SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
2, 3, 5, 8, 1000en tetten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij jou geldt hoe meer hoe beter?
Maar je hebt maar 2 handen en meer dan een handvol is verspilling toch?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
2, 3, 5, 8, 1000en tetten.
[ afbeelding ]
Nopequote:Op donderdag 24 mei 2012 23:48 schreef marbasnarf het volgende:
had echt een veel slchtere TT verwacht
edit: FIPO!!!!![]()
LOL!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:48 schreef marbasnarf het volgende:
Met 2 in een eenpersoonsbed is een beetje krap maar wel heel fijnquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:49 schreef formerjellybean het volgende:
Nou ik slaap nogal onrustig dus ik zie eigenlijk iemand niet zo gauw bij me slapen
hm... die van mur stond echt pas na "vernieuwen" in mns cherm erbij...quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:48 schreef marbasnarf het volgende:
ik pik eigenlijk stiekem ook wel alle dekens en draai heel veel (en praat en maak gewoon herrie) dus slapen met mij is ook niet ideaal.... maar IK vind t heerlijk!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:49 schreef formerjellybean het volgende:
Nou ik slaap nogal onrustig dus ik zie eigenlijk iemand niet zo gauw bij me slapen
Ik heb ook al verschillende mensen geschopt en geslagen in mijn slaap.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:49 schreef formerjellybean het volgende:
Een plezier voor het oog.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar je hebt maar 2 handen en meer dan een handvol is verspilling toch?
HAHAHAHAHAquote:
En daar gaat het om!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm... die van mur stond echt pas na "vernieuwen" in mns cherm erbij...sollie
[..]
ik pik eigenlijk stiekem ook wel alle dekens en draai heel veel (en praat en maak gewoon herrie) dus slapen met mij is ook niet ideaal.... maar IK vind t heerlijk!
fipo interception.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm... die van mur stond echt pas na "vernieuwen" in mns cherm erbij...sollie
Dat ligt er maar aan hoor. Je hebt ook gewoon lelijke borstenquote:
Please no.quote:
herkenbaar... slaap ook in 1.60 bed.. en een deken van 220 x 240 en nog wordt ik vaak scheef in bed zonder dekens wakkerquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:51 schreef formerjellybean het volgende:
nou ik slaap in een heel groot 2 persoonsbed in mijn eentje en ik presteer het nog soms een beetje weird wakker te worden, dus ik denk niet dat iemand die naast me ligt daar vrolijk van word
Daar gaan we nu niet van uit natuurlijk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan hoor. Je hebt ook gewoon lelijke borsten
ik praat en (in tijdens van stress) knars ik.... dat laatste is echt een verschrikkelijk geluid... en doe t zo hard dat mn hoektanden vierkant geschaapt zijnquote:
Ik hou gewoon niet van mensen naast me, mijn bed heeft een slaap kant en een kant met belangrijke dingen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Fokkers slapen blijkbaar wat vreemder dan normale mensen heloef, maak je niet druk!
*snarf*, *snarf*, *snarf*?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik praat en (in tijdens van stress) knars ik.... dat laatste is echt een verschrikkelijk geluid... en doe t zo hard dat mn hoektanden vierkant geschaapt zijn
ik schijn m'n tanden vrij hard op elkaar te klemmen als ik niet snurkquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik praat en (in tijdens van stress) knars ik.... dat laatste is echt een verschrikkelijk geluid... en doe t zo hard dat mn hoektanden vierkant geschaapt zijn
Ergerquote:
Daar ga je nog wel van terugkomen...quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet van mensen naast me, mijn bed heeft een slaap kant en een kant met belangrijke dingen.
Daarnaast voel ik me niet vrij als er iemand tegen me aanligt.
u sliep.quote:
Of nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar ga je nog wel van terugkomen...
quote:
Met een klein kusje in je nek.quote:
ok das wel erg hahaquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had me verslapen voor mijn werk dat om half 5 begon___!
ik doe niet aan 10 minuten seksquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met een klein kusje in je nek.
We hebben nog 10 minuutjes...
Wie had het over seks?!quote:
Ik ben er niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:57 schreef system_overload het volgende:
trouwens zijn er wel hete mensen in het meetcafe?
Vooruit, maken we er 2 uurtjes van. Dat is genoeg?quote:
maar mn voeten zijn dan ook gevoeligquote:
Ik geloof dat C_A echt wil stappen dus ik gok op neequote:Op donderdag 24 mei 2012 23:57 schreef system_overload het volgende:
trouwens zijn er wel hete mensen in het meetcafe?
of weer van die ouwe lullen cafe
"we willen het zo rustig mogelijk houden" mentaliteit
nee toch?
Graag gedaan I guess.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Door jou gaf ik een beetje over in mijn mond.
mn voeten worden gevoelig als ik wil knuffelenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:00 schreef Lokasenna het volgende:
Gevoelige voeten, wat moet ik me daarbij voorstellen?
Dat is apartquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mn voeten worden gevoelig als ik wil knuffelen
Ik zet mijn tent 100 meter verderop wat denk je nou.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Naast seks hebbende mensen slapen. Get used to it.
Heb ik ook een keer gehad, alleen begon mijn werk om 5uquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had me verslapen voor mijn werk dat om half 5 begon___!
OUDquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:02 schreef El_Matador het volgende:
Jullie gaan weer es meeten?
Ik lees de verhalen wel in OUD.
Te laat. Het wordt wel es tijd. Je bent al 23?quote:
Ooit wel. Maar mijn eerste reactie was "waar moet ik mijn spullen dan leggen"quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
en jij al 40?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Te laat. Het wordt wel es tijd. Je bent al 23?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ooit wel. Maar mijn eerste reactie was "waar moet ik mijn spullen dan leggen"
Samen slapen is wel fijn, dat vind zelfs een autist als ikquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wist niet dat je autistisch was?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:04 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Samen slapen is wel fijn, dat vind zelfs een autist als ik [ afbeelding ]
welkom op FOK!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wist niet dat je autistisch was?
swinters (of iig als t koud is) onder dekentje op de bankquote:
Nee, geen idee hoe oud je bent, meisje.quote:
met chocomelkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
swinters (of iig als t koud is) onder dekentje op de bank
ik riep al voor ik op fok kwam dat ik geen autist ben, maar gewoon niet van veranderingen houquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Meer dan 90% van de fokkers gebruikt "Ik ben autistisch!!!11" als een soort modewoord of zo
Nog geen muggen gespot hier.quote:
das FOK swag jeweet toch incrowd dit datquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Meer dan 90% van de fokkers gebruikt "Ik ben autistisch!!!11" als een soort modewoord of zo
Ik verwacht topics met de volgende titelsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:02 schreef El_Matador het volgende:
Jullie gaan weer es meeten?
Ik lees de verhalen wel in OUD.
Ow, ik houd wel van veranderingen...ik kan er alleen niet zo goed tegenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik riep al voor ik op fok kwam dat ik geen autist ben, maar gewoon niet van veranderingen hou
duidelijk op mn plaats dus haha
Ben ik nietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wist niet dat je autistisch was?
ik weet nu wel hoe oud je bent,ouwe geitquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, geen idee hoe oud je bent, meisje.
Ik ben nog geen 40 nee.
Autisme is gewoon een fukking kankerziekte waarvan ik het niet echt kan waarderen dat er grapjes over gemaakt worden. That's all!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:07 schreef system_overload het volgende:
[..]
das FOK swag jeweet toch incrowd dit dat
Ik ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik verwacht topics met de volgende titels
Hoe pleeg ik abortus met een breinaald?
Help er zit een zwangere FOK!ster achter me aan.
Kan je een embryo kapot trappen?
Ouwe geit?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:08 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik weet nu wel hoe oud je bent,ouwe geit
33
ligt eraan... heb op een autistengroep gewerkt en sommige zitten dus wel graag ana je...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:08 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ben ik niet
Ik bedoel ermee dat ik niet echt snel mensen aanraak enzo, dat hebben autisten toch ook?
In een vertrouwde omgeving en/of met vertrouwde mensen ben ik juist wel aanrakerig. Daarover ook nooit klachten gekregen. Ik ben zelf nogal knuffeligquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:08 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ben ik niet
Ik bedoel ermee dat ik niet echt snel mensen aanraak enzo, dat hebben autisten toch ook?
Ik ben een hele praktische jongen. Ik heb namelijk geen ruimte voor kastje nasst heb bed.quote:
Een kaartje voor Nick en Simon lijkt me voldoende.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar een miskraam opwekken is niet heel erg moeilijk volgens mij.
Nee, maar je zei dat het erger dan erg was. En alles onder goddelijk is voor iemand als ik natuurlijk al zwaar beneden mijn niveau, dus dan moet erger dan erg wel heeeeel erg erg zijn!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Graag gedaan I guess.
Foto van mij gezien zeker?
Vergeet: Hoe voer je een goede Falcon Punch uit? niet!!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik verwacht topics met de volgende titels
Hoe pleeg ik abortus met een breinaald?
Help er zit een zwangere FOK!ster achter me aan.
Kan je een embryo kapot trappen?
Je kan veel zeggen van mata maar ouwe geit is toch wel het laatste wat in me opkomtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:08 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik weet nu wel hoe oud je bent,ouwe geit
33
Kaneelstokje?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het maar van één persoon leuk dat hij aan me zit, de rest kan beter zoveel mogelijk van me afblijven
Ja nou sorry dat ik niet perfect ben!!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, maar je zei dat het erger dan erg was. En alles onder goddelijk is voor iemand als ik natuurlijk al zwaar beneden mijn niveau, dus dan moet erger dan erg wel heeeeel erg erg zijn!
ben je zelf autistisch?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In een vertrouwde omgeving en/of met vertrouwde mensen ben ik juist wel aanrakerig. Daarover ook nooit klachten gekregen. Ik ben zelf nogal knuffelig
Ik zit dan ook alleen aan mensen waarvan ik weet dat ze het geen probleem vindenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het maar van één persoon leuk dat hij aan me zit, de rest kan beter zoveel mogelijk van me afblijven
jullie vallen in dezelfde leeftijdscategoriequote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen van mata maar ouwe geit is toch wel het laatste wat in me opkomt
Ik heb alleen een keer haarseks met haar gehad.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:11 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Jij mag toch aan Loka zitten, of was dat nou iemand anders?
Bummerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kaneel mag ook wel maar die vindt het zelf niet eens leuk
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kaneel mag ook wel maar die vindt het zelf niet eens leuk
ik onthou mensen niet als een stoornisquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, heb ik op de meet nog tegen je gezegd weet je nog?
haarsex?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb alleen een keer haarseks met haar gehad.
Naja, weet je 't bij dezequote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:13 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik onthou mensen niet als een stoornis
Ik ben nog geen 32 en ben jaloers op zijn levenslust en jonge karakter!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:12 schreef system_overload het volgende:
[..]
jullie vallen in dezelfde leeftijdscategorie
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:13 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik onthou mensen niet als een stoornis
dat dacht ik ook. haha, maar wilde t grapje niet makenquote:
Haarseksquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb alleen een keer haarseks met haar gehad.
Wat is er bijzonder aan jouw haar?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:13 schreef heloef het volgende:
Mensen willen niet aan mij zitten.
Wel aan mijn haar. Die mensen mogen opbokken.
quote:
Onwetenden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat dacht ik ook. haha, maar wilde t grapje niet maken
ik vind je haar ook kewlquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:13 schreef heloef het volgende:
Niks.quote:
Niet zo zeiken, gewoon 1 keer die broek uit, en ons aan je krulletjes laten zitten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:13 schreef heloef het volgende:
Duidelijkquote:
zo van oh hey jij bent vast die borderlinerquote:
Zo van: Ow S_O, das die vrouw met dat gele haar en die dikke tieten!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:16 schreef system_overload het volgende:
[..]
zo van oh hey jij bent vast die borderliner
Mijn schaamhaar heeft geen krulletjes hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet zo zeiken, gewoon 1 keer die broek uit, en ons aan je krulletjes laten zitten.
Nee ok, maar dan kan je het nog wel onthouden als iemand zoiets zegt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:16 schreef system_overload het volgende:
[..]
zo van oh hey jij bent vast die borderliner
tis een wollig afro achtig dingquote:
Het mijne wel als het lang is.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn schaamhaar heeft geen krulletjes hoor.
je haalt de stijltang erdoorheen..?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:16 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je haalt de stijltang erdoorheen..?
heb jij nooit tieten gezien ofzo? Damn dudequote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zo van: Ow S_O, das die vrouw met dat gele haar en die dikke tieten!
Proest!!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ik mocht niet zeggen dat ze goede tieten heeft. Zeg ik eens iets aardigs. Is het weer niet goed.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zo van: Ow S_O, das die vrouw met dat gele haar en die dikke tieten!
Jawel, en aangeraakt!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:17 schreef system_overload het volgende:
[..]
heb jij nooit tieten gezien of? Damn dude
kleur van d wenkbrauwen heb ik me ooit laten vertellen...quote:
dat heb je ook niet gezegdquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mocht niet zeggen dat ze goede tieten heeft. Zeg ik eens iets aardigs. Is het weer niet goed.
Nee een scheermes.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Heb ik ook ooit gehoord. Maar dat klopt niet voor mij.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kleur van d wenkbrauwen heb ik me ooit laten vertellen...
wordt ook dikker/dondkerder door scheren, dus denk dat t alleen "vroeger" klopt en llater niet meerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik ook ooit gehoord. Maar dat klopt niet voor mij.
Het ging over mijn schaamhaar nu niet 6 jaar geleden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vanaf 't moment dat 't begon te groeien!
Was je er vroeg bij
Als het lang wordt krijgt het vanzelf weer de oude kleur hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wordt ook dikker/dondkerder door scheren, dus denk dat t alleen "vroeger" klopt en llater niet meer
Heloef is natuurlijk altijd voorbereidquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vanaf 't moment dat 't begon te groeien!
Was je er vroeg bij
Bij mij is het lichter dan mijn wenkbrauwen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wordt ook dikker/dondkerder door scheren, dus denk dat t alleen "vroeger" klopt en llater niet meer
quote:
Haar op armen? Heb ik heul niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:21 schreef kutkloon7 het volgende:
Vrouwmenschen, scheren jullie je armen?
Want een meisje van mijn studie heeft echt belachelijk behaarde armen
ik scheer mn armen niet, heb wel redelijk veel armhaar, maar das blond en valt niet op.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:21 schreef kutkloon7 het volgende:
Beter harst ze het voortaan. Stoppels op je armen is ook weer zoiets.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:21 schreef kutkloon7 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Het ging over mijn schaamhaar nu niet 6 jaar geleden.
Dit klopt dat niet heloef, dan moet je zeggen: Nee, ik heb geen schaamhaar meer ipv Mijn schaamhaar heeft geen krulletjes, want daarmee impliceer je dat je stijl schaamhaar hebtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal het haar vertellenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Beter harst ze het voortaan. Stoppels op je armen is ook weer zoiets.
Dan had ik wel een condoom in mijn portemonnee zitten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:20 schreef system_overload het volgende:
[..]
Heloef is natuurlijk altijd voorbereidhe Heloef jij playa!
Oksels harsen...lijkt me pijnlijkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:24 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik zal het haar vertellen
(Trouwens, van dat zachte haar krijg je toch helemaal geen stoppels?)
is het ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oksels harsen...lijkt me pijnlijk
mijn schaamhaar is ook steilquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Dit klopt dat niet heloef, dan moet je zeggen: Nee, ik heb geen schaamhaar meer ipv Mijn schaamhaar heeft geen krulletjes, want daarmee impliceer je dat je stijl schaamhaar hebt
heb 1x de epilady in mn oksel gezet, heb een week met een soort ontveld stuk gelopenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oksels harsen...lijkt me pijnlijk
Met scheren maak je de bovenkant van het haar plat, dus dat voelt altijd stoppelig aan omdat het dan dikker is aan de bovenkant dan normaal.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:24 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik zal het haar vertellen
(Trouwens, van dat zachte haar krijg je toch helemaal geen stoppels?)
Ik heb het kort. Het is een half gekapt woud.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Dit klopt dat niet heloef, dan moet je zeggen: Nee, ik heb geen schaamhaar meer ipv Mijn schaamhaar heeft geen krulletjes, want daarmee impliceer je dat je stijl schaamhaar hebt
Ik heb nooit beweerd dat heloef geen stijl schaamhaar heeft, ik heb alleen gezegd dat hij daarmee impliceert dat hij stijl schaamhaar heeft, terwijl hij het heeft afgeschorenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:25 schreef system_overload het volgende:
[..]
mijn schaamhaar is ook steil
wordt tijd om te scheren
misschien krijg ik wel hete neuQseks deze zomer
Ik doe altijd mijn oksel epileren, nergens last van.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb 1x de epilady in mn oksel gezet, heb een week met een soort ontveld stuk gelopen
Kijk, das duidelijk!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het kort. Het is een half gekapt woud.
Zonder krul.
mja t paste niet helemaal ofzo, trok mn velletje er zowat af...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik doe altijd mijn oksel epileren, nergens last van.
*RRRRIIILLLLLL* brrrr!!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb 1x de epilady in mn oksel gezet, heb een week met een soort ontveld stuk gelopen
Je moet het ook wel strak houden ja anders grijpt dat ding zich vast in je vel, maar anders gewoon met pincet de lastigere eruit halen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja t paste niet helemaal ofzo, trok mn velletje er zowat af...
met pincetquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je moet het ook wel strak houden ja anders grijpt dat ding zich vast in je vel, maar anders gewoon met pincet de lastigere eruit halen.
ik scheer,snel,goedkoop,makkelijk en pijnloosquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja t paste niet helemaal ofzo, trok mn velletje er zowat af...
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je moet het ook wel strak houden ja anders grijpt dat ding zich vast in je vel, maar anders gewoon met pincet de lastigere eruit halen.
Pro.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
misschien is mn oksel wel gewoon te klein haha, maar t deed flink zeer ja!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Moet je die Braun dingen hebben, die pakken al haartjes vanaf een halve millimeter. Zo klein vallen ze amper op tussendoor, en niet alles komt tegelijk terug dus vallen ze nog minder op.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:29 schreef marbasnarf het volgende:
nadeel van epileren vind ik wel dat je eerst je haar wat moet laten groeien (anders pakt hij de haartjes niet)
Ja waar wil je anders mee doen naast een epileerapparaat.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:29 schreef system_overload het volgende:
[..]
met pincetjij bent hardcore!
[..]
ik scheer,snel,goedkoop,makkelijk en pijnloos
ik ga voor short term
ok, zal ik die nieuwe eens halen, weet zo uit mn hoofd niet welke ik heb, maar ook aardig wat jaartjes oud, technologie zal wel verbeterd zijn. ik moet echt 5 mm laten groeien ofzo... zwaar irritant, je loopt eerst 3 weken als een aap rondquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Moet je die Braun dingen hebben, die pakken al haartjes vanaf een halve millimeter. Zo klein vallen ze amper op tussendoor, en niet alles komt tegelijk terug dus vallen ze nog minder op.
harsstrips,ontharingcremequote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja waar wil je anders mee doen naast een epileerapparaat.
ontharingscreme krijg ik jeuk van.. en t stinktquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:32 schreef system_overload het volgende:
[..]
harsstrips,ontharingcreme
ben aan die harsstrips aan het denken maar lukt nooit bij mij
Dat is wel heul lang.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ok, zal ik die nieuwe eens halen, weet zo uit mn hoofd niet welke ik heb, maar ook aardig wat jaartjes oud, technologie zal wel verbeterd zijn. ik moet echt 5 mm laten groeien ofzo... zwaar irritant, je loopt eerst 3 weken als een aap rond
Dat is harsen, niet epileren en ik had het juist over epileren.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:32 schreef system_overload het volgende:
[..]
oh das echt ideaal! doet die t ook in de douche of niet waterbestendig?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat is wel heul lang.
Of anders die nieuwe Silk Epil Dual Epilator, zit ook een epileerkop bij waar ook nog een gilette venus scheermesje aan zit zodat je sowieso alles eraf haalt, want alles wat aan de epileergrijpertjes ontsnapt wordt gewoon geschoren.
en die harssrtips van veet ervaring mee?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat is wel heul lang.
Of anders die nieuwe Silk Epil Dual Epilator, zit ook een epileerkop bij waar ook nog een gilette venus scheermesje aan zit zodat je sowieso alles eraf haalt, want alles wat aan de epileergrijpertjes ontsnapt wordt gewoon geschoren.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat is harsen, niet epileren en ik had het juist over epileren.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Beter harst ze het voortaan. Stoppels op je armen is ook weer zoiets.
Jup! Kan zelfs in bad want hij doet het ook onder water.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh das echt ideaal! doet die t ook in de douche of niet waterbestendig?
quote:
oeh vet! ga ik halen (heb wel geen bad, maa onder de douche is wel relaxt!)quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jup! Kan zelfs in bad want hij doet het ook onder water.
hoe duur is het?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oeh vet! ga ik halen (heb wel geen bad, maa onder de douche is wel relaxt!)
ik heb ook geen badquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Dat was weer een ander gedeelte van het gesprek schat, ik had het over het epileren van mijn oksels met een epileeraparaat en een pincet voor de hardnekkige haartjes. En dat zijn naar mijn weten de enige twee epileer methoden.quote:
een man die zn baard epileertquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Al die (pijnlijke, auw!!) verhalen over harsen en epileren...ik blijf wel gewoon bij de scheermesjes
Ja ik zit ook te twijfelen, mijn huidige silk epil is het aan het opgeven qua batterijduur en er is nu een vakantiegeld actie bij de mediamarkt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Dat jij dat als een ander gedeelte van de chat ziet, dat wist ik al.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat was weer een ander gedeelte van het gesprek schat, ik had het over het epileren van mijn oksels met een epileeraparaat en een pincet voor de hardnekkige haartjes. En dat zijn naar mijn weten de enige twee epileer methoden.
whiteknightingquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat jij dat als een ander gedeelte van de chat ziet, dat wist ik al.
Mijn punt was: Niet iedereen ziet dat zo, mfnpje
Wat maakt dat nou uit als ik het daarna nog eens letterlijk zei dat ik het over epileren zelf had en niet over harsen. Nutteloos.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat jij dat als een ander gedeelte van de chat ziet, dat wist ik al.
Mijn punt was: Niet iedereen ziet dat zo, mfnpje
hoezo? das toch liewwquote:
Jouw denkwijze komt nogal bot over op anderen mfn, je mag best wel wat meer rekening houden met de normale gedachtengang van de gemiddelde mens, zeker als je toch al weet dat jouw eigen gedachtengang raar isquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit als ik het daarna nog eens letterlijk zei dat ik het over epileren zelf had en niet over harsen. Nutteloos.
Stel je eens niet zo aan ofzo, het ging gewoon over epileren.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jouw denkwijze komt nogal bot over op anderen mfn, je mag best wel wat meer rekening houden met de normale gedachtengang van de gemiddelde mens, zeker als je toch al weet dat jouw eigen gedachtengang raar is
Nee, het ging over ontharen lieve schatquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Stel je eens niet zo aan ofzo, het ging gewoon over epileren.
Ja ook, maar in de quote waar ik op reageerde ging het over epileren zelf dus zo raar is het niet als ik dan ook over epileren doorga erin.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, het ging over ontharen lieve schat
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja waar wil je anders mee doen naast een epileerapparaat.
Is een gewoon antwoord op een gewone vraag mfnquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:32 schreef system_overload het volgende:
[..]
Hoezo is hitte handig? Zocht je soms je koelkast of zo? :pquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:47 schreef formerjellybean het volgende:
handig was iets kwijt en hitte is handig met zoeken . Gelukkig gevonden
Wat is je probleem nou? Ik gaf daarna toch aan dat ik het anders bedoelde dan ze blijkbaar gelezen had? Met een smiley zelfs nog? Dus zeggen dat ik bot was is gewoon getrol van jouw kant.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nee hoor, lees maar even mee:
[..]
[..]
Is een gewoon antwoord op een gewone vraag mfn
Ik heb helemaal geen probleem hoor mfn. Over een paar minuutjes zet ik de computer uit en ga ik rustig slapenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat is je probleem nou? Ik gaf daarna toch aan dat ik het anders bedoelde dan ze blijkbaar gelezen had? Met een smiley zelfs nog? Dus zeggen dat ik bot was is gewoon getrol van jouw kant.
Ik vind die warmte eigenlijk wel lekkerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:48 schreef formerjellybean het volgende:
Nou handig was meer sarcastisch want ik raak nogal opgefokt als ik kwijt ben en als het ook nog erg warm is helpt dat ook niet mee
ik vind je nog steeds lief hoor koffiequote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen probleem hoor mfn. Over een paar minuutjes zet ik de computer uit en ga ik rustig slapen
ren ze!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar goed, ik moet naar bed anders mis ik morgen hardlopen (voor de zoveelste keer weer)
Mazzel!
Vervang probleem dan maar voor punt, want ook dat zie ik niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen probleem hoor mfn. Over een paar minuutjes zet ik de computer uit en ga ik rustig slapen
jaquote:
Vochtige handdoek in der mand of vind ze dat niet zo tof?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:14 schreef formerjellybean het volgende:
ik ben ook nog aan wakker en ik vind kat zielig want ze is van de rel van de warmte
Daarom zeg ik ook: Katten zijn net vrouwen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:17 schreef formerjellybean het volgende:
Dat weet ik niet maar ze is meer aan het zeuren tegen mij en bij mij in de buurt zitten gewoon op de bank. Ze zoekt haar mand niet op dan maar meer mij .
Genoeg katten die het op prijs stellen hoor of heb je nooit met katachtigen gewerkt? En de gewone huiskat vind dat meestal bij deze dagen ook wel fijn.quote:
Ze wil gewoon wat aandacht dus...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:17 schreef formerjellybean het volgende:
Dat weet ik niet maar ze is meer aan het zeuren tegen mij en bij mij in de buurt zitten gewoon op de bank. Ze zoekt haar mand niet op dan maar meer mij .
ik lig ook gewoon onder een dekbedquote:
Ik ook niet hoor, ookal is het maar een laken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:34 schreef Flippiee het volgende:
Ik lig onder een dun fleecedeken. Zonder een deken kan ik niet slapen
Neequote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:23 schreef formerjellybean het volgende:
Ben ik erg kinderachtig als ik de Winnie de Pooh films nog steeds leuk vind ???
Is dat erg?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:39 schreef Friek_ het volgende:
Hoezo bestaan er van dit topic al meer dan 400 delen?
Omdat dit een meesterlijk topic isquote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:39 schreef Friek_ het volgende:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:45 schreef twi het volgende:
Whenever you look you can see that everybody wants to be part of the rock scene
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als na 400 delen het versieren nog steeds een kunst is wellicht wel.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als na 400 delen het versieren nog steeds een kunst is wellicht wel.
nostalgiequote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:55 schreef formerjellybean het volgende:
ha soms wil je ff gluren bij een hele oude ex op facebook en denken bizar dat ik ooit wat in hem zag
hare krishnaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:58 schreef formerjellybean het volgende:
Nou meer van goh wat ben ik blij dat ik die dans ontsprongen benHij is nogal bizar met allemaal zweefteef theorien
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:00 schreef Sinji het volgende:
Het is onbeleefd om naar een vrouw haar leeftijd te vragen
wow dan kan je me vast veel vertellen/leren over relatiesquote:
Nou nee , zo goed ben ik daar nou ook weer niet in . Ik ben een geval apartquote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:02 schreef system_overload het volgende:
[..]
wow dan kan je me vast veel vertellen/leren over relaties
oh ik ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou nee , zo goed ben ik daar nou ook weer niet in . Ik ben een geval apart
Jij ook alquote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou nee , zo goed ben ik daar nou ook weer niet in . Ik ben een geval apart
je hebt iig iemand romantischquote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:05 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja maar hij kwam speciaal de avond voor Valentijn naar me toe en dat is toch wel speciaal
De cynische, kalende filosoof hierquote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:39 schreef Friek_ het volgende:
mooi. De romantiek is wat je werkelijk bindt. Over 30 jaar weet je alleen nog die bijzondere momenten...quote:
hoe is het onstaan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:07 schreef formerjellybean het volgende:
ja inderdaad , was een heel lief gebaar
Ja, ik vond het ook opvallend.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De cynische, kalende filosoof hier
Zou het? Ik denk dat ik ook de dieptepunten wel onthoudquote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
mooi. De romantiek is wat je werkelijk bindt. Over 30 jaar weet je alleen nog die bijzondere momenten...
Vast wel wat gescoordquote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook opvallend.
Slechte date gehad, Friek_?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik tracht die te vergeten... in het algemeen trouwens. leeft veel lekkerder.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zou het? Ik denk dat ik ook de dieptepunten wel onthoud
We kennen elkaar al lang hadden een poos ruzie gehad en schijnbaar miste die mij en besloot die dus dat te doen en sindsdien zie ik hem best vaakquote:
Positief denken en zo hequote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ik tracht die te vergeten... in het algemeen trouwens. leeft veel lekkerder.
Oh nee, ik heb al een tijdje geen dates meer gehad. Hoogstens maak ik me zorgen of mijn scharrel (vreselijk woord) wel dezelfde intenties heeft als ik.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook opvallend.
Slechte date gehad, Friek_?
hey, lang geleden...quote:
Werkt je laptop op kaarsjes?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
hey, lang geleden...
Ja, met kaarsen (electriciteit niet op tijd betaald)
hoest met jou?
ah, jij wil meer dan scharrelen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oh nee, ik heb al een tijdje geen dates meer gehad. Hoogstens maak ik me zorgen of mijn scharrel (vreselijk woord) wel dezelfde intenties heeft als ik.
Maar ach, zo niet, dan mag ik hoogstens op de blaren zitten.
Hoe gaat het met jou verder, daar in het buitenland?
mobiel, dus nog 5 minquote:
Uiteraard. Ik ben een verloren romantische ziel.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ah, jij wil meer dan scharrelen?
ja, erg goed. het Colombiaanse leven is schitterend.
Negatief denken verteert je. ik heb het van dichtbij meegemaakt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Positief denken en zo he![]()
Ik maak het mezelf altijd moeilijk en ben bijna nooit tevreden over wat ik doe als ik het vergelijk met wat andere doen en kunnen
Bwehequote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
hey, lang geleden...
Ja, met kaarsen (electriciteit niet op tijd betaald)
hoest met jou?
hoveel jaar is dit topic er al dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:16 schreef Sinji het volgende:
[..]
Bwehe
Ja lang geleden, dit topic een moment uit het oog verloren. Even kijken of de oude garde nog aanwezig is.
Gaat erg lekker, leuke baan gevonden en een beetje flikflooien hier en daar
hoelang ken je haar? hoe ziet ze eruit?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik ben een verloren romantische ziel.
Hoe ben je daar überhaupt terecht gekomen trouwens?
1e keer nov 2009, Bucaramanga, Colombia. Vanaf dat moment wilde ik hier wonen...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik ben een verloren romantische ziel.
Hoe ben je daar überhaupt terecht gekomen trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |