Laat die xenofobe Jappen op de foto gaan met een echte gaijjin en laat ze er flink voor dokken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:39 schreef Boterbartje het volgende:
MEN O MEN IK WORD FEL OP GELD, IK WIL MEER ERVAN
Flikker eens op man.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:40 schreef Boterbartje het volgende:
ECHT EN DIE ACHTERLIJKE KANKERGRIEKEN DIE BEETJE LOPEN TE SPECULEREN VAN ZIE ONS UIT DE EURO STAPPEN EN DAN DIE SPANJAARDEN DIE NAAR EU STAPPEN
OJA WE KUNNEN ONZE SCHULDEN NIET MEER BETALEN MAG IK GELD
VERDOMME
1.25 DOLLAR VOOR EURO, LAAGSTE KOERS IN 2 JAAR
WAT IS DEZE
NOU
NOU
GODVERDOMME
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:40 schreef Boterbartje het volgende:
ECHT EN DIE ACHTERLIJKE KANKERGRIEKEN DIE BEETJE LOPEN TE SPECULEREN VAN ZIE ONS UIT DE EURO STAPPEN EN DAN DIE SPANJAARDEN DIE NAAR EU STAPPEN
VERDOMME
WAT IS DEZE
NOU
NOU
GODVERDOMME
ah leiden. mocht je een tijdje niet hebben geregeld gewoon daar heebn goed. Goedkope hoertjesquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:24 schreef Beach het volgende:
Studentes Minerva ontgroend in luiers
niet vaak zoiets triests gezien
ik zal het in mijn achterhoofd houden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah leiden. mocht je een tijdje niet hebben geregeld gewoon daar heebn goed. Goedkope hoertjes
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:40 schreef Boterbartje het volgende:
VERDOMME
WAT IS DEZE
NOU
NOU
GODVERDOMME
Ik ben inderdaad een beetje boos.quote:
Sneuquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:24 schreef Beach het volgende:
Studentes Minerva ontgroend in luiers
niet vaak zoiets triests gezien
De Bilderberg groep en de NWO wrijven in hun handjes.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:48 schreef Flippiee het volgende:
En dan nog Nederland die er mee in stemt om het noodfonds nog eens 40 miljard te steunen
laat ze eerst maar eens nederland beschermen tegen de ondergang, zo gaan we natuurlijk gegarandeerd naar de klotequote:Op donderdag 24 mei 2012 15:48 schreef Flippiee het volgende:
En dan nog Nederland die er mee in stemt om het noodfonds nog eens 40 miljard te steunen
Ik heb nooit begrepen waar het nou goed voor is.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:49 schreef Trollscience het volgende:
Sowieso zijn studentontgroeningen de meest sneue gebeurtenissen altijd
De mensen die dat bedenken zijn meestal zelf de meest droeve personen, vind het een beetje zielig als je mensen op zo'n manier te kakken meent te zettenquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen waar het nou goed voor is.
Ze kunnen ook gewoon niets leuks verzinnen. Dit is gewoon sneu en niet grappig.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
De mensen die dat bedenken zijn meestal zelf de meest droeve personen, vind het een beetje zielig als je mensen op zo'n manier te kakken zetten.
Gisteren nog zo een politicus die zei dat de democratie zo niet werktquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
laat ze eerst maar eens nederland beschermen tegen de ondergang, zo gaan we natuurlijk gegarandeerd naar de klote
jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gisteren nog zo een politicus die zei dat de democratie zo niet werktToen een verslaggever gezegd had dat mening burger hier tegen was.
Daarom, natuurlijk komt er altijd leedvermaak bij kijken maar dit is gewoon ronduit droevig en een excuus om de meest achterlijke dingen te doen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze kunnen ook gewoon niets leuks verzinnen. Dit is gewoon sneu en niet grappig.
wat voor reisdetails, jij reist toch nooit?quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
Reisdetails: Geen AVR-NS
wat is dit
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wat voor reisdetails, jij reist toch nooit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |