quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:54 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik had een jongen in mijn klas die wou de frituurpan wegzetten. Hij kreeg het voor elkaar om met de stekker te blijven hangen achter de deurhendel en kreeg al die hete olie over zijn handen. EN inderdaad dat rook naar verse frikandellen
?quote:
Ik ook een keer. Prikte een kroket uit de ijzer die nog in de frituurpan zat. er kwam of kroket of olie op huid vlak onder m'n pols. Was echt énorm heet en ging uit reflex er keihard over wrijven met m'n andere hand. En daarna onder water of douche. Maar het rook nergens naarquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:54 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ik had een jongen in mijn klas die wou de frituurpan wegzetten. Hij kreeg het voor elkaar om met de stekker te blijven hangen achter de deurhendel en kreeg al die hete olie over zijn handen. EN inderdaad dat rook naar verse frikandellen
Hij had gigantisch mazzel, z'n handen herstelden goed. Alleen waren ze wel rood voor waarschijnlijk de rest van z'n leven. Maargoed buiten dat zag het er allemaal weer netjes uit.quote:
Paardenveld, Utrecht.quote:
Alleen als het vliegtuig hoog in de lucht is.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:02 schreef Simonepone het volgende:
[..]
Oh laat me die gast zonder parachute het vliegtuig uitschoppen !
quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:57 schreef Dimens het volgende:
De ochtend nadat ik bij smegmanus ben geweest.
[ afbeelding ]
Fucking erg ook echt die gast die alleen naar z'n eigen autoschade kijkt en niet eens ff checkt of die vrachtwagenbestuurder nog leeft (of hem er ff uit helpt)quote:
Die gast welquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:02 schreef Simonepone het volgende:
[..]
Oh laat me die gast zonder parachute het vliegtuig uitschoppen !
Raap me op.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:51 schreef knoffel het volgende:
ik geloof dat in het vorige deel er iemand was die had geprobeerd om een smile te laten tekenen in zijn pizzadoos. nu dacht ik laat ik dat ook een proberen.
Resultaat van de creatieve mensen:
[ afbeelding ]
Deze?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:51 schreef knoffel het volgende:
ik geloof dat in het vorige deel er iemand was die had geprobeerd om een smile te laten tekenen in zijn pizzadoos. nu dacht ik laat ik dat ook een proberen.
Resultaat van de creatieve mensen:
[ afbeelding ]
Die inderdaadquote:
Wij willen meelachenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:50 schreef Onnoman het volgende:
Dit is not done, maar ik moest wel hard lachen!
[ afbeelding ]
Doet et niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:50 schreef Onnoman het volgende:
Dit is not done, maar ik moest wel hard lachen!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |