Je moet het ook wel strak houden ja anders grijpt dat ding zich vast in je vel, maar anders gewoon met pincet de lastigere eruit halen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja t paste niet helemaal ofzo, trok mn velletje er zowat af...
met pincetquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je moet het ook wel strak houden ja anders grijpt dat ding zich vast in je vel, maar anders gewoon met pincet de lastigere eruit halen.
ik scheer,snel,goedkoop,makkelijk en pijnloosquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja t paste niet helemaal ofzo, trok mn velletje er zowat af...
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je moet het ook wel strak houden ja anders grijpt dat ding zich vast in je vel, maar anders gewoon met pincet de lastigere eruit halen.
Pro.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
misschien is mn oksel wel gewoon te klein haha, maar t deed flink zeer ja!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Moet je die Braun dingen hebben, die pakken al haartjes vanaf een halve millimeter. Zo klein vallen ze amper op tussendoor, en niet alles komt tegelijk terug dus vallen ze nog minder op.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:29 schreef marbasnarf het volgende:
nadeel van epileren vind ik wel dat je eerst je haar wat moet laten groeien (anders pakt hij de haartjes niet)
Ja waar wil je anders mee doen naast een epileerapparaat.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:29 schreef system_overload het volgende:
[..]
met pincetjij bent hardcore!
[..]
ik scheer,snel,goedkoop,makkelijk en pijnloos
ik ga voor short term
ok, zal ik die nieuwe eens halen, weet zo uit mn hoofd niet welke ik heb, maar ook aardig wat jaartjes oud, technologie zal wel verbeterd zijn. ik moet echt 5 mm laten groeien ofzo... zwaar irritant, je loopt eerst 3 weken als een aap rondquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Moet je die Braun dingen hebben, die pakken al haartjes vanaf een halve millimeter. Zo klein vallen ze amper op tussendoor, en niet alles komt tegelijk terug dus vallen ze nog minder op.
harsstrips,ontharingcremequote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja waar wil je anders mee doen naast een epileerapparaat.
ontharingscreme krijg ik jeuk van.. en t stinktquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:32 schreef system_overload het volgende:
[..]
harsstrips,ontharingcreme
ben aan die harsstrips aan het denken maar lukt nooit bij mij
Dat is wel heul lang.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ok, zal ik die nieuwe eens halen, weet zo uit mn hoofd niet welke ik heb, maar ook aardig wat jaartjes oud, technologie zal wel verbeterd zijn. ik moet echt 5 mm laten groeien ofzo... zwaar irritant, je loopt eerst 3 weken als een aap rond
Dat is harsen, niet epileren en ik had het juist over epileren.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:32 schreef system_overload het volgende:
[..]
harsstrips,ontharingcreme
ben aan die harsstrips aan het denken maar lukt nooit bij mij
oh das echt ideaal! doet die t ook in de douche of niet waterbestendig?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat is wel heul lang.
Of anders die nieuwe Silk Epil Dual Epilator, zit ook een epileerkop bij waar ook nog een gilette venus scheermesje aan zit zodat je sowieso alles eraf haalt, want alles wat aan de epileergrijpertjes ontsnapt wordt gewoon geschoren.
en die harssrtips van veet ervaring mee?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat is wel heul lang.
Of anders die nieuwe Silk Epil Dual Epilator, zit ook een epileerkop bij waar ook nog een gilette venus scheermesje aan zit zodat je sowieso alles eraf haalt, want alles wat aan de epileergrijpertjes ontsnapt wordt gewoon geschoren.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat is harsen, niet epileren en ik had het juist over epileren.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Beter harst ze het voortaan. Stoppels op je armen is ook weer zoiets.
Jup! Kan zelfs in bad want hij doet het ook onder water.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh das echt ideaal! doet die t ook in de douche of niet waterbestendig?
quote:
oeh vet! ga ik halen (heb wel geen bad, maa onder de douche is wel relaxt!)quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jup! Kan zelfs in bad want hij doet het ook onder water.
hoe duur is het?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oeh vet! ga ik halen (heb wel geen bad, maa onder de douche is wel relaxt!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |