hoezo? das toch liewwquote:
Jouw denkwijze komt nogal bot over op anderen mfn, je mag best wel wat meer rekening houden met de normale gedachtengang van de gemiddelde mens, zeker als je toch al weet dat jouw eigen gedachtengang raar isquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit als ik het daarna nog eens letterlijk zei dat ik het over epileren zelf had en niet over harsen. Nutteloos.
Stel je eens niet zo aan ofzo, het ging gewoon over epileren.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jouw denkwijze komt nogal bot over op anderen mfn, je mag best wel wat meer rekening houden met de normale gedachtengang van de gemiddelde mens, zeker als je toch al weet dat jouw eigen gedachtengang raar is
Nee, het ging over ontharen lieve schatquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Stel je eens niet zo aan ofzo, het ging gewoon over epileren.
Ja ook, maar in de quote waar ik op reageerde ging het over epileren zelf dus zo raar is het niet als ik dan ook over epileren doorga erin.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, het ging over ontharen lieve schat
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja waar wil je anders mee doen naast een epileerapparaat.
Is een gewoon antwoord op een gewone vraag mfnquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:32 schreef system_overload het volgende:
[..]
harsstrips,ontharingcreme
ben aan die harsstrips aan het denken maar lukt nooit bij mij
Hoezo is hitte handig? Zocht je soms je koelkast of zo? :pquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:47 schreef formerjellybean het volgende:
handig was iets kwijt en hitte is handig met zoeken . Gelukkig gevonden
Wat is je probleem nou? Ik gaf daarna toch aan dat ik het anders bedoelde dan ze blijkbaar gelezen had? Met een smiley zelfs nog? Dus zeggen dat ik bot was is gewoon getrol van jouw kant.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nee hoor, lees maar even mee:
[..]
[..]
Is een gewoon antwoord op een gewone vraag mfn
Ik heb helemaal geen probleem hoor mfn. Over een paar minuutjes zet ik de computer uit en ga ik rustig slapenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat is je probleem nou? Ik gaf daarna toch aan dat ik het anders bedoelde dan ze blijkbaar gelezen had? Met een smiley zelfs nog? Dus zeggen dat ik bot was is gewoon getrol van jouw kant.
Ik vind die warmte eigenlijk wel lekkerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:48 schreef formerjellybean het volgende:
Nou handig was meer sarcastisch want ik raak nogal opgefokt als ik kwijt ben en als het ook nog erg warm is helpt dat ook niet mee
ik vind je nog steeds lief hoor koffiequote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen probleem hoor mfn. Over een paar minuutjes zet ik de computer uit en ga ik rustig slapen
ren ze!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar goed, ik moet naar bed anders mis ik morgen hardlopen (voor de zoveelste keer weer)
Mazzel!
Vervang probleem dan maar voor punt, want ook dat zie ik niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen probleem hoor mfn. Over een paar minuutjes zet ik de computer uit en ga ik rustig slapen
jaquote:
Vochtige handdoek in der mand of vind ze dat niet zo tof?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:14 schreef formerjellybean het volgende:
ik ben ook nog aan wakker en ik vind kat zielig want ze is van de rel van de warmte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |