Zuipschuitquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu is de fles leeg
gelukkig nieuwe gehaald
Vierde fles in een week ofzoquote:
kusquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Te veel jus d'orange en te weinig safari
Je mag niet rijden met alcohol opquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zit aan mijn derde nu.
[ afbeelding ]
Ik wil er best een keertje inzeiken.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Te veel jus d'orange en te weinig safari
Ik zal zo over jouw hoofd zeikenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik wil er best een keertje inzeiken.
Alsof boeren op tractors daar iets om geven. Beetje grasmaaien en bier drinken. Mooi tochquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je mag niet rijden met alcohol op
Helemaal gelezen. Ik kan nu vredig sterven.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:21 schreef Boterbartje het volgende:
Ooit ging ik winkelen en toen kocht ik 1 t-shirt en ik vond het heel mooi. Dat is nu ook mijn enige tshirt over 3 jaar ga ik weer winkelen. Hij is roze met een bever erop, ik ben dol op bevers. Op een warme dag ging ik een bbq stelen bij evert uit de tuin. toen hadden ze mijn signalement bij de polisie dus nu heb ik een hoedje erop laten borduren. nu heb ik een liefde voor bevers met hoedjes. Bevers zijn zo gaaf met hoedjes, maar bevers houden zelf meer van platte hamsters. Daarom is er ook zo'n run op wals-rijbewijzen onder bevers, maar bevers zijn beter in het weven van manden dus daarom heb je koeien zonder horens en daarom kunnen koeien niet op vla lopen want vla heeft niet genoeg viscositeit om chocola te zijn en varkens houden niet van kruiden als er zout bij zit daarom kun je alleen koekjes kopen op de eerste zondag van pasen.
Straks ontploft je piemelquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:23 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb vanaf vanochtend 6 uur nog niet gepist
Even keukenmes pakkenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Helemaal gelezen. Ik kan nu vredig sterven.
Dientje is alvast aan het oefenen voor het drankmisbruik in de toekomst.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:23 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb vanaf vanochtend 6 uur nog niet gepist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |