Ik ga stuk deze is echt leuk!quote:
Kate Plus Eight show komt het vandaan. Aflevering: geen idee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:25 schreef whY... het volgende:
[..]
Ik ga stuk deze is echt leuk!Ergens beeld en geluid?
Ik heb proberen te zoeken maar kan hem niet vinden. Als je hem gevonden heb, geef dan ff een seintje!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:25 schreef whY... het volgende:
[..]
Ik ga stuk deze is echt leuk!Ergens beeld en geluid?
Kate is echt een hoer, maar ziet er dan wel weer strak uit in latex.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:28 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kate Plus Eight show komt het vandaan. Aflevering: geen idee.
Wat is er met het plaatje? Door de reacties te lezen lijkt het als of er wat mee gebeurt, een eng hoofd wat opeens verschijnt ofzo. Maar bij mij gebeurt er niksquote:
Lang wachtenquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:42 schreef Pindakaaspot het volgende:
[..]
Wat is er met het plaatje? Door de reacties te lezen lijkt het als of er wat mee gebeurt, een eng hoofd wat opeens verschijnt ofzo. Maar bij mij gebeurt er niks
Zelfs als je het verwacht schrik je nog. Alleen jammer dat ik nu die verhalen niet goed kan lezenquote:
quote:
quote:
Ik niet, of was er soms geluid?(ik had geluid uit)quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:52 schreef Pindakaaspot het volgende:
[..]
Zelfs als je het verwacht schrik je nog. Alleen jammer dat ik nu die verhalen niet goed kan lezen
Er was geen geluid bij. Toch schrok ik er vanquote:Op woensdag 30 mei 2012 01:24 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
Ik niet, of was er soms geluid?(ik had geluid uit)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |