Ik wil gewoon iets met beleggen/accountancy/belastingen doen. Daar worden ongeveer 10 minoren in gegeven. Ik heb deze periode al een 2e inschrijving verstuurd en nog geen antwoord daar op gehad, dat is frustrerend. Vorig semester heb ik dus voor alle 10 een inschrijving gedaan, die gingen bijna allemaal niet door of zaten destijds vol.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wat voor vage minoren wil jij doen dan
gewoon naar je school rennen ?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil gewoon iets met beleggen/accountancy/belastingen doen. Daar worden ongeveer 10 minoren in gegeven. Ik heb deze periode al een 2e inschrijving verstuurd en nog geen antwoord daar op gehad, dat is frustrerend. Vorig semester heb ik dus voor alle 10 een inschrijving gedaan, die gingen bijna allemaal niet door of zaten destijds vol.
Lijkt mij kut dit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil gewoon iets met beleggen/accountancy/belastingen doen. Daar worden ongeveer 10 minoren in gegeven. Ik heb deze periode al een 2e inschrijving verstuurd en nog geen antwoord daar op gehad, dat is frustrerend. Vorig semester heb ik dus voor alle 10 een inschrijving gedaan, die gingen bijna allemaal niet door of zaten destijds vol.
Zo mooiquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:56 schreef Dimens het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_profvoetballer.html
Werkt dat?quote:
Is het ook. Ik wist overigens vorig semester niet dat het mogelijk was om op een andere school een minor te volgen. Mijn eigen fout, maar nu weet ik het wel. Daar ga ik misschien voor inschrijven. Dan maar in Breda naar schoolquote:
ja joh, schelden bij de hva/hes werkt altijdquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Werkt dat?
[..]
Is het ook. Ik wist overigens vorig semester niet dat het mogelijk was om op een andere school een minor te volgen. Mijn eigen fout, maar nu weet ik het wel. Daar ga ik misschien voor inschrijven. Dan maar in Breda naar schoolAlleen die inschrijf data zijn bijna voorbij.
Waarom ken ik dit pas sinds kort?quote:
Breda wat.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Werkt dat?
[..]
Is het ook. Ik wist overigens vorig semester niet dat het mogelijk was om op een andere school een minor te volgen. Mijn eigen fout, maar nu weet ik het wel. Daar ga ik misschien voor inschrijven. Dan maar in Breda naar schoolAlleen die inschrijf data zijn bijna voorbij.
Oh chill ik ga ook wel even emailen hoe het zit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja joh, schelden bij de hva/hes werkt altijdtoen ik in het verleden nog bij de hva zat en mijn punten niet krijg heb ik daar een beetje stennis geschopt. paar dagen later mooi die punten hoor
Mijn armen worden bruin.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hihaho mijn armen worden rood hoop niet dat het allemaal bultjes worden
Ja anders in Enschede of misschien Rotterdam. Maar dan sprak Breda mij meer aan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Breda wat.
Snel doen dan maar, straks ben je voor eeuwig student.
Enschede thefuck.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja anders in Enschede of misschien Rotterdam. Maar dan sprak Breda mij meer aan.
kom dan lekker in tilly wonenquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja anders in Enschede of misschien Rotterdam. Maar dan sprak Breda mij meer aan.
jij gaat eruitquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kom dan lekker in tilly wonenWij krijgen binnenkort weer plaats in dit huis
Alles gedeeld zeker? Ik wil een studio in tilburgquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik woon met nog 20 mensen hier, en het ziet erna uit dat we na deze zomer met ze 4-en overblijvenquote:
Nee alleen de HvA he.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Enschede thefuck., kun je nergens binnen Amsterdam dan?
Hehe serieusquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alles gedeeld ja, maar het is zeker gezellig.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Alles gedeeld zeker? Ik wil een studio in tilburg
Is het wel schoon? En hoe groot? En hoe duurquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alles gedeeld ja, maar het is zeker gezellig.
verschillende, verwacht geen paleizen hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee alleen de HvA he.
[..]
Hehe serieusHoe groot is die kamer dan?
Mijn eigen kamer is 12 m2 dus zolang niet kleiner, vind ik het best.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
verschillende, verwacht geen paleizen hoor13+m2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |