Ik ga stuk deze is echt leuk!quote:
Kate Plus Eight show komt het vandaan. Aflevering: geen idee.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:25 schreef whY... het volgende:
[..]
Ik ga stuk deze is echt leuk!Ergens beeld en geluid?
Ik heb proberen te zoeken maar kan hem niet vinden. Als je hem gevonden heb, geef dan ff een seintje!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:25 schreef whY... het volgende:
[..]
Ik ga stuk deze is echt leuk!Ergens beeld en geluid?
Kate is echt een hoer, maar ziet er dan wel weer strak uit in latex.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:28 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kate Plus Eight show komt het vandaan. Aflevering: geen idee.
Wat is er met het plaatje? Door de reacties te lezen lijkt het als of er wat mee gebeurt, een eng hoofd wat opeens verschijnt ofzo. Maar bij mij gebeurt er niksquote:
Lang wachtenquote:Op woensdag 30 mei 2012 00:42 schreef Pindakaaspot het volgende:
[..]
Wat is er met het plaatje? Door de reacties te lezen lijkt het als of er wat mee gebeurt, een eng hoofd wat opeens verschijnt ofzo. Maar bij mij gebeurt er niks
Zelfs als je het verwacht schrik je nog. Alleen jammer dat ik nu die verhalen niet goed kan lezenquote:
quote:
quote:
Ik niet, of was er soms geluid?(ik had geluid uit)quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:52 schreef Pindakaaspot het volgende:
[..]
Zelfs als je het verwacht schrik je nog. Alleen jammer dat ik nu die verhalen niet goed kan lezen
Er was geen geluid bij. Toch schrok ik er vanquote:Op woensdag 30 mei 2012 01:24 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
Ik niet, of was er soms geluid?(ik had geluid uit)
RoosterTeeth!quote:
En terrecht, wat een kutspelquote:Op woensdag 30 mei 2012 07:39 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
RoosterTeeth!
Deze video is gedaan door Micheal, een van me favoriete, wat kan die jongen boos worden zeggen
Als mijn kat alleen al de kast hoort waarin onze stofzuiger staat is hij al buiten voordat de deur weer dicht isquote:
Hilarisch gewoon.quote:Op woensdag 30 mei 2012 07:39 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
RoosterTeeth!
Deze video is gedaan door Micheal, een van me favoriete, wat kan die jongen boos worden zeggen
Ik zat het na te rekenenquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
even gejat uit Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #38
[ afbeelding ]
hahaquote:Op woensdag 30 mei 2012 07:39 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
RoosterTeeth!
quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:25 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ik denk dat iedereen wel lelijk is op die manierquote:
Jonge, de Technics SL1200 was zijn tijd ver vooruit! Bazendingquote:
quote:
124124524x, dus.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:11 schreef RickoKun het volgende:
Deze is hier vast 124124523 x gepost maar maakt me niks uit
deze manquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:11 schreef RickoKun het volgende:
Deze is hier vast 124124523 x gepost maar maakt me niks uit
quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:21 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Jonge, de Technics SL1200 was zijn tijd ver vooruit! Bazending
De technics SL1200 vergelijken met een bedrade telefoon
Sterf.
Goed nummerquote:Op donderdag 31 mei 2012 19:49 schreef wuuht het volgende:
http://khu.sh/songify_4fc77bf8f3a13&v2Gayboy
wat is deze
| Forum Opties | |