Oh lekker, wat moet je nog?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja volgende week dinsdag is m'n laatste. Daarna is het officieel. Dit zijn eigenlijk gewoon vrije dagen.
Ik zit voor een jongen die sletjes neukt. Toen ging het erover dat iedereen pijpt. De moeder van die jongen had gezegd dat ze de meisjes van die jongen te jong vond. Toen zei ik: die hebben wel een kleinere mond. Daarna vroegen ze of ik het ook deed, nog voor ik antwoord kon geven, gingen ze ervan uit dat het wel zo was. Toen vroegen ze of ik slikte.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vraag mij af hoe dit ter sprake komt tijdens een wiskunde les
[..]
ik heb net 2 uur buiten rondgelopen, ben er alleen maar zweteriger van geworden dankzij overal, bouwhelm en veiligheidsbril
Ja das niet fijn, ik lig met zo min mogelijk kleding achterthuis met m'n voeten in een bak water zodat ik niet zweetquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
ik heb net 2 uur buiten rondgelopen, ben er alleen maar zweteriger van geworden dankzij overal, bouwhelm en veiligheidsbril
Snap ik! Maar je kan het!quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Biologiedaar zie ik erg tegen op
pijp jij?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zit voor een jongen die sletjes neukt. Toen ging het erover dat iedereen pijpt. De moeder van die jongen had gezegd dat ze de meisjes van die jongen te jong vond. Toen zei ik: die hebben wel een kleinere mond. Daarna vroegen ze of ik het ook deed, nog voor ik antwoord kon geven, gingen ze ervan uit dat het wel zo was. Toen vroegen ze of ik slikte.
picsquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja das niet fijn, ik lig met zo min mogelijk kleding achterthuis met m'n voeten in een bak water zodat ik niet zweet![]()
op dat eerste of dat 2de?quote:
"Wiskunde is voor veel mensen in de maatschappij penibel."quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Ver gezocht.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Wiskunde is voor veel mensen in de maatschappij penibel."
Daar schrok er één wakker.
Ja ik haat quotwn op mobielquote:
Janken.quote:
have funquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nou ik ga weer verder met mijn gratis huidkanker ophalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |