Breda wat.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Werkt dat?
[..]
Is het ook. Ik wist overigens vorig semester niet dat het mogelijk was om op een andere school een minor te volgen. Mijn eigen fout, maar nu weet ik het wel. Daar ga ik misschien voor inschrijven. Dan maar in Breda naar schoolAlleen die inschrijf data zijn bijna voorbij.
Oh chill ik ga ook wel even emailen hoe het zit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja joh, schelden bij de hva/hes werkt altijdtoen ik in het verleden nog bij de hva zat en mijn punten niet krijg heb ik daar een beetje stennis geschopt. paar dagen later mooi die punten hoor
Mijn armen worden bruin.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hihaho mijn armen worden rood hoop niet dat het allemaal bultjes worden
Ja anders in Enschede of misschien Rotterdam. Maar dan sprak Breda mij meer aan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Breda wat.
Snel doen dan maar, straks ben je voor eeuwig student.
Enschede thefuck.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja anders in Enschede of misschien Rotterdam. Maar dan sprak Breda mij meer aan.
kom dan lekker in tilly wonenquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja anders in Enschede of misschien Rotterdam. Maar dan sprak Breda mij meer aan.
jij gaat eruitquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kom dan lekker in tilly wonenWij krijgen binnenkort weer plaats in dit huis
Alles gedeeld zeker? Ik wil een studio in tilburgquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik woon met nog 20 mensen hier, en het ziet erna uit dat we na deze zomer met ze 4-en overblijvenquote:
Nee alleen de HvA he.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Enschede thefuck., kun je nergens binnen Amsterdam dan?
Hehe serieusquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alles gedeeld ja, maar het is zeker gezellig.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Alles gedeeld zeker? Ik wil een studio in tilburg
Is het wel schoon? En hoe groot? En hoe duurquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alles gedeeld ja, maar het is zeker gezellig.
verschillende, verwacht geen paleizen hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee alleen de HvA he.
[..]
Hehe serieusHoe groot is die kamer dan?
Mijn eigen kamer is 12 m2 dus zolang niet kleiner, vind ik het best.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
verschillende, verwacht geen paleizen hoor13+m2
18 ofzo, en ja die komt vrij reken wel op een prijs van 400+quote:
valt reuze mee echt, ik heb nu 13m2 en kan er alles kwijt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb geen inschattingsvermogen dus 13m2 klinkt echt klein
Schoonmaker?!quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
18 ofzo, en ja die komt vrij reken wel op een prijs van 400+zit je wel in een huis met schoonmaker
Wat betaal je daarvoor danquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
valt reuze mee echt, ik heb nu 13m2 en kan er alles kwijt.
Ooooh.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee alleen de HvA he.
[..]
Hehe serieusHoe groot is die kamer dan?
Nee moordquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:10 schreef wietparkiet het volgende:
Is DV nu trouwens opgepakt voor diefstal ofwat ?
Nee.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:10 schreef wietparkiet het volgende:
nah ze ruimt de gemeenschappelijke kamers op, de keuken badkamer wc e.d. je kamer moet je zelf doen uiteraard.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Schoonmaker?!
en is dan alles ook echt schoon of nog teringbende? Ik wil niet op kamers omdat vies dus ik wil eigenlijk studio
380 incl. najah het is duur maar dan wel goeie locatie,gezellig en geen uberpuinhoopquote:
2 jaar celquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:10 schreef wietparkiet het volgende:
Dm locatie dan, wat voor mensen wonen er?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nah ze ruimt de gemeenschappelijke kamers op, de keuken badkamer wc e.d. je kamer moet je zelf doen uiteraard.
[..]
380 incl. najah het is duur maar dan wel goeie locatie,gezellig en geen uberpuinhoop
maar niet daar voorquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:12 schreef napoleonfour het volgende:
doe anders gewoon nyenrode flips, je hebt geld toch of nie
hbo/uni. Veel veel zeeuwen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dm locatie dan, wat voor mensen wonen er?
zal ik het doen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:14 schreef Flippiee het volgende:
ik schrik overigens mij nog altijd de pest pleuris als ik de user met mijn echte naam zie posten.
nee.quote:
Ik ga al bij napje wonenquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Woon ik dan bij jou nap? Kunnen we samen fokken
Kook jij dan voor mequote:Op donderdag 24 mei 2012 13:17 schreef napoleonfour het volgende:
ja toch, lekker samen op 1 kamer fokken lachen om de mensen hier.
Lekker meuren in zo'n hok.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:17 schreef napoleonfour het volgende:
ja toch, lekker samen op 1 kamer fokken lachen om de mensen hier.
directwonen ken ik uit mijn hoofd, die andere zal ik even moeten vragen aan een klasgenoot. keep you on de hoogte.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kook jij dan voor me
Maar heb jij sites of namen van dingen waar ik me in kan schrijven in tilburg? Voor een studio/kamer?
ach dat doe ik nu ook alquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
directwonen ken ik uit mijn hoofd, die andere zal ik even moeten vragen aan een klasgenoot. keep you on de hoogte.
Hoezo?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:21 schreef napoleonfour het volgende:
maar sowieso zit je met die huisbemiddelaars dan. kost tering veel.
probeer maar eens een studio te vinden zonder die zooi :p. dan moet je de huisbazen gewoon echt kennen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |