nee kom maar hier heenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:07 schreef Smoofie het volgende:
Laat je bruine tintje dan zien straks dv
Alleen echte bazen en intelligente mensen zien dat soort dingenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is niet altijd dichtbij te vinden.
he, net zoals groningenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is niet altijd dichtbij te vinden.
Amsterdamquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:19 schreef Smoofie het volgende:
Amsterdam is de mooiste stad, net weer door de prinsengracht gefietst, met dit weer en de zon
Singel ook
Net kuta op bali dusquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:22 schreef Boterbartje het volgende:
Net door Phnom penh gelopen. Wát een stad pff. Overal drukte van tuktuks en brommers, overal laagbouw, kraampjes midden op straat, mensen die op straat slapen, stoep die voor 20 meter ineens weg is en dan weer verder gaat, overal mooie vrouwen wel en het erge:
IN DIT HOTEL in de bar beneden zitten allemaal 60 jarige amerikanen en europeanen met jonge vrouwen. handje om haar heen, kontje vast en alles
Ja ok, maar die mannen betalen duidelijk die vrouwenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Net kuta op bali dusEn ik deed dat laatste ook
, alleen ben wel iets jonger.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:40 schreef Dimens het volgende:
Goedemiddag,
Bedankt voor het registreren. Wij willen je van harte welkom heten op onze mooie website en hopen dat je het erg naar je zin gaat krijgen hier.
Bovenin de pagina kun je je wegwijzen tussen verschillende sub-pagina's van FOK!. Van nieuwsberichten op de frontpage tot het onderling mailen met andere FOK! users.
Voor eventuele vragen kun je terecht bij de FOK!direct messaging waar je de naam van een van onze administrator's of moderator's kunt invullen en in het veld daaronder een bericht kunt typen.
Met vriendelijke groet,
Dimens
Hoofd welkoms comité
Dimens@fok.nl
goedkope kanker altijd leukquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:56 schreef Boterbartje het volgende:
Mensen die roken mag ik jullie aandacht voor een jaloezie aanval.
Ik liep de supermarkt in net, want ik vind het altijd leuk om supermarkt in een ander land door te snuffelen, gekke producten etc etc.
en fin; een hele rij met sigaretten. En ze verkopen niet per pakje, maar per doos met 10 pakjes
Goedkoop merk was 8 US$ voor 10 pakjes
Angkor was 10 US$ voor 10 pakjes
en normale Marlboro was 11 US$ voor 10 pakjes = 87 cent per pakje!!!!
quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:58 schreef napoleonfour het volgende:
Bb inslaan die handel. Btw gaat omhoog dus snel geld verdienen
volgens mij mag je idd maar 2 slof meequote:Op donderdag 24 mei 2012 14:59 schreef Beach het volgende:
Ja douane vindt het vast niet erg als je meerdere sloffen sigaretten meeneemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |