde net Jupiler halen want eindelijk hadden ze dat weer, maar kon niet in mijn eentje 3 kratten meenemen
1 want snuf is een slapjanusquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
je ging toch met huisgenootjes halen?
Maar hoeveel heb je er nu gehaald? 2?
Laat je tieten zien, oh wachtquote:
Goed bezig.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:01 schreef Spouwerranger het volgende:
Daarom de oh wachtquote:
Ja, maar mijn huisgenoten zijn er niet. Ik heb er nu geen 1 gehaald, want dan kreeg ik geen aanbiedingquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je ging toch met huisgenootjes halen?
Maar hoeveel heb je er nu gehaald? 2?
Snuf is nog verrassend sterk anders. Hij versloeg laatst nog een Russische circusbeer met kogelstoten.quote:
Ik had laatst ook een biertje. het was geen grolsch. Van die dag heb ik een fobie voor groene mokken met kerstmanafbeeldingen ontwikkeld. Ik leef in constante angstquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:01 schreef Spouwerranger het volgende:
Circusbeer was wel een beetje brak dus dat was geen eerlijke wedstrijd..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Snuf is nog verrassend sterk anders. Hij versloeg laatst nog een Russische circusbeer met kogelstoten.
Watquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja, maar mijn huisgenoten zijn er niet. Ik heb er nu geen 1 gehaald, want dan kreeg ik geen aanbiedingMaar ik had eergisteren 3 kratten Amstel gehaald omdat dat het enige was wat ze nog hadden
!
gaan ze der een pener aannaaien ?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Even afspraak maken bij plastisch chirurg brb
Grotere tieten tochquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gaan ze der een pener aannaaien ?
Nu moet ik wel zeggen dat ik om 21:40 kwam en de winkel gaat om 22:00 dicht. Maar dan nogquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat. Alleen nog maar Amstel. Wat is dat voor faalwinkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |