Zoveel wodka in 2 uur werkt inderdaad niet bevorderend.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Circusbeer was wel een beetje brak dus dat was geen eerlijke wedstrijd..
Arme beerquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zoveel wodka in 2 uur werkt inderdaad niet bevorderend.
Oke, dat is dan wel iets begrijpelijker, maar Amstel is alsnog goed te drinken, vind ik tenminste.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:07 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nu moet ik wel zeggen dat ik om 21:40 kwam en de winkel gaat om 22:00 dicht. Maar dan nog
Ik snoof omdat ik dacht dat ik verkouden was..quote:
Aight manquote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik snoof omdat ik dacht dat ik verkouden was..
Ik was niet verkouden dus in feite werd het een lange inademing.
Ik hou van inademen
Pure genialiteit dit.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:08 schreef Boterbartje het volgende:
Vroeger toen ik nog een baby was voerde mama mij altijd pap. Maar ik wou een beest worden dus ik at altijd stoeptegels. In de winter als het glad is werk ik bij de overheid, ik kan nu grind poepen. Als cadeau krijg ik dan tafellakens met geborduurde bevers met hoedjes erop.
Ik hou van bevers met hoedjes
Wat de neuk. Ik vind dat een rare uitroep. Zoals de oude amerikanen zeiden; een tafel is nog geen waterpomptang sleutel. Dat sloeg op dat deze voorwerpen niet op elkaar leken en ook nog een ander nut hadden.quote:
Waarom denk je dat het een circusbeer was? Hij kon verder geen trucjes ofzo. Alleen maar overmatig veel wodka drinken.quote:
Dat wel, maar als je verwacht dat je Jupiler gaat drinken kom je toch van een koude kermis thuis.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, dat is dan wel iets begrijpelijker, maar Amstel is alsnog goed te drinken, vind ik tenminste.
Ja, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat wel, maar als je verwacht dat je Jupiler gaat drinken kom je toch van een koude kermis thuis.
0"12quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoelaat is het bij jou dan? Uurtje of 1 's avonds ofzo.
Oh, 6 uur tijdsverschil. Ik dacht 7. Nouja, oke, trusten dan maar.quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 18:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het een circusbeer was? Hij kon verder geen trucjes ofzo. Alleen maar overmatig veel wodka drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |