omdat de sensor rechthoekig isquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:50 schreef Spouwerranger het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom cameralenzen rond zijn, maar de foto's vierkant?
LENZEN zijn rond omdat ze op die manier het licht naar 1 punt kunnen richten, vierkante lens kan dat natuurlijk niet. Lenzen bestaan uit heel veer verschillende lenzen en zijn erg complex blablaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:50 schreef Spouwerranger het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom cameralenzen rond zijn, maar de foto's vierkant?
Rot op met die kakkerlakken meuk johquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen die geen Paul Elstak luisteren
Wat luister jij danquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Rot op met die kakkerlakken meuk joh
geen rotterdamse troep iigquote:
Kan je zo doen maar ik steun die kankertroep van een kerel met een nr als rotterdam hooligan nietquote:
stevenmac26 en het aardig doen tegen een rotterdammerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan je zo doen maar ik steun die kankertroep van een kerel met een nr als rotterdam hooligan niet
Heb liever dat ie een pijnlijke dood sterft
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:24 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
stevenmac26 en het aardig doen tegen een rotterdammer
kan zo in een nieuwe uitgave van Suske en Wiske
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |