Dat heb ik met mijn familie, een heel legioen kinderen die me altijd achterna blijven lopen en zo.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
7 en 3 zijn ze, ze hebben niks te willen, maar nee broer woont in Heerhugowaard en is voor AZ
Mooi toch, zo'n fanclub.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heb ik met mijn familie, een heel legioen kinderen die me altijd achterna blijven lopen en zo.
Mag niet meer hier, gisteren kreeg ik ook al een note ervoor van patjequote:Op donderdag 24 mei 2012 11:53 schreef Oceanview het volgende:
Noem eens een paar van die woorden dan Steven
Nokiaquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:50 schreef Oceanview het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)it-in-nederland.html
Dimens.
haha.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mag niet meer hier, gisteren kreeg ik ook al een note ervoor van patje
Best lachen ja, het is redelijk nieuw voor me.quote:
Nou en, je spaart toch notes?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mag niet meer hier, gisteren kreeg ik ook al een note ervoor van patje
nog 102 en ik krijg een FOK! mok, fantastischquote:
Ja maar het is gewoon echt de simpelheid van mensenquote:
VRAAG HET OP TWITTER OF FBquote:
Ohjaquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kunnen die meisjes mooi opscheppen met hun 41MP telefoon.
Waar ben je geweest danquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:02 schreef Oceanview het volgende:
Iedereen is wel jaloers op mijn tintje na mijn werkweek.
nicequote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar het is gewoon echt de simpelheid van mensen
Net zoals full hd bij een 32 inch tv, ja dat MOETEN mensen hebben, waarom???
Je ziet het gvd niet eens
5 MP echt om te huilen. Is sowieso niet scherp. minimaal 12MP. :#:$quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ohja, iPhone is slecht man :SS:S 5 megapixel
En klagen dat de kwaliteit niet echt goed isquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
En het ergste is dat ze dan nog DVDrips gaan kijken op zo'n televisie ook.
Vraag & Aanbodquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:08 schreef Oceanview het volgende:
FUCKK
Krijg je oordopjes terug van garantie terwijl ik alweer nieuwe heb gekocht omdat ik dacht dat ze nooit zouden aankomen.
Of een dure 46" kopen en dan DVDrips gaan kijken en klagen dat de televisie niet zo mooi is.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En klagen dat de kwaliteit niet echt goed is
Ook een mooie, een 46inch kopen van de goedkoopste segment van LG of Samsung, op 1,5 meter zitten en dan klagen over het beeldkwaliteit
Gelukkig heb ik de kassabon nog en is de huidige verpakking onbeschadigdquote:
Dus je hebt die CX300 weer terug?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:08 schreef Oceanview het volgende:
FUCKK
Krijg je oordopjes terug van garantie terwijl ik alweer nieuwe heb gekocht omdat ik dacht dat ze nooit zouden aankomen.
Als de verpakking nog niet open is geweest, kun je proberen terug te brengen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik de kassabon nog en is de huidige verpakking onbeschadigd
quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Of een dure 46" kopen en dan DVDrips gaan kijken en klagen dat de televisie niet zo mooi is.
Ik had afgelopen dinsdag nog iemand die met een 40" Sony terugkwam omdat wij oplichters zijn. Want we zouden de beelden van de televisies in de winkel veel mooier hebben dan thuis.
Bleek dus dat ze cam kwaliteit video's aan het kijken was op dat ding.![]()
Ik heb dat ding niet teruggenomen. Geen geldig excuus om de televisie terug te brengen.
Zeker een goedkope en als het beeld zwart is, kun je de LED lampjes tellen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:07 schreef Metalfrost het volgende:
Ik heb ook zo'n 32 inch TV met full HD en backlight LED. Mooi ding man.
Nja laat maar als deze kapot gaan gebruik ik de nieuwe welquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als de verpakking nog niet open is geweest, kun je proberen terug te brengen.
1 had ik met kerst cadeau gekregen zonder bon poging tot garantie sturen, opgegeven 2 dagen terug, nieuwe gekocht en vandaag weer nieuwe gekregenquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:11 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
1 was stuk en je hebt er 2 voor terug gekregen?
Dezequote:Op donderdag 24 mei 2012 12:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zeker een goedkope en als het beeld zwart is, kun je de LED lampjes tellen?
Wij hebben altijd national geographic HD of Discovery HD aan staan via de satelliet. Met Ziggo HD kun je veel mooier beeld ontvangen. Maar mensen gaan dan de decoder via Scart aansluiten en gaan dan ook weer klagen dat de HD beelden niet scherp zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat van dat het beeld mooier in een winkel is dan thuis is ook altijd zo leuk ja
Ja jullie zetten er extra mooie beelden op die wij thuis niet kunnen krijgen, dvd's zijn mooier
Wij zette er gewoon een dvd speler onder en niks extra's
of een kpn decoder zonder versterker en met scart aansluitenquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wij hebben altijd national geographic HD of Discovery HD aan staan via de satelliet. Met Ziggo HD kun je veel mooier beeld ontvangen. Maar mensen gaan dan de decoder via Scart aansluiten en gaan dan ook weer klagen dat de HD beelden niet scherp zijn.
Samsung... Ik zou het nooit meer kopen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:14 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Deze
http://tweakers.net/price(...)2c5100.html#tab:info
Huilenquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
of een kpn decoder zonder versterker en met scart aansluiten
god wat mis ik het werken in een winkel zo niet hequote:
Heel herkenbaar ditquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:19 schreef Dimens het volgende:
Of mensen die dan terug komen en zeggen dat de televisie kapot is want het beeld is geeft allemaal groene vlekken en blokken. En dan maar niet geloven dat de Coax vervangen moet worden en stug volhouden dat er niets met die kabel mis is. Want 12 euro voor een goede kabel is veel te veel geld en moet ook voor 2 euro bij de Action te koop zijn.
Komen ze even later terug dat het niet de kabel is want met die van de Action is het ook slecht en willen ze dat ik die televisie opstuur om te repareren. Mogen ze na de reparatie even ¤80,- dokken want er is niets met de televisie aan de hand en dan moet je voorrijkosten en onderzoekskosten betalen.
En dan schelden en dreigen met Kassa.![]()
Ik denk dat Kassa al best vaak mijn naam in hun systeem heeft staan.
Ik snap niet dat dit soort dingen überhaupt verkocht mogen worden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
god wat mis ik het werken in een winkel zo niet he
Mensen die een Indesit wasmachine kopen en na een jaar al klagen dat ie kuren heeft
Prolinequote:Op donderdag 24 mei 2012 12:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik snap niet dat dit soort dingen überhaupt verkocht mogen worden.
Wij hebben zo'n stofzuiger van Proline. Kost maar iets van ¤30,- of zo en qua specificaties is die gelijk aan een dure Siemens of Philips. Maar elke week komt er wel een terug omdat die kapot is.
Dat die dingen nog steeds verkocht worden snap ik echt niet.
Wij hebben een miele wasmachine en miele droger en een miele stofzuigerquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik snap niet dat dit soort dingen überhaupt verkocht mogen worden.
Wij hebben zo'n stofzuiger van Proline. Kost maar iets van ¤30,- of zo en qua specificaties is die gelijk aan een dure Siemens of Philips. Maar elke week komt er wel een terug omdat die kapot is.
Dat die dingen nog steeds verkocht worden snap ik echt niet.
In Delft wel een paar keer gehad dat een tevreden klant terugkwam en bij de baas ging vertellen dat ik een goede verkoper was. Alles wat ik zei was waar en ik kon goed en rustig uitleggen wat ze nodig hadden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar dit
Mensen hebben vaak ook al een jaar of 10 hun coax kabel
Heb ook vaak genoeg gehad dat mensen terug kwamen om mij te bedanken en dat het idd aan de kabel lag
Dan heb je wel kwaliteit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wij hebben een miele wasmachine en miele droger en een miele stofzuiger
Elke keer doet het pijn als ik iets van Proline moet verkopen.quote:
Ik had een keer dat een kerel al een jaar problemen met zijn apparatuur had thuis, tv en home cinema enzo, niemand kon hem helpen, was ik langs gegaan en binnen 30minuten was alles werkend.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
In Delft wel een paar keer gehad dat een tevreden klant terugkwam en bij de baas ging vertellen dat ik een goede verkoper was. Alles wat ik zei was waar en ik kon goed en rustig uitleggen wat ze nodig hadden.
In Zoetermeer komt dat heel weinig voor. Al kwam ik er laatst een bij de Albert Heijn hier in de buurt tegen die mij toch even kwam bedanken.Dat is wel leuk en dat maakt het werk dan ook weer leuk.
Ik weet, is allemaal van pap en mam en die gebruiken het ookquote:
Dat is wel nice hoor. Dat hebben wij dan nog niet meegemaakt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had een keer dat een kerel al een jaar problemen met zijn apparatuur had thuis, tv en home cinema enzo, niemand kon hem helpen, was ik langs gegaan en binnen 30minuten was alles werkend.
Die man had een eigen slijterij en was zo dankbaar dat ie een bbq voor ons had georganiseerd in zijn achtertuin
Marcedes, bazen auto's!quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is wel nice hoor. Dat hebben wij dan nog niet meegemaakt.
Wel vorig jaar rond deze tijd met de dochter van een klant gegaan. En van die klant kreeg ik ook nog eens een paar gratis rijlessen. Hij reed verdomme in een Marcedes.![]()
Hoelaat is het nu daar?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:37 schreef Boterbartje het volgende:
ik heb eigenlijk wel zin aan macdonalds moet ik zeggen
Loop de straat katten achterna. Die weten waar de beste vuilnisbakken te vinden zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:36 schreef Boterbartje het volgende:
straks maar even de straat op.. opzoek naar voer #honger
17:38quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
7 en 3 zijn ze, ze hebben niks te willen, maar nee broer woont in Heerhugowaard en is voor AZ
wil je fotos van mijn bezwete okkies na een half uurtje fietsen in dit weer?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Een vriend van mij zit in Laos, zag net foto's van hem op fb dat ie aan zwemmen is bij een waterval, ik werd best jaloers
Neequote:Op donderdag 24 mei 2012 12:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wil je fotos van mijn bezwete okkies na een half uurtje fietsen in dit weer?
nah rond een uurtje of 7. beetje vettig want dat is beter als je malariatabletten eet zeggen zequote:
tweede shirt van vandaag maar eens aantrekken echt dit weer en enige vorm van iets doen is uit geslotenquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
tweede shirt van vandaag maar eens aantrekken echt dit weer en enige vorm van iets doen is uit gesloten
oh ohquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:45 schreef Flippiee het volgende:
ik word helemaal nerveus van al die emails van school over volgend semester. Net de enige email wat ik nodig heb voor volgend semester, krijg ik niet.
Waarom heb jij dit zo achter elkaarquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja man straks zit ik weer een half jaar thuis. Dan word ik helemaal gek.
Weet ik veel. Dat gezeik iedere keer met die minoren wel of niet doorgaan. Bij mijn medestudenten verliep het toch makkelijker.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom heb jij dit zo achter elkaar
Dat gaat niet goed.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:47 schreef Boterbartje het volgende:
ik heb de airco aangezet en de temperatuur op het metertje is na een uur van 37 naar 38 graden in deze kamer gegaan
wat voor vage minoren wil jij doen danquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ik veel. Dat gezeik iedere keer met die minoren wel of niet doorgaan. Bij mijn medestudenten verliep het toch makkelijker.Maar die doen dan ook iets met recht of een minor in het Engels. Dat valt voor mij al af.
[..]
Dat gaat niet goed.
Ik wil gewoon iets met beleggen/accountancy/belastingen doen. Daar worden ongeveer 10 minoren in gegeven. Ik heb deze periode al een 2e inschrijving verstuurd en nog geen antwoord daar op gehad, dat is frustrerend. Vorig semester heb ik dus voor alle 10 een inschrijving gedaan, die gingen bijna allemaal niet door of zaten destijds vol.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wat voor vage minoren wil jij doen dan
gewoon naar je school rennen ?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil gewoon iets met beleggen/accountancy/belastingen doen. Daar worden ongeveer 10 minoren in gegeven. Ik heb deze periode al een 2e inschrijving verstuurd en nog geen antwoord daar op gehad, dat is frustrerend. Vorig semester heb ik dus voor alle 10 een inschrijving gedaan, die gingen bijna allemaal niet door of zaten destijds vol.
Lijkt mij kut dit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil gewoon iets met beleggen/accountancy/belastingen doen. Daar worden ongeveer 10 minoren in gegeven. Ik heb deze periode al een 2e inschrijving verstuurd en nog geen antwoord daar op gehad, dat is frustrerend. Vorig semester heb ik dus voor alle 10 een inschrijving gedaan, die gingen bijna allemaal niet door of zaten destijds vol.
Zo mooiquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:56 schreef Dimens het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_profvoetballer.html
Werkt dat?quote:
Is het ook. Ik wist overigens vorig semester niet dat het mogelijk was om op een andere school een minor te volgen. Mijn eigen fout, maar nu weet ik het wel. Daar ga ik misschien voor inschrijven. Dan maar in Breda naar schoolquote:
ja joh, schelden bij de hva/hes werkt altijdquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Werkt dat?
[..]
Is het ook. Ik wist overigens vorig semester niet dat het mogelijk was om op een andere school een minor te volgen. Mijn eigen fout, maar nu weet ik het wel. Daar ga ik misschien voor inschrijven. Dan maar in Breda naar schoolAlleen die inschrijf data zijn bijna voorbij.
Waarom ken ik dit pas sinds kort?quote:
Breda wat.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Werkt dat?
[..]
Is het ook. Ik wist overigens vorig semester niet dat het mogelijk was om op een andere school een minor te volgen. Mijn eigen fout, maar nu weet ik het wel. Daar ga ik misschien voor inschrijven. Dan maar in Breda naar schoolAlleen die inschrijf data zijn bijna voorbij.
Oh chill ik ga ook wel even emailen hoe het zit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja joh, schelden bij de hva/hes werkt altijdtoen ik in het verleden nog bij de hva zat en mijn punten niet krijg heb ik daar een beetje stennis geschopt. paar dagen later mooi die punten hoor
Mijn armen worden bruin.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hihaho mijn armen worden rood hoop niet dat het allemaal bultjes worden
Ja anders in Enschede of misschien Rotterdam. Maar dan sprak Breda mij meer aan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Breda wat.
Snel doen dan maar, straks ben je voor eeuwig student.
Enschede thefuck.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja anders in Enschede of misschien Rotterdam. Maar dan sprak Breda mij meer aan.
kom dan lekker in tilly wonenquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja anders in Enschede of misschien Rotterdam. Maar dan sprak Breda mij meer aan.
jij gaat eruitquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kom dan lekker in tilly wonenWij krijgen binnenkort weer plaats in dit huis
Alles gedeeld zeker? Ik wil een studio in tilburgquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik woon met nog 20 mensen hier, en het ziet erna uit dat we na deze zomer met ze 4-en overblijvenquote:
Nee alleen de HvA he.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Enschede thefuck., kun je nergens binnen Amsterdam dan?
Hehe serieusquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alles gedeeld ja, maar het is zeker gezellig.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Alles gedeeld zeker? Ik wil een studio in tilburg
Is het wel schoon? En hoe groot? En hoe duurquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alles gedeeld ja, maar het is zeker gezellig.
verschillende, verwacht geen paleizen hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee alleen de HvA he.
[..]
Hehe serieusHoe groot is die kamer dan?
Mijn eigen kamer is 12 m2 dus zolang niet kleiner, vind ik het best.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
verschillende, verwacht geen paleizen hoor13+m2
18 ofzo, en ja die komt vrij reken wel op een prijs van 400+quote:
valt reuze mee echt, ik heb nu 13m2 en kan er alles kwijt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb geen inschattingsvermogen dus 13m2 klinkt echt klein
Schoonmaker?!quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
18 ofzo, en ja die komt vrij reken wel op een prijs van 400+zit je wel in een huis met schoonmaker
Wat betaal je daarvoor danquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
valt reuze mee echt, ik heb nu 13m2 en kan er alles kwijt.
Ooooh.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee alleen de HvA he.
[..]
Hehe serieusHoe groot is die kamer dan?
Nee moordquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:10 schreef wietparkiet het volgende:
Is DV nu trouwens opgepakt voor diefstal ofwat ?
Nee.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:10 schreef wietparkiet het volgende:
nah ze ruimt de gemeenschappelijke kamers op, de keuken badkamer wc e.d. je kamer moet je zelf doen uiteraard.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Schoonmaker?!
en is dan alles ook echt schoon of nog teringbende? Ik wil niet op kamers omdat vies dus ik wil eigenlijk studio
380 incl. najah het is duur maar dan wel goeie locatie,gezellig en geen uberpuinhoopquote:
2 jaar celquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:10 schreef wietparkiet het volgende:
Dm locatie dan, wat voor mensen wonen er?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nah ze ruimt de gemeenschappelijke kamers op, de keuken badkamer wc e.d. je kamer moet je zelf doen uiteraard.
[..]
380 incl. najah het is duur maar dan wel goeie locatie,gezellig en geen uberpuinhoop
maar niet daar voorquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:12 schreef napoleonfour het volgende:
doe anders gewoon nyenrode flips, je hebt geld toch of nie
hbo/uni. Veel veel zeeuwen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dm locatie dan, wat voor mensen wonen er?
zal ik het doen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:14 schreef Flippiee het volgende:
ik schrik overigens mij nog altijd de pest pleuris als ik de user met mijn echte naam zie posten.
nee.quote:
Ik ga al bij napje wonenquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Woon ik dan bij jou nap? Kunnen we samen fokken
Kook jij dan voor mequote:Op donderdag 24 mei 2012 13:17 schreef napoleonfour het volgende:
ja toch, lekker samen op 1 kamer fokken lachen om de mensen hier.
Lekker meuren in zo'n hok.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:17 schreef napoleonfour het volgende:
ja toch, lekker samen op 1 kamer fokken lachen om de mensen hier.
directwonen ken ik uit mijn hoofd, die andere zal ik even moeten vragen aan een klasgenoot. keep you on de hoogte.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kook jij dan voor me
Maar heb jij sites of namen van dingen waar ik me in kan schrijven in tilburg? Voor een studio/kamer?
ach dat doe ik nu ook alquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
directwonen ken ik uit mijn hoofd, die andere zal ik even moeten vragen aan een klasgenoot. keep you on de hoogte.
Hoezo?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:21 schreef napoleonfour het volgende:
maar sowieso zit je met die huisbemiddelaars dan. kost tering veel.
probeer maar eens een studio te vinden zonder die zooi :p. dan moet je de huisbazen gewoon echt kennen.quote:
Hoezo is dat duur dan? Je bedoelt dat je per maand betaalt dat je ingeschreven staat of watquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
probeer maar eens een studio te vinden zonder die zooi :p. dan moet je de huisbazen gewoon echt kennen.
oh nee, je moet dan bemiddelingskosten betalen eenmalig. Mocht je echt goedkoop willen wonen: zoek een dispuutshuis. Dan ben je voor max 250 echt klaar :pquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoezo is dat duur dan? Je bedoelt dat je per maand betaalt dat je ingeschreven staat of wat
Studentenverenigingquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh nee, je moet dan bemiddelingskosten betalen eenmalig. Mocht je echt goedkoop willen wonen: zoek een dispuutshuis. Dan ben je voor max 250 echt klaar :p
dat is de prijs die je betaald ja :p.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Studentenvereniging![]()
En dat is zeker smerig
Woah een oldbiequote:Op donderdag 24 mei 2012 13:14 schreef Flippiee het volgende:
ik schrik overigens mij nog altijd de pest pleuris als ik de user met mijn echte naam zie posten.
Dan betaal ik liever meerquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat is de prijs die je betaald ja :p.
Ja echt. En ik zit nog op school. Tijdens wiskunde ging het over pijpen, sindsdien heb ik het nog een tikkie warmer. Ik liep knalrood aan.quote:
Weekend aan het vieren?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
Net 2 uur buiten gezeten en ik ben al wat bruiner/roderzometeen weer ff terug tot 4
Nog even wachten, je hebt nog examens toch?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zomervakantie aan het vieren.
Wacht nu op tilburg centraal. over 2 uur ben ik denk ik welquote:
Ja volgende week dinsdag is m'n laatste. Daarna is het officieel. Dit zijn eigenlijk gewoon vrije dagen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nog even wachten, je hebt nog examens toch?
ik vraag mij af hoe dit ter sprake komt tijdens een wiskunde lesquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja echt. En ik zit nog op school. Tijdens wiskunde ging het over pijpen, sindsdien heb ik het nog een tikkie warmer. Ik liep knalrood aan.ik haat dat.
ik heb net 2 uur buiten rondgelopen, ben er alleen maar zweteriger van geworden dankzij overal, bouwhelm en veiligheidsbrilquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
Net 2 uur buiten gezeten en ik ben al wat bruiner/roderzometeen weer ff terug tot 4
Oh lekker, wat moet je nog?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja volgende week dinsdag is m'n laatste. Daarna is het officieel. Dit zijn eigenlijk gewoon vrije dagen.
Ik zit voor een jongen die sletjes neukt. Toen ging het erover dat iedereen pijpt. De moeder van die jongen had gezegd dat ze de meisjes van die jongen te jong vond. Toen zei ik: die hebben wel een kleinere mond. Daarna vroegen ze of ik het ook deed, nog voor ik antwoord kon geven, gingen ze ervan uit dat het wel zo was. Toen vroegen ze of ik slikte.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vraag mij af hoe dit ter sprake komt tijdens een wiskunde les
[..]
ik heb net 2 uur buiten rondgelopen, ben er alleen maar zweteriger van geworden dankzij overal, bouwhelm en veiligheidsbril
Ja das niet fijn, ik lig met zo min mogelijk kleding achterthuis met m'n voeten in een bak water zodat ik niet zweetquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
ik heb net 2 uur buiten rondgelopen, ben er alleen maar zweteriger van geworden dankzij overal, bouwhelm en veiligheidsbril
Snap ik! Maar je kan het!quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Biologiedaar zie ik erg tegen op
pijp jij?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zit voor een jongen die sletjes neukt. Toen ging het erover dat iedereen pijpt. De moeder van die jongen had gezegd dat ze de meisjes van die jongen te jong vond. Toen zei ik: die hebben wel een kleinere mond. Daarna vroegen ze of ik het ook deed, nog voor ik antwoord kon geven, gingen ze ervan uit dat het wel zo was. Toen vroegen ze of ik slikte.
picsquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja das niet fijn, ik lig met zo min mogelijk kleding achterthuis met m'n voeten in een bak water zodat ik niet zweet![]()
op dat eerste of dat 2de?quote:
"Wiskunde is voor veel mensen in de maatschappij penibel."quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
nu niet meer zo geheim dusquote:
Ver gezocht.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Wiskunde is voor veel mensen in de maatschappij penibel."
Daar schrok er één wakker.
ik vertrouw je op je woordquote:
Ja ik haat quotwn op mobielquote:
Janken.quote:
have funquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nou ik ga weer verder met mijn gratis huidkanker ophalen.
nee kom maar hier heenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:07 schreef Smoofie het volgende:
Laat je bruine tintje dan zien straks dv
Alleen echte bazen en intelligente mensen zien dat soort dingenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is niet altijd dichtbij te vinden.
he, net zoals groningenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is niet altijd dichtbij te vinden.
Amsterdamquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:19 schreef Smoofie het volgende:
Amsterdam is de mooiste stad, net weer door de prinsengracht gefietst, met dit weer en de zon
Singel ook
Net kuta op bali dusquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:22 schreef Boterbartje het volgende:
Net door Phnom penh gelopen. Wát een stad pff. Overal drukte van tuktuks en brommers, overal laagbouw, kraampjes midden op straat, mensen die op straat slapen, stoep die voor 20 meter ineens weg is en dan weer verder gaat, overal mooie vrouwen wel en het erge:
IN DIT HOTEL in de bar beneden zitten allemaal 60 jarige amerikanen en europeanen met jonge vrouwen. handje om haar heen, kontje vast en alles
Ja ok, maar die mannen betalen duidelijk die vrouwenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Net kuta op bali dusEn ik deed dat laatste ook
, alleen ben wel iets jonger.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:40 schreef Dimens het volgende:
Goedemiddag,
Bedankt voor het registreren. Wij willen je van harte welkom heten op onze mooie website en hopen dat je het erg naar je zin gaat krijgen hier.
Bovenin de pagina kun je je wegwijzen tussen verschillende sub-pagina's van FOK!. Van nieuwsberichten op de frontpage tot het onderling mailen met andere FOK! users.
Voor eventuele vragen kun je terecht bij de FOK!direct messaging waar je de naam van een van onze administrator's of moderator's kunt invullen en in het veld daaronder een bericht kunt typen.
Met vriendelijke groet,
Dimens
Hoofd welkoms comité
Dimens@fok.nl
goedkope kanker altijd leukquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:56 schreef Boterbartje het volgende:
Mensen die roken mag ik jullie aandacht voor een jaloezie aanval.
Ik liep de supermarkt in net, want ik vind het altijd leuk om supermarkt in een ander land door te snuffelen, gekke producten etc etc.
en fin; een hele rij met sigaretten. En ze verkopen niet per pakje, maar per doos met 10 pakjes
Goedkoop merk was 8 US$ voor 10 pakjes
Angkor was 10 US$ voor 10 pakjes
en normale Marlboro was 11 US$ voor 10 pakjes = 87 cent per pakje!!!!
quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:58 schreef napoleonfour het volgende:
Bb inslaan die handel. Btw gaat omhoog dus snel geld verdienen
volgens mij mag je idd maar 2 slof meequote:Op donderdag 24 mei 2012 14:59 schreef Beach het volgende:
Ja douane vindt het vast niet erg als je meerdere sloffen sigaretten meeneemt.
verkopen ze ook camel ?quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:56 schreef Boterbartje het volgende:
Mensen die roken mag ik jullie aandacht voor een jaloezie aanval.
Ik liep de supermarkt in net, want ik vind het altijd leuk om supermarkt in een ander land door te snuffelen, gekke producten etc etc.
en fin; een hele rij met sigaretten. En ze verkopen niet per pakje, maar per doos met 10 pakjes
Goedkoop merk was 8 US$ voor 10 pakjes
Angkor was 10 US$ voor 10 pakjes
en normale Marlboro was 11 US$ voor 10 pakjes = 87 cent per pakje!!!!
alsof jij ooit gestopt bentquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:00 schreef Flippiee het volgende:
Van die kruidensigaretten uit Indonesie bohhhhh ik zou dan bijna beginnen met roken
vast wel, niet gezienquote:
pzquote:
nehquote:
Niet, ik heb besloten in cambodia te gaan werken g!quote:
JA WEETJE HOE KUT DIT IS. NU KAN IK DUS 12 UUR LANG OP DAT VLIEGVELD WACHTENquote:
je capslock staat aanquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:14 schreef Boterbartje het volgende:
WTF IK HAD EEN TUSSENSTOP IN TOKYO VAN 12 UUR EN IK WOU DE STAD WEL IN:
VAN AIRPORT NAAR STAD
PRIJS TREIN ENKELTJE $30
PRIJS BUS ENKELTJE $45
PRIJS TAXI ENKELTJE $250
MOET OOK NOG TERUG
WAT IS DEZE VOOR PURE K****R
Kan je mooi naar de hoeren gaan g.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
JA WEETJE HOE KUT DIT IS. NU KAN IK DUS 12 UUR LANG OP DAT VLIEGVELD WACHTEN
als een taxi al 250 dollar kost, dan zal ik wel een hypotheek voor een hoer moeten nemenquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
als een taxi al 250 dollar kost, dan zal ik wel een hypotheek voor een hoer moeten nemen
Ga dan gewoon in NY, ergens bij een aan crack verslaafde hoer onder een viaduct.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
als een taxi al 250 dollar kost, dan zal ik wel een hypotheek voor een hoer moeten nemen
heheh Crackquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Ga dan gewoon in NY, ergens bij een aan crack verslaafde hoer onder een viaduct.
sowieso is het hele ontgroenings verhaal een trieste gebeuren. Je zit toch niet op de middelbare schoolquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:24 schreef Beach het volgende:
Studentes Minerva ontgroend in luiers
niet vaak zoiets triests gezien
ik zeg doenquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:28 schreef Boterbartje het volgende:
Yahoo questions:
What is the cheapest way to get from narita airport to tokyo
Answer:
Cheapest way is by walk. The distance between Narita and Tokyo is about 50miles via surface streets. It takes about one day and costs free.
Preciesquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
sowieso is het hele ontgroenings verhaal een trieste gebeuren. Je zit toch niet op de middelbare school
jat een fietsquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:28 schreef Boterbartje het volgende:
Yahoo questions:
Answer:
Cheapest way is by walk. The distance between Narita and Tokyo is about 50miles via surface streets. It takes about one day and costs free.
hopelijk heeft je vliegtuig flink vertraging danquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:28 schreef Boterbartje het volgende:
Yahoo questions:
Answer:
Dat vliegtuig loopt echt niet weg hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hopelijk heeft je vliegtuig flink vertraging dan
mevrouw krabsquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oke nu is het wel weer genoeg zonIk ben best rood.
Engels huidje, het is verdomme nog geen 25 graden manquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oke nu is het wel weer genoeg zonIk ben best rood.
Mijn huid is niks gewend. Ik heb ook al zonneallergie.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Engels huidje, het is verdomme nog geen 25 graden man
Tevens zit je op redelijk hoge noorderbreedte waardoor de zon niet eens zo dicht bij je staat
Oh grutjes zegquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn huid is niks gewend. Ik heb ook al zonneallergie.
Laat die xenofobe Jappen op de foto gaan met een echte gaijjin en laat ze er flink voor dokken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:39 schreef Boterbartje het volgende:
MEN O MEN IK WORD FEL OP GELD, IK WIL MEER ERVAN
Flikker eens op man.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:40 schreef Boterbartje het volgende:
ECHT EN DIE ACHTERLIJKE KANKERGRIEKEN DIE BEETJE LOPEN TE SPECULEREN VAN ZIE ONS UIT DE EURO STAPPEN EN DAN DIE SPANJAARDEN DIE NAAR EU STAPPEN
OJA WE KUNNEN ONZE SCHULDEN NIET MEER BETALEN MAG IK GELD
VERDOMME
1.25 DOLLAR VOOR EURO, LAAGSTE KOERS IN 2 JAAR
WAT IS DEZE
NOU
NOU
GODVERDOMME
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:40 schreef Boterbartje het volgende:
ECHT EN DIE ACHTERLIJKE KANKERGRIEKEN DIE BEETJE LOPEN TE SPECULEREN VAN ZIE ONS UIT DE EURO STAPPEN EN DAN DIE SPANJAARDEN DIE NAAR EU STAPPEN
VERDOMME
WAT IS DEZE
NOU
NOU
GODVERDOMME
ah leiden. mocht je een tijdje niet hebben geregeld gewoon daar heebn goed. Goedkope hoertjesquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:24 schreef Beach het volgende:
ik zal het in mijn achterhoofd houden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah leiden. mocht je een tijdje niet hebben geregeld gewoon daar heebn goed. Goedkope hoertjes
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:40 schreef Boterbartje het volgende:
VERDOMME
WAT IS DEZE
NOU
NOU
GODVERDOMME
Ik ben inderdaad een beetje boos.quote:
Sneuquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:24 schreef Beach het volgende:
De Bilderberg groep en de NWO wrijven in hun handjes.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:48 schreef Flippiee het volgende:
En dan nog Nederland die er mee in stemt om het noodfonds nog eens 40 miljard te steunen
laat ze eerst maar eens nederland beschermen tegen de ondergang, zo gaan we natuurlijk gegarandeerd naar de klotequote:Op donderdag 24 mei 2012 15:48 schreef Flippiee het volgende:
En dan nog Nederland die er mee in stemt om het noodfonds nog eens 40 miljard te steunen
Ik heb nooit begrepen waar het nou goed voor is.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:49 schreef Trollscience het volgende:
Sowieso zijn studentontgroeningen de meest sneue gebeurtenissen altijd
De mensen die dat bedenken zijn meestal zelf de meest droeve personen, vind het een beetje zielig als je mensen op zo'n manier te kakken meent te zettenquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen waar het nou goed voor is.
Ze kunnen ook gewoon niets leuks verzinnen. Dit is gewoon sneu en niet grappig.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
De mensen die dat bedenken zijn meestal zelf de meest droeve personen, vind het een beetje zielig als je mensen op zo'n manier te kakken zetten.
Gisteren nog zo een politicus die zei dat de democratie zo niet werktquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
laat ze eerst maar eens nederland beschermen tegen de ondergang, zo gaan we natuurlijk gegarandeerd naar de klote
jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gisteren nog zo een politicus die zei dat de democratie zo niet werktToen een verslaggever gezegd had dat mening burger hier tegen was.
Daarom, natuurlijk komt er altijd leedvermaak bij kijken maar dit is gewoon ronduit droevig en een excuus om de meest achterlijke dingen te doen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze kunnen ook gewoon niets leuks verzinnen. Dit is gewoon sneu en niet grappig.
wat voor reisdetails, jij reist toch nooit?quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
Reisdetails: Geen AVR-NS
wat is dit
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wat voor reisdetails, jij reist toch nooit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |