Jij ook alquote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou nee , zo goed ben ik daar nou ook weer niet in . Ik ben een geval apart
je hebt iig iemand romantischquote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:05 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja maar hij kwam speciaal de avond voor Valentijn naar me toe en dat is toch wel speciaal
De cynische, kalende filosoof hierquote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:39 schreef Friek_ het volgende:
Hoezo bestaan er van dit topic al meer dan 400 delen?
mooi. De romantiek is wat je werkelijk bindt. Over 30 jaar weet je alleen nog die bijzondere momenten...quote:
hoe is het onstaan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:07 schreef formerjellybean het volgende:
ja inderdaad , was een heel lief gebaar
Ja, ik vond het ook opvallend.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De cynische, kalende filosoof hier
Zou het? Ik denk dat ik ook de dieptepunten wel onthoudquote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
mooi. De romantiek is wat je werkelijk bindt. Over 30 jaar weet je alleen nog die bijzondere momenten...
Vast wel wat gescoordquote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook opvallend.
Slechte date gehad, Friek_?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik tracht die te vergeten... in het algemeen trouwens. leeft veel lekkerder.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zou het? Ik denk dat ik ook de dieptepunten wel onthoud
We kennen elkaar al lang hadden een poos ruzie gehad en schijnbaar miste die mij en besloot die dus dat te doen en sindsdien zie ik hem best vaakquote:
Positief denken en zo hequote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ik tracht die te vergeten... in het algemeen trouwens. leeft veel lekkerder.
Oh nee, ik heb al een tijdje geen dates meer gehad. Hoogstens maak ik me zorgen of mijn scharrel (vreselijk woord) wel dezelfde intenties heeft als ik.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook opvallend.
Slechte date gehad, Friek_?
hey, lang geleden...quote:
Werkt je laptop op kaarsjes?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
hey, lang geleden...
Ja, met kaarsen (electriciteit niet op tijd betaald)
hoest met jou?
ah, jij wil meer dan scharrelen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oh nee, ik heb al een tijdje geen dates meer gehad. Hoogstens maak ik me zorgen of mijn scharrel (vreselijk woord) wel dezelfde intenties heeft als ik.
Maar ach, zo niet, dan mag ik hoogstens op de blaren zitten.
Hoe gaat het met jou verder, daar in het buitenland?
mobiel, dus nog 5 minquote:
Uiteraard. Ik ben een verloren romantische ziel.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ah, jij wil meer dan scharrelen?
ja, erg goed. het Colombiaanse leven is schitterend.
Negatief denken verteert je. ik heb het van dichtbij meegemaakt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Positief denken en zo he![]()
Ik maak het mezelf altijd moeilijk en ben bijna nooit tevreden over wat ik doe als ik het vergelijk met wat andere doen en kunnen
Bwehequote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
hey, lang geleden...
Ja, met kaarsen (electriciteit niet op tijd betaald)
hoest met jou?
hoveel jaar is dit topic er al dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:16 schreef Sinji het volgende:
[..]
Bwehe
Ja lang geleden, dit topic een moment uit het oog verloren. Even kijken of de oude garde nog aanwezig is.
Gaat erg lekker, leuke baan gevonden en een beetje flikflooien hier en daar
hoelang ken je haar? hoe ziet ze eruit?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 02:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik ben een verloren romantische ziel.
Hoe ben je daar überhaupt terecht gekomen trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |