Ik vind die warmte eigenlijk wel lekkerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:48 schreef formerjellybean het volgende:
Nou handig was meer sarcastisch want ik raak nogal opgefokt als ik kwijt ben en als het ook nog erg warm is helpt dat ook niet mee
ik vind je nog steeds lief hoor koffiequote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen probleem hoor mfn. Over een paar minuutjes zet ik de computer uit en ga ik rustig slapen
ren ze!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar goed, ik moet naar bed anders mis ik morgen hardlopen (voor de zoveelste keer weer)
Mazzel!
Vervang probleem dan maar voor punt, want ook dat zie ik niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen probleem hoor mfn. Over een paar minuutjes zet ik de computer uit en ga ik rustig slapen
jaquote:
Vochtige handdoek in der mand of vind ze dat niet zo tof?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:14 schreef formerjellybean het volgende:
ik ben ook nog aan wakker en ik vind kat zielig want ze is van de rel van de warmte
Daarom zeg ik ook: Katten zijn net vrouwen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:17 schreef formerjellybean het volgende:
Dat weet ik niet maar ze is meer aan het zeuren tegen mij en bij mij in de buurt zitten gewoon op de bank. Ze zoekt haar mand niet op dan maar meer mij .
Genoeg katten die het op prijs stellen hoor of heb je nooit met katachtigen gewerkt? En de gewone huiskat vind dat meestal bij deze dagen ook wel fijn.quote:
Ze wil gewoon wat aandacht dus...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:17 schreef formerjellybean het volgende:
Dat weet ik niet maar ze is meer aan het zeuren tegen mij en bij mij in de buurt zitten gewoon op de bank. Ze zoekt haar mand niet op dan maar meer mij .
ik lig ook gewoon onder een dekbedquote:
Ik ook niet hoor, ookal is het maar een laken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:34 schreef Flippiee het volgende:
Ik lig onder een dun fleecedeken. Zonder een deken kan ik niet slapen
Neequote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:23 schreef formerjellybean het volgende:
Ben ik erg kinderachtig als ik de Winnie de Pooh films nog steeds leuk vind ???
Is dat erg?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:39 schreef Friek_ het volgende:
Hoezo bestaan er van dit topic al meer dan 400 delen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |