Heb ik ook ooit gehoord. Maar dat klopt niet voor mij.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kleur van d wenkbrauwen heb ik me ooit laten vertellen...
wordt ook dikker/dondkerder door scheren, dus denk dat t alleen "vroeger" klopt en llater niet meerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik ook ooit gehoord. Maar dat klopt niet voor mij.
Het ging over mijn schaamhaar nu niet 6 jaar geleden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vanaf 't moment dat 't begon te groeien!
Was je er vroeg bij
Als het lang wordt krijgt het vanzelf weer de oude kleur hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wordt ook dikker/dondkerder door scheren, dus denk dat t alleen "vroeger" klopt en llater niet meer
Heloef is natuurlijk altijd voorbereidquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vanaf 't moment dat 't begon te groeien!
Was je er vroeg bij
Bij mij is het lichter dan mijn wenkbrauwen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wordt ook dikker/dondkerder door scheren, dus denk dat t alleen "vroeger" klopt en llater niet meer
quote:
Haar op armen? Heb ik heul niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:21 schreef kutkloon7 het volgende:
Vrouwmenschen, scheren jullie je armen?
Want een meisje van mijn studie heeft echt belachelijk behaarde armen
ik scheer mn armen niet, heb wel redelijk veel armhaar, maar das blond en valt niet op.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:21 schreef kutkloon7 het volgende:
Beter harst ze het voortaan. Stoppels op je armen is ook weer zoiets.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:21 schreef kutkloon7 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Het ging over mijn schaamhaar nu niet 6 jaar geleden.
Dit klopt dat niet heloef, dan moet je zeggen: Nee, ik heb geen schaamhaar meer ipv Mijn schaamhaar heeft geen krulletjes, want daarmee impliceer je dat je stijl schaamhaar hebtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn schaamhaar heeft geen krulletjes hoor.
Ik zal het haar vertellenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Beter harst ze het voortaan. Stoppels op je armen is ook weer zoiets.
Dan had ik wel een condoom in mijn portemonnee zitten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:20 schreef system_overload het volgende:
[..]
Heloef is natuurlijk altijd voorbereidhe Heloef jij playa!
Oksels harsen...lijkt me pijnlijkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:24 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik zal het haar vertellen
(Trouwens, van dat zachte haar krijg je toch helemaal geen stoppels?)
is het ookquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oksels harsen...lijkt me pijnlijk
mijn schaamhaar is ook steilquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Dit klopt dat niet heloef, dan moet je zeggen: Nee, ik heb geen schaamhaar meer ipv Mijn schaamhaar heeft geen krulletjes, want daarmee impliceer je dat je stijl schaamhaar hebt
heb 1x de epilady in mn oksel gezet, heb een week met een soort ontveld stuk gelopenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oksels harsen...lijkt me pijnlijk
Met scheren maak je de bovenkant van het haar plat, dus dat voelt altijd stoppelig aan omdat het dan dikker is aan de bovenkant dan normaal.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:24 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik zal het haar vertellen
(Trouwens, van dat zachte haar krijg je toch helemaal geen stoppels?)
Ik heb het kort. Het is een half gekapt woud.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Dit klopt dat niet heloef, dan moet je zeggen: Nee, ik heb geen schaamhaar meer ipv Mijn schaamhaar heeft geen krulletjes, want daarmee impliceer je dat je stijl schaamhaar hebt
Ik heb nooit beweerd dat heloef geen stijl schaamhaar heeft, ik heb alleen gezegd dat hij daarmee impliceert dat hij stijl schaamhaar heeft, terwijl hij het heeft afgeschorenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:25 schreef system_overload het volgende:
[..]
mijn schaamhaar is ook steil
wordt tijd om te scheren
misschien krijg ik wel hete neuQseks deze zomer
Ik doe altijd mijn oksel epileren, nergens last van.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb 1x de epilady in mn oksel gezet, heb een week met een soort ontveld stuk gelopen
Kijk, das duidelijk!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het kort. Het is een half gekapt woud.
Zonder krul.
mja t paste niet helemaal ofzo, trok mn velletje er zowat af...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik doe altijd mijn oksel epileren, nergens last van.
*RRRRIIILLLLLL* brrrr!!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb 1x de epilady in mn oksel gezet, heb een week met een soort ontveld stuk gelopen
Je moet het ook wel strak houden ja anders grijpt dat ding zich vast in je vel, maar anders gewoon met pincet de lastigere eruit halen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja t paste niet helemaal ofzo, trok mn velletje er zowat af...
met pincetquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je moet het ook wel strak houden ja anders grijpt dat ding zich vast in je vel, maar anders gewoon met pincet de lastigere eruit halen.
ik scheer,snel,goedkoop,makkelijk en pijnloosquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja t paste niet helemaal ofzo, trok mn velletje er zowat af...
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je moet het ook wel strak houden ja anders grijpt dat ding zich vast in je vel, maar anders gewoon met pincet de lastigere eruit halen.
Pro.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |