Wij willen meelachenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:50 schreef Onnoman het volgende:
Dit is not done, maar ik moest wel hard lachen!
[ afbeelding ]
Doet et niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:50 schreef Onnoman het volgende:
[ afbeelding ]
beledigd?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:07 schreef Mirel het volgende:
Dan maar een notice in de OP zetten dat funnyjunk hotlinken niet toestaat?
Dat was het plaatje.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:50 schreef Onnoman het volgende:
Daar zat ik ook aan te denken...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:07 schreef Mirel het volgende:
Dan maar een notice in de OP zetten dat funnyjunk hotlinken niet toestaat?
Zelf niet normaal een plaatje kunnen posten en dan als een achterlijke reageren als er op gewezen wordtquote:
Al was ik wel beledigd (en niks beledigt me) dan slaat je opmerking nog steeds nergens opquote:
same, echt te verschrikkelijk voor woorden. maargoedquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:35 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Godverdomme, nou moet ik ook keihard lachen.
geanimeerde wijfen die je remsporen oplikken (althans ik denk dat dat het idee is van die malle Japanners)quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:19 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Wtf is dat een strip op je wc papier ?
Ik weet niet hoe lang die nekken van die jappen zijn maar ik denk dat het fysiek onmogelijk isquote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:56 schreef boempa het volgende:
[..]
geanimeerde wijfen die je remsporen oplikken (althans ik denk dat dat het idee is van die malle Japanners)
De kat.quote:
knap gedaanquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Zoek een bepaald stripje. 4 vogels zitten in de sauna. Eentje van hen, ik geloof een meeuw, heeft een zeer beperkt vermogen om uitdrukkingen te begrijpen en neemt alles letterlijk. Met als resultaat dat hij uiteindelijk geswaffeld zal gaan worden.
Dat zwembadquote:Op zondag 27 mei 2012 22:50 schreef Brentmeister het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het filmpjequote:Op zondag 27 mei 2012 23:05 schreef P8 het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met haar afgelopen, is daar iets van bekend?
Thanks. Achteraf gezien kende ik het filmpje welquote:
Damn hipsters doing silly things.quote:
quote:
quote:
Lange tijd geleden dat ik zo hard heb gelachen, thanks guysquote:Op maandag 28 mei 2012 11:22 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://kexx.net/uploads/view/index.php?v=list&i=0&p=jeroom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |