Heel herkenbaar ditquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:19 schreef Dimens het volgende:
Of mensen die dan terug komen en zeggen dat de televisie kapot is want het beeld is geeft allemaal groene vlekken en blokken. En dan maar niet geloven dat de Coax vervangen moet worden en stug volhouden dat er niets met die kabel mis is. Want 12 euro voor een goede kabel is veel te veel geld en moet ook voor 2 euro bij de Action te koop zijn.
Komen ze even later terug dat het niet de kabel is want met die van de Action is het ook slecht en willen ze dat ik die televisie opstuur om te repareren. Mogen ze na de reparatie even ¤80,- dokken want er is niets met de televisie aan de hand en dan moet je voorrijkosten en onderzoekskosten betalen.
En dan schelden en dreigen met Kassa.![]()
Ik denk dat Kassa al best vaak mijn naam in hun systeem heeft staan.
Ik snap niet dat dit soort dingen überhaupt verkocht mogen worden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
god wat mis ik het werken in een winkel zo niet he
Mensen die een Indesit wasmachine kopen en na een jaar al klagen dat ie kuren heeft
Prolinequote:Op donderdag 24 mei 2012 12:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik snap niet dat dit soort dingen überhaupt verkocht mogen worden.
Wij hebben zo'n stofzuiger van Proline. Kost maar iets van ¤30,- of zo en qua specificaties is die gelijk aan een dure Siemens of Philips. Maar elke week komt er wel een terug omdat die kapot is.
Dat die dingen nog steeds verkocht worden snap ik echt niet.
Wij hebben een miele wasmachine en miele droger en een miele stofzuigerquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik snap niet dat dit soort dingen überhaupt verkocht mogen worden.
Wij hebben zo'n stofzuiger van Proline. Kost maar iets van ¤30,- of zo en qua specificaties is die gelijk aan een dure Siemens of Philips. Maar elke week komt er wel een terug omdat die kapot is.
Dat die dingen nog steeds verkocht worden snap ik echt niet.
In Delft wel een paar keer gehad dat een tevreden klant terugkwam en bij de baas ging vertellen dat ik een goede verkoper was. Alles wat ik zei was waar en ik kon goed en rustig uitleggen wat ze nodig hadden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar dit
Mensen hebben vaak ook al een jaar of 10 hun coax kabel
Heb ook vaak genoeg gehad dat mensen terug kwamen om mij te bedanken en dat het idd aan de kabel lag
Dan heb je wel kwaliteit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wij hebben een miele wasmachine en miele droger en een miele stofzuiger
Elke keer doet het pijn als ik iets van Proline moet verkopen.quote:
Ik had een keer dat een kerel al een jaar problemen met zijn apparatuur had thuis, tv en home cinema enzo, niemand kon hem helpen, was ik langs gegaan en binnen 30minuten was alles werkend.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
In Delft wel een paar keer gehad dat een tevreden klant terugkwam en bij de baas ging vertellen dat ik een goede verkoper was. Alles wat ik zei was waar en ik kon goed en rustig uitleggen wat ze nodig hadden.
In Zoetermeer komt dat heel weinig voor. Al kwam ik er laatst een bij de Albert Heijn hier in de buurt tegen die mij toch even kwam bedanken.Dat is wel leuk en dat maakt het werk dan ook weer leuk.
Ik weet, is allemaal van pap en mam en die gebruiken het ookquote:
Dat is wel nice hoor. Dat hebben wij dan nog niet meegemaakt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had een keer dat een kerel al een jaar problemen met zijn apparatuur had thuis, tv en home cinema enzo, niemand kon hem helpen, was ik langs gegaan en binnen 30minuten was alles werkend.
Die man had een eigen slijterij en was zo dankbaar dat ie een bbq voor ons had georganiseerd in zijn achtertuin
Marcedes, bazen auto's!quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is wel nice hoor. Dat hebben wij dan nog niet meegemaakt.
Wel vorig jaar rond deze tijd met de dochter van een klant gegaan. En van die klant kreeg ik ook nog eens een paar gratis rijlessen. Hij reed verdomme in een Marcedes.![]()
Hoelaat is het nu daar?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:37 schreef Boterbartje het volgende:
ik heb eigenlijk wel zin aan macdonalds moet ik zeggen
Loop de straat katten achterna. Die weten waar de beste vuilnisbakken te vinden zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:36 schreef Boterbartje het volgende:
straks maar even de straat op.. opzoek naar voer #honger
17:38quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
7 en 3 zijn ze, ze hebben niks te willen, maar nee broer woont in Heerhugowaard en is voor AZ
wil je fotos van mijn bezwete okkies na een half uurtje fietsen in dit weer?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Een vriend van mij zit in Laos, zag net foto's van hem op fb dat ie aan zwemmen is bij een waterval, ik werd best jaloers
Neequote:Op donderdag 24 mei 2012 12:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wil je fotos van mijn bezwete okkies na een half uurtje fietsen in dit weer?
nah rond een uurtje of 7. beetje vettig want dat is beter als je malariatabletten eet zeggen zequote:
tweede shirt van vandaag maar eens aantrekken echt dit weer en enige vorm van iets doen is uit geslotenquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
tweede shirt van vandaag maar eens aantrekken echt dit weer en enige vorm van iets doen is uit gesloten
oh ohquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:45 schreef Flippiee het volgende:
ik word helemaal nerveus van al die emails van school over volgend semester. Net de enige email wat ik nodig heb voor volgend semester, krijg ik niet.
Waarom heb jij dit zo achter elkaarquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja man straks zit ik weer een half jaar thuis. Dan word ik helemaal gek.
Weet ik veel. Dat gezeik iedere keer met die minoren wel of niet doorgaan. Bij mijn medestudenten verliep het toch makkelijker.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom heb jij dit zo achter elkaar
Dat gaat niet goed.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:47 schreef Boterbartje het volgende:
ik heb de airco aangezet en de temperatuur op het metertje is na een uur van 37 naar 38 graden in deze kamer gegaan
wat voor vage minoren wil jij doen danquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ik veel. Dat gezeik iedere keer met die minoren wel of niet doorgaan. Bij mijn medestudenten verliep het toch makkelijker.Maar die doen dan ook iets met recht of een minor in het Engels. Dat valt voor mij al af.
[..]
Dat gaat niet goed.
Ik wil gewoon iets met beleggen/accountancy/belastingen doen. Daar worden ongeveer 10 minoren in gegeven. Ik heb deze periode al een 2e inschrijving verstuurd en nog geen antwoord daar op gehad, dat is frustrerend. Vorig semester heb ik dus voor alle 10 een inschrijving gedaan, die gingen bijna allemaal niet door of zaten destijds vol.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wat voor vage minoren wil jij doen dan
gewoon naar je school rennen ?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil gewoon iets met beleggen/accountancy/belastingen doen. Daar worden ongeveer 10 minoren in gegeven. Ik heb deze periode al een 2e inschrijving verstuurd en nog geen antwoord daar op gehad, dat is frustrerend. Vorig semester heb ik dus voor alle 10 een inschrijving gedaan, die gingen bijna allemaal niet door of zaten destijds vol.
Lijkt mij kut dit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil gewoon iets met beleggen/accountancy/belastingen doen. Daar worden ongeveer 10 minoren in gegeven. Ik heb deze periode al een 2e inschrijving verstuurd en nog geen antwoord daar op gehad, dat is frustrerend. Vorig semester heb ik dus voor alle 10 een inschrijving gedaan, die gingen bijna allemaal niet door of zaten destijds vol.
Zo mooiquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:56 schreef Dimens het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_profvoetballer.html
Werkt dat?quote:
Is het ook. Ik wist overigens vorig semester niet dat het mogelijk was om op een andere school een minor te volgen. Mijn eigen fout, maar nu weet ik het wel. Daar ga ik misschien voor inschrijven. Dan maar in Breda naar schoolquote:
ja joh, schelden bij de hva/hes werkt altijdquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Werkt dat?
[..]
Is het ook. Ik wist overigens vorig semester niet dat het mogelijk was om op een andere school een minor te volgen. Mijn eigen fout, maar nu weet ik het wel. Daar ga ik misschien voor inschrijven. Dan maar in Breda naar schoolAlleen die inschrijf data zijn bijna voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |