quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:57 schreef Dimens het volgende:
De ochtend nadat ik bij smegmanus ben geweest.
[ afbeelding ]
Fucking erg ook echt die gast die alleen naar z'n eigen autoschade kijkt en niet eens ff checkt of die vrachtwagenbestuurder nog leeft (of hem er ff uit helpt)quote:
Die gast welquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:02 schreef Simonepone het volgende:
[..]
Oh laat me die gast zonder parachute het vliegtuig uitschoppen !
Raap me op.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:51 schreef knoffel het volgende:
ik geloof dat in het vorige deel er iemand was die had geprobeerd om een smile te laten tekenen in zijn pizzadoos. nu dacht ik laat ik dat ook een proberen.
Resultaat van de creatieve mensen:
[ afbeelding ]
Deze?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:51 schreef knoffel het volgende:
ik geloof dat in het vorige deel er iemand was die had geprobeerd om een smile te laten tekenen in zijn pizzadoos. nu dacht ik laat ik dat ook een proberen.
Resultaat van de creatieve mensen:
[ afbeelding ]
Die inderdaadquote:
Wij willen meelachenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:50 schreef Onnoman het volgende:
Dit is not done, maar ik moest wel hard lachen!
[ afbeelding ]
Doet et niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:50 schreef Onnoman het volgende:
[ afbeelding ]
beledigd?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:07 schreef Mirel het volgende:
Dan maar een notice in de OP zetten dat funnyjunk hotlinken niet toestaat?
Dat was het plaatje.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:50 schreef Onnoman het volgende:
Daar zat ik ook aan te denken...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:07 schreef Mirel het volgende:
Dan maar een notice in de OP zetten dat funnyjunk hotlinken niet toestaat?
Zelf niet normaal een plaatje kunnen posten en dan als een achterlijke reageren als er op gewezen wordtquote:
Al was ik wel beledigd (en niks beledigt me) dan slaat je opmerking nog steeds nergens opquote:
same, echt te verschrikkelijk voor woorden. maargoedquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:35 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Godverdomme, nou moet ik ook keihard lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |