Als ik het goed lees deden ze het tijdens de kerstvakantie, dus eigen tijdquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:48 schreef vosss het volgende:
Als ik de baas was van die supermarkt en ik zag dat filmpje dat flikkerde ik het personeel wat dat gedaan had buiten.
Spelen doe je maar in je eigenste tijd
Met die kratten, ok, met producten zou ik zelf wat minder op prijs stellenquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:53 schreef lipjes het volgende:
[..]
Als ik het goed lees deden ze het tijdens de kerstvakantie, dus eigen tijd
Geweldig, goed einde ook.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:10 schreef LordVoldemort het volgende:
If you watch the movie `Jaws' backwards, it's a movie about a shark that keeps throwing up people until they have to open a beach.
Haha prachtig hoe die gast eerst naar zijn eigen auto kijkt voordat hij kijkt of die andere chauffeur in orde isquote:
Had ik ook gedaan waarschijnlijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Haha prachtig hoe die gast eerst naar zijn eigen auto kijkt voordat hij kijkt of die andere chauffeur in orde is
Het schijnt dat ernstige brandwonden ook ruiken alsof iemand iets te lang op de bbq heeft laten liggen.quote:
In dezelfde categorie:quote:
Ik had een jongen in mijn klas die wou de frituurpan wegzetten. Hij kreeg het voor elkaar om met de stekker te blijven hangen achter de deurhendel en kreeg al die hete olie over zijn handen. EN inderdaad dat rook naar verse frikandellenquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het schijnt dat ernstige brandwonden ook ruiken alsof iemand iets te lang op de bbq heeft laten liggen.
[..]
In dezelfde categorie:
[ afbeelding ]
Hahah, dat is toch wel de sterkste van de reeksquote:
wel een goed reactievermogenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Haha prachtig hoe die gast eerst naar zijn eigen auto kijkt voordat hij kijkt of die andere chauffeur in orde is
Het enige leuke uit die film is de soundtrack, en dan juist dit nummer:quote:
Wat is eigenlijk dat vage bewegende in de camera? Nabewerking om het steady te krijgen omdat het origineel schudde?quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:54 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik had een jongen in mijn klas die wou de frituurpan wegzetten. Hij kreeg het voor elkaar om met de stekker te blijven hangen achter de deurhendel en kreeg al die hete olie over zijn handen. EN inderdaad dat rook naar verse frikandellen
?quote:
Ik ook een keer. Prikte een kroket uit de ijzer die nog in de frituurpan zat. er kwam of kroket of olie op huid vlak onder m'n pols. Was echt énorm heet en ging uit reflex er keihard over wrijven met m'n andere hand. En daarna onder water of douche. Maar het rook nergens naarquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:54 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik had een jongen in mijn klas die wou de frituurpan wegzetten. Hij kreeg het voor elkaar om met de stekker te blijven hangen achter de deurhendel en kreeg al die hete olie over zijn handen. EN inderdaad dat rook naar verse frikandellen
Hij had gigantisch mazzel, z'n handen herstelden goed. Alleen waren ze wel rood voor waarschijnlijk de rest van z'n leven. Maargoed buiten dat zag het er allemaal weer netjes uit.quote:
Paardenveld, Utrecht.quote:
Alleen als het vliegtuig hoog in de lucht is.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:02 schreef Simonepone het volgende:
[..]
Oh laat me die gast zonder parachute het vliegtuig uitschoppen !
quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:57 schreef Dimens het volgende:
De ochtend nadat ik bij smegmanus ben geweest.
[ afbeelding ]
Fucking erg ook echt die gast die alleen naar z'n eigen autoschade kijkt en niet eens ff checkt of die vrachtwagenbestuurder nog leeft (of hem er ff uit helpt)quote:
Die gast welquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:02 schreef Simonepone het volgende:
[..]
Oh laat me die gast zonder parachute het vliegtuig uitschoppen !
Raap me op.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:51 schreef knoffel het volgende:
ik geloof dat in het vorige deel er iemand was die had geprobeerd om een smile te laten tekenen in zijn pizzadoos. nu dacht ik laat ik dat ook een proberen.
Resultaat van de creatieve mensen:
[ afbeelding ]
Deze?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:51 schreef knoffel het volgende:
ik geloof dat in het vorige deel er iemand was die had geprobeerd om een smile te laten tekenen in zijn pizzadoos. nu dacht ik laat ik dat ook een proberen.
Resultaat van de creatieve mensen:
[ afbeelding ]
Die inderdaadquote:
Wij willen meelachenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:50 schreef Onnoman het volgende:
Dit is not done, maar ik moest wel hard lachen!
[ afbeelding ]
Doet et niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:50 schreef Onnoman het volgende:
[ afbeelding ]
beledigd?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:07 schreef Mirel het volgende:
Dan maar een notice in de OP zetten dat funnyjunk hotlinken niet toestaat?
Dat was het plaatje.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:50 schreef Onnoman het volgende:
Daar zat ik ook aan te denken...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:07 schreef Mirel het volgende:
Dan maar een notice in de OP zetten dat funnyjunk hotlinken niet toestaat?
Zelf niet normaal een plaatje kunnen posten en dan als een achterlijke reageren als er op gewezen wordtquote:
Al was ik wel beledigd (en niks beledigt me) dan slaat je opmerking nog steeds nergens opquote:
same, echt te verschrikkelijk voor woorden. maargoedquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:35 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Godverdomme, nou moet ik ook keihard lachen.
geanimeerde wijfen die je remsporen oplikken (althans ik denk dat dat het idee is van die malle Japanners)quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:19 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Wtf is dat een strip op je wc papier ?
Ik weet niet hoe lang die nekken van die jappen zijn maar ik denk dat het fysiek onmogelijk isquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:56 schreef boempa het volgende:
[..]
geanimeerde wijfen die je remsporen oplikken (althans ik denk dat dat het idee is van die malle Japanners)
De kat.quote:
knap gedaanquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Zoek een bepaald stripje. 4 vogels zitten in de sauna. Eentje van hen, ik geloof een meeuw, heeft een zeer beperkt vermogen om uitdrukkingen te begrijpen en neemt alles letterlijk. Met als resultaat dat hij uiteindelijk geswaffeld zal gaan worden.
Dat zwembadquote:Op zondag 27 mei 2012 22:50 schreef Brentmeister het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het filmpjequote:Op zondag 27 mei 2012 23:05 schreef P8 het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met haar afgelopen, is daar iets van bekend?
Thanks. Achteraf gezien kende ik het filmpje welquote:
Damn hipsters doing silly things.quote:
quote:
quote:
Lange tijd geleden dat ik zo hard heb gelachen, thanks guysquote:Op maandag 28 mei 2012 11:22 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://kexx.net/uploads/view/index.php?v=list&i=0&p=jeroom
Ik kan volgens mij beter gewoon de afleveringen terug kijken. Als je gifjes gaat maken doe het dan met nieuwe teksten en niet wat hij zegtquote:Op maandag 28 mei 2012 12:05 schreef Mirel het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
------------------
------------------
------------------
------------------
------------------
Wat gebeurd daar dan...quote:Op maandag 28 mei 2012 18:35 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Wat gebeurd daar dan, lijkt wel alsof hij alles niet helemaal meer kan volgen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Uit welke show komt dit?quote:Op maandag 28 mei 2012 12:05 schreef Mirel het volgende:
------------------
------------------
------------------
------------------
------------------
Nou lachen hoor... heel funny. En dan zeker met de context na 3:40 totaal niet lachen, en waarschijnlijk verzonnen ter eigen glorie van dit kereltje...quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 21:29 schreef elkravo het volgende:
[..]
Nou lachen hoor... heel funny. En dan zeker met de context na 3:40 totaal niet lachen, en waarschijnlijk verzonnen ter eigen glorie van dit kereltje...
quote:
quote:
Ik ging stuk om het stukje op 0:22quote:Op maandag 28 mei 2012 22:35 schreef Wootism het volgende:
Best erg, maar bijna alles uit dit filmpje is voor mij herkenbaar
Tering. Dit is te herkenbaarquote:Op maandag 28 mei 2012 22:35 schreef Wootism het volgende:
You wouldnt download an Elephant if you could!quote:
Goddamn Livejasmin & partypoker. zo herkenbaar.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:35 schreef Wootism het volgende:
2:20 jaquote:Op maandag 28 mei 2012 22:35 schreef Wootism het volgende:
Helaas joh, het is: You wouldn't download an elephant! En de reactie daarop is: Fuck you, I would if I could!quote:Op maandag 28 mei 2012 23:29 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
You wouldnt download an Elephant if you could!
0:46quote:Op maandag 28 mei 2012 22:35 schreef Wootism het volgende:
Hier idem, té ergquote:Op maandag 28 mei 2012 22:35 schreef Wootism het volgende:
quote:
Ik ga stuk deze is echt leuk!quote:
Kate Plus Eight show komt het vandaan. Aflevering: geen idee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:25 schreef whY... het volgende:
[..]
Ik ga stuk deze is echt leuk!Ergens beeld en geluid?
Ik heb proberen te zoeken maar kan hem niet vinden. Als je hem gevonden heb, geef dan ff een seintje!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:25 schreef whY... het volgende:
[..]
Ik ga stuk deze is echt leuk!Ergens beeld en geluid?
Kate is echt een hoer, maar ziet er dan wel weer strak uit in latex.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:28 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kate Plus Eight show komt het vandaan. Aflevering: geen idee.
Wat is er met het plaatje? Door de reacties te lezen lijkt het als of er wat mee gebeurt, een eng hoofd wat opeens verschijnt ofzo. Maar bij mij gebeurt er niksquote:
Lang wachtenquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:42 schreef Pindakaaspot het volgende:
[..]
Wat is er met het plaatje? Door de reacties te lezen lijkt het als of er wat mee gebeurt, een eng hoofd wat opeens verschijnt ofzo. Maar bij mij gebeurt er niks
Zelfs als je het verwacht schrik je nog. Alleen jammer dat ik nu die verhalen niet goed kan lezenquote:
quote:
quote:
Ik niet, of was er soms geluid?(ik had geluid uit)quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:52 schreef Pindakaaspot het volgende:
[..]
Zelfs als je het verwacht schrik je nog. Alleen jammer dat ik nu die verhalen niet goed kan lezen
Er was geen geluid bij. Toch schrok ik er vanquote:Op woensdag 30 mei 2012 01:24 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
Ik niet, of was er soms geluid?(ik had geluid uit)
RoosterTeeth!quote:
En terrecht, wat een kutspelquote:Op woensdag 30 mei 2012 07:39 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
RoosterTeeth!
Deze video is gedaan door Micheal, een van me favoriete, wat kan die jongen boos worden zeggen
Als mijn kat alleen al de kast hoort waarin onze stofzuiger staat is hij al buiten voordat de deur weer dicht isquote:
Hilarisch gewoon.quote:Op woensdag 30 mei 2012 07:39 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
RoosterTeeth!
Deze video is gedaan door Micheal, een van me favoriete, wat kan die jongen boos worden zeggen
Ik zat het na te rekenenquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
even gejat uit Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #38
[ afbeelding ]
hahaquote:Op woensdag 30 mei 2012 07:39 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
RoosterTeeth!
quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:25 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ik denk dat iedereen wel lelijk is op die manierquote:
Jonge, de Technics SL1200 was zijn tijd ver vooruit! Bazendingquote:
quote:
124124524x, dus.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:11 schreef RickoKun het volgende:
Deze is hier vast 124124523 x gepost maar maakt me niks uit
deze manquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:11 schreef RickoKun het volgende:
Deze is hier vast 124124523 x gepost maar maakt me niks uit
quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:21 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Jonge, de Technics SL1200 was zijn tijd ver vooruit! Bazending
De technics SL1200 vergelijken met een bedrade telefoon
Sterf.
Goed nummerquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:49 schreef wuuht het volgende:
http://khu.sh/songify_4fc77bf8f3a13&v2Gayboy
wat is deze
Forum Opties | |