Ooooh.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee alleen de HvA he.
[..]
Hehe serieusHoe groot is die kamer dan?
Nee moordquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:10 schreef wietparkiet het volgende:
Is DV nu trouwens opgepakt voor diefstal ofwat ?
Nee.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:10 schreef wietparkiet het volgende:
nah ze ruimt de gemeenschappelijke kamers op, de keuken badkamer wc e.d. je kamer moet je zelf doen uiteraard.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Schoonmaker?!
en is dan alles ook echt schoon of nog teringbende? Ik wil niet op kamers omdat vies dus ik wil eigenlijk studio
380 incl. najah het is duur maar dan wel goeie locatie,gezellig en geen uberpuinhoopquote:
2 jaar celquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:10 schreef wietparkiet het volgende:
Dm locatie dan, wat voor mensen wonen er?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nah ze ruimt de gemeenschappelijke kamers op, de keuken badkamer wc e.d. je kamer moet je zelf doen uiteraard.
[..]
380 incl. najah het is duur maar dan wel goeie locatie,gezellig en geen uberpuinhoop
maar niet daar voorquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:12 schreef napoleonfour het volgende:
doe anders gewoon nyenrode flips, je hebt geld toch of nie
hbo/uni. Veel veel zeeuwen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dm locatie dan, wat voor mensen wonen er?
zal ik het doen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:14 schreef Flippiee het volgende:
ik schrik overigens mij nog altijd de pest pleuris als ik de user met mijn echte naam zie posten.
nee.quote:
Ik ga al bij napje wonenquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Woon ik dan bij jou nap? Kunnen we samen fokken
Kook jij dan voor mequote:Op donderdag 24 mei 2012 13:17 schreef napoleonfour het volgende:
ja toch, lekker samen op 1 kamer fokken lachen om de mensen hier.
Lekker meuren in zo'n hok.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:17 schreef napoleonfour het volgende:
ja toch, lekker samen op 1 kamer fokken lachen om de mensen hier.
directwonen ken ik uit mijn hoofd, die andere zal ik even moeten vragen aan een klasgenoot. keep you on de hoogte.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kook jij dan voor me
Maar heb jij sites of namen van dingen waar ik me in kan schrijven in tilburg? Voor een studio/kamer?
ach dat doe ik nu ook alquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
directwonen ken ik uit mijn hoofd, die andere zal ik even moeten vragen aan een klasgenoot. keep you on de hoogte.
Hoezo?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:21 schreef napoleonfour het volgende:
maar sowieso zit je met die huisbemiddelaars dan. kost tering veel.
probeer maar eens een studio te vinden zonder die zooi :p. dan moet je de huisbazen gewoon echt kennen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |