Bbq zo en jijquote:
Pz is flikker en zuigt liever piemels dan callipo'squote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:12 schreef Boterbartje het volgende:
super rusti gmaar pz is piemols zuigen dus daarom
Ik heb honger maar moet gvd wachten tot mijn broer er isquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh nice, even wat vlees in de pan flikkeren en dan film kijken denk ik
pak je een boterhamquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb honger maar moet gvd wachten tot mijn broer er is
quote:
ik roleplay jou altijd en dan ga ik aftrekken op koekjes die voer ik aan konijnenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:31 schreef Beach het volgende:
Mensen die op tumblr bekende personen gaan roleplayen
watquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik roleplay jou altijd en dan ga ik aftrekken op koekjes die voer ik aan konijnen
oh was dat raar?quote:
wat hebben ze in je drankje gestoptquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:46 schreef Boterbartje het volgende:
Ik droomde vaak dat DV 1 robot arm had en daarme mangopuree maakte om uit te smeren over honden. Vooral straathonden zonder staart. Dat waren enge dromen. Sindsdien ben ik bang voor brinta pap
Jij had het sneller gekund met je robotarmquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ik stelde nog voor om af te wassen, maar meneer wou het zelf doen.
Deze manquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:46 schreef Boterbartje het volgende:
Ik droomde vaak dat DV 1 robot arm had en daarme mangopuree maakte om uit te smeren over honden. Vooral straathonden zonder staart. Dat waren enge dromen. Sindsdien ben ik bang voor brinta pap
Ze zijn de cactussen water aan het geven.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:56 schreef Boterbartje het volgende:
DV waarom ben je bij smuf? Zijn jullie toevallig schapen aan het klonen?
Ja, natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:56 schreef Boterbartje het volgende:
DV waarom ben je bij smuf? Zijn jullie toevallig schapen aan het klonen?
Wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |