Kan je zo doen maar ik steun die kankertroep van een kerel met een nr als rotterdam hooligan nietquote:
stevenmac26 en het aardig doen tegen een rotterdammerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan je zo doen maar ik steun die kankertroep van een kerel met een nr als rotterdam hooligan niet
Heb liever dat ie een pijnlijke dood sterft
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:24 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
stevenmac26 en het aardig doen tegen een rotterdammer
kan zo in een nieuwe uitgave van Suske en Wiske
de hele bbq?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:43 schreef Dientje12 het volgende:
ik denk dat ik zo maar ga beginnen met drinken, en morgen is me moeder jarig dan ga ik bbq eten
ik doe dat allemaal nu met maatjes en FOK! Bazen comboquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:43 schreef Dientje12 het volgende:
ik denk dat ik zo maar ga beginnen met drinken, en morgen is me moeder jarig dan ga ik bbq eten
moeders mooiste heeft gesprokenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zelf oprotten teringdebiel met je mismaakte babyface.
come at me brahquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zelf oprotten teringdebiel met je mismaakte babyface.
ik gebruik zonnebrandquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:48 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die niet verbrand zijn en volgende week de vellen van hun ruggetje gaan trekken.
Ik ben zoals die slang uit harry potter 2.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:48 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die niet verbrand zijn en volgende week de vellen van hun ruggetje gaan trekken.
leuke film welquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:49 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik ben zoals die slang uit harry potter 2.
Is de kebab dan klaar?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:48 schreef monkyyy het volgende:
verbranden is voor proleten. Deze baas zat van1 tot half 6 op het strand en niks te zien behalve bruine huidquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:48 schreef monkyyy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |