Een kaartje voor Nick en Simon lijkt me voldoende.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar een miskraam opwekken is niet heel erg moeilijk volgens mij.
Nee, maar je zei dat het erger dan erg was. En alles onder goddelijk is voor iemand als ik natuurlijk al zwaar beneden mijn niveau, dus dan moet erger dan erg wel heeeeel erg erg zijn!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Graag gedaan I guess.
Foto van mij gezien zeker?
Vergeet: Hoe voer je een goede Falcon Punch uit? niet!!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik verwacht topics met de volgende titels
Hoe pleeg ik abortus met een breinaald?
Help er zit een zwangere FOK!ster achter me aan.
Kan je een embryo kapot trappen?
Je kan veel zeggen van mata maar ouwe geit is toch wel het laatste wat in me opkomtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:08 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik weet nu wel hoe oud je bent,ouwe geit
33
Kaneelstokje?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het maar van één persoon leuk dat hij aan me zit, de rest kan beter zoveel mogelijk van me afblijven
Ja nou sorry dat ik niet perfect ben!!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, maar je zei dat het erger dan erg was. En alles onder goddelijk is voor iemand als ik natuurlijk al zwaar beneden mijn niveau, dus dan moet erger dan erg wel heeeeel erg erg zijn!
ben je zelf autistisch?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In een vertrouwde omgeving en/of met vertrouwde mensen ben ik juist wel aanrakerig. Daarover ook nooit klachten gekregen. Ik ben zelf nogal knuffelig
Ik zit dan ook alleen aan mensen waarvan ik weet dat ze het geen probleem vindenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het maar van één persoon leuk dat hij aan me zit, de rest kan beter zoveel mogelijk van me afblijven
jullie vallen in dezelfde leeftijdscategoriequote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen van mata maar ouwe geit is toch wel het laatste wat in me opkomt
Ik heb alleen een keer haarseks met haar gehad.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:11 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Jij mag toch aan Loka zitten, of was dat nou iemand anders?
Bummerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kaneel mag ook wel maar die vindt het zelf niet eens leuk
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kaneel mag ook wel maar die vindt het zelf niet eens leuk
ik onthou mensen niet als een stoornisquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, heb ik op de meet nog tegen je gezegd weet je nog?
haarsex?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb alleen een keer haarseks met haar gehad.
Naja, weet je 't bij dezequote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:13 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik onthou mensen niet als een stoornis
Ik ben nog geen 32 en ben jaloers op zijn levenslust en jonge karakter!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:12 schreef system_overload het volgende:
[..]
jullie vallen in dezelfde leeftijdscategorie
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:13 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik onthou mensen niet als een stoornis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |