dat dacht ik ook. haha, maar wilde t grapje niet makenquote:
Haarseksquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb alleen een keer haarseks met haar gehad.
Wat is er bijzonder aan jouw haar?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:13 schreef heloef het volgende:
Mensen willen niet aan mij zitten.
Wel aan mijn haar. Die mensen mogen opbokken.
quote:
Onwetenden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat dacht ik ook. haha, maar wilde t grapje niet maken
ik vind je haar ook kewlquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:13 schreef heloef het volgende:
Niks.quote:
Niet zo zeiken, gewoon 1 keer die broek uit, en ons aan je krulletjes laten zitten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:13 schreef heloef het volgende:
Duidelijkquote:
zo van oh hey jij bent vast die borderlinerquote:
Zo van: Ow S_O, das die vrouw met dat gele haar en die dikke tieten!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:16 schreef system_overload het volgende:
[..]
zo van oh hey jij bent vast die borderliner
Mijn schaamhaar heeft geen krulletjes hoor.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet zo zeiken, gewoon 1 keer die broek uit, en ons aan je krulletjes laten zitten.
Nee ok, maar dan kan je het nog wel onthouden als iemand zoiets zegt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:16 schreef system_overload het volgende:
[..]
zo van oh hey jij bent vast die borderliner
tis een wollig afro achtig dingquote:
Het mijne wel als het lang is.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn schaamhaar heeft geen krulletjes hoor.
je haalt de stijltang erdoorheen..?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn schaamhaar heeft geen krulletjes hoor.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je haalt de stijltang erdoorheen..?
heb jij nooit tieten gezien ofzo? Damn dudequote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zo van: Ow S_O, das die vrouw met dat gele haar en die dikke tieten!
Proest!!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ik mocht niet zeggen dat ze goede tieten heeft. Zeg ik eens iets aardigs. Is het weer niet goed.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zo van: Ow S_O, das die vrouw met dat gele haar en die dikke tieten!
Jawel, en aangeraakt!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:17 schreef system_overload het volgende:
[..]
heb jij nooit tieten gezien of? Damn dude
kleur van d wenkbrauwen heb ik me ooit laten vertellen...quote:
dat heb je ook niet gezegdquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mocht niet zeggen dat ze goede tieten heeft. Zeg ik eens iets aardigs. Is het weer niet goed.
Nee een scheermes.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |