Gewoon, lees soms wat je post, en vraag het me afquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
waar komt deze vraag zo ineens vandaan?
ik ben gevoelig voor prikjes in me zij, dat kieteltquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik hoefde alleen naar je te wijzen en je deed al alsof je dood ging van het kietelen
Glittergifjequote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon, lees soms wat je post, en vraag het me af
gewoon ik ben kapot lekker, narcistisch, ik heb aids, ik durf niet van m'n zolder af, ik heb kanker, ik eet soms koeienstront en op zondag draag ik enkel een paarse string tijdens m'n ochtendboodschappen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon, lees soms wat je post, en vraag het me af
Haha het viel echt wel mee. Ik heb me wel raarder gedragen als ik drank en wiet op heb.quote:
kom maar halenquote:
Jij bent sowieso wazig van jezelfquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Haha het viel echt wel mee. Ik heb me wel raarder gedragen als ik drank en wiet op heb.
Dit beschouw ik als een compliment.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij bent sowieso wazig van jezelf
Oké geilquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
gewoon ik ben kapot lekker, narcistisch, ik heb aids, ik durf niet van m'n zolder af, ik heb kanker, ik eet soms koeienstront en op zondag draag ik enkel een paarse string tijdens m'n ochtendboodschappen.
Waar zie jij eigendunk in mijn posts dan?
GA DAN. MET JE HOOFD.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat knipoog je nouga wel iets halen
noh wat doe je soms bot, ik zou best een keer een colatje met rietje met jou willen drinken. Wel in de het weekend anders mag ik geen prikquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké geil
Bedankt voor je uitleg, weg hier.
Poephoofdquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hallo
Hoezo zeg je dat nu pasmaar kan niet, leren voor tentamenweek toch
Okay.jpgquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zippo's zijn baas. Niks hipster aan.
omdat de sensor rechthoekig isquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:50 schreef Spouwerranger het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom cameralenzen rond zijn, maar de foto's vierkant?
LENZEN zijn rond omdat ze op die manier het licht naar 1 punt kunnen richten, vierkante lens kan dat natuurlijk niet. Lenzen bestaan uit heel veer verschillende lenzen en zijn erg complex blablaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:50 schreef Spouwerranger het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom cameralenzen rond zijn, maar de foto's vierkant?
Rot op met die kakkerlakken meuk johquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen die geen Paul Elstak luisteren
Wat luister jij danquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Rot op met die kakkerlakken meuk joh
geen rotterdamse troep iigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |