verkopen ze ook camel ?quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:56 schreef Boterbartje het volgende:
Mensen die roken mag ik jullie aandacht voor een jaloezie aanval.
Ik liep de supermarkt in net, want ik vind het altijd leuk om supermarkt in een ander land door te snuffelen, gekke producten etc etc.
en fin; een hele rij met sigaretten. En ze verkopen niet per pakje, maar per doos met 10 pakjes
Goedkoop merk was 8 US$ voor 10 pakjes
Angkor was 10 US$ voor 10 pakjes
en normale Marlboro was 11 US$ voor 10 pakjes = 87 cent per pakje!!!!
alsof jij ooit gestopt bentquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:00 schreef Flippiee het volgende:
Van die kruidensigaretten uit Indonesie bohhhhh ik zou dan bijna beginnen met roken
vast wel, niet gezienquote:
pzquote:
nehquote:
Niet, ik heb besloten in cambodia te gaan werken g!quote:
JA WEETJE HOE KUT DIT IS. NU KAN IK DUS 12 UUR LANG OP DAT VLIEGVELD WACHTENquote:
je capslock staat aanquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:14 schreef Boterbartje het volgende:
WTF IK HAD EEN TUSSENSTOP IN TOKYO VAN 12 UUR EN IK WOU DE STAD WEL IN:
VAN AIRPORT NAAR STAD
PRIJS TREIN ENKELTJE $30
PRIJS BUS ENKELTJE $45
PRIJS TAXI ENKELTJE $250
MOET OOK NOG TERUG
WAT IS DEZE VOOR PURE K****R
Kan je mooi naar de hoeren gaan g.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
JA WEETJE HOE KUT DIT IS. NU KAN IK DUS 12 UUR LANG OP DAT VLIEGVELD WACHTEN
als een taxi al 250 dollar kost, dan zal ik wel een hypotheek voor een hoer moeten nemenquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
als een taxi al 250 dollar kost, dan zal ik wel een hypotheek voor een hoer moeten nemen
Ga dan gewoon in NY, ergens bij een aan crack verslaafde hoer onder een viaduct.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
als een taxi al 250 dollar kost, dan zal ik wel een hypotheek voor een hoer moeten nemen
heheh Crackquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Ga dan gewoon in NY, ergens bij een aan crack verslaafde hoer onder een viaduct.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |