Hoezo is dat duur dan? Je bedoelt dat je per maand betaalt dat je ingeschreven staat of watquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
probeer maar eens een studio te vinden zonder die zooi :p. dan moet je de huisbazen gewoon echt kennen.
oh nee, je moet dan bemiddelingskosten betalen eenmalig. Mocht je echt goedkoop willen wonen: zoek een dispuutshuis. Dan ben je voor max 250 echt klaar :pquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoezo is dat duur dan? Je bedoelt dat je per maand betaalt dat je ingeschreven staat of wat
Studentenverenigingquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh nee, je moet dan bemiddelingskosten betalen eenmalig. Mocht je echt goedkoop willen wonen: zoek een dispuutshuis. Dan ben je voor max 250 echt klaar :p
dat is de prijs die je betaald ja :p.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Studentenvereniging![]()
En dat is zeker smerig
Woah een oldbiequote:Op donderdag 24 mei 2012 13:14 schreef Flippiee het volgende:
ik schrik overigens mij nog altijd de pest pleuris als ik de user met mijn echte naam zie posten.
Dan betaal ik liever meerquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat is de prijs die je betaald ja :p.
Ja echt. En ik zit nog op school. Tijdens wiskunde ging het over pijpen, sindsdien heb ik het nog een tikkie warmer. Ik liep knalrood aan.quote:
Weekend aan het vieren?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
Net 2 uur buiten gezeten en ik ben al wat bruiner/roderzometeen weer ff terug tot 4
Nog even wachten, je hebt nog examens toch?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zomervakantie aan het vieren.
Wacht nu op tilburg centraal. over 2 uur ben ik denk ik welquote:
Ja volgende week dinsdag is m'n laatste. Daarna is het officieel. Dit zijn eigenlijk gewoon vrije dagen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nog even wachten, je hebt nog examens toch?
ik vraag mij af hoe dit ter sprake komt tijdens een wiskunde lesquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja echt. En ik zit nog op school. Tijdens wiskunde ging het over pijpen, sindsdien heb ik het nog een tikkie warmer. Ik liep knalrood aan.ik haat dat.
ik heb net 2 uur buiten rondgelopen, ben er alleen maar zweteriger van geworden dankzij overal, bouwhelm en veiligheidsbrilquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
Net 2 uur buiten gezeten en ik ben al wat bruiner/roderzometeen weer ff terug tot 4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |