SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 24-05-2012 00:04:10 ]Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Kleiweg 325 Rotterdam is de kroeg.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:19 schreef Mama_Mia het volgende:
Is er nog een bepaald adres dat ingevoerd moet worden op de navigatie voor het dichtstbijzijnde parkeerterrein?
quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Hebben we over drie kwartier al een meet?!
.
Thanksquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Kleiweg 325 Rotterdam is de kroeg.
En je moet als je daar aankomt gewoon even kijken in de straat waar je kunt staan. Er zijn zoveel zijstraatjes enzoAls het echt niet lukt ga je maar voor de deur staan toeteren, dan stap ik er bij in!
De meeste kans heb je, als je voor de kroeg staat, direct aan de overkant van het spoor. Daar kunnen vrij veel auto's langs de weg half op de stoep staan. Sta ik ook altijd.
De 25ste? Ik heb de hele meet gemistquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:27 schreef tombolafan het volgende:
Deze klopt beter (als je ff niet op de datum rechts let)
[ code verwijderd ]
Greys, mag mijn teller in de OP? Anders is het al voorbij morgenochtendquote:
Ben net thuis, moet nog etenquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:33 schreef Greys het volgende:
Moeten we niet naar bed, jongeluiiiiiiii?
Nachtrust enzo, goed voor morgen?
Ik heb al geslapenquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:33 schreef Greys het volgende:
Succes morgenquote:
Ik ook...quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:43 schreef Cat22 het volgende:
Misschien moest ik ook maar eens gaan slapen.
Donequote:Op woensdag 23 mei 2012 23:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Greys, mag mijn teller in de OP? Anders is het al voorbij morgenochtend
quote:
whehe henk heeft vast wel red bull of niet?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:33 schreef Greys het volgende:
Hij heeft het wel of hij heeft het niet; dat zeg je goedquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
whehe henk heeft vast wel red bull of niet?
Krijgen we zomaar een lesje in quantum mechanica op de meetingquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij heeft het wel of hij heeft het niet; dat zeg je goed
Dan heeft hij het wel én heeft hij het niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Krijgen we zomaar een lesje in quantum mechanica op de meeting
de status is pas gedefinieerd als je bij het eetcafé arriveert.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan heeft hij het wel én heeft hij het niet.
met de voiture. op de terugweg kan ik wel wat mensen mee terug nemen die op de route wonenquote:
Tot morgen Roozjeeeeee!quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik ben net in slaap gevallen, dus ik ga maar eens naar bed.![]()
Welterusten allen.
Oh dus jij moet het braaf houden qua drankjesquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
met de voiture. op de terugweg kan ik wel wat mensen mee terug nemen die op de route wonen
Nee, niet gezien, nu ben ik helemaal zenuwachtigquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Done
[..]
@Ml, succes morgen! En tot morgen!
@Yv, nog gelezen dat Franklin rond kwart voor negen komt?![]()
@Cat en Elies, trusten en tot morgen![]()
min of meer, ligt aan de gezelligheid en aan de tijdquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:31 schreef Greys het volgende:
Oh dus jij moet het braaf houden qua drankjes![]()
Hihiquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, niet gezien, nu ben ik helemaal zenuwachtig
Deal!quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dankjewel!
En als jij op Joan stemt, stem ik op Zweden
quote:
Geef mij zo'n baanquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik vertrek zo naar een uurtje werk en dan al richting Rotterdam, wil niet hoeven haasten vandaag, daar is het veel te warm voor en ik heb het al warm van de opwinding
Wat zeiden ze danquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kreeg op het werk al opmerkingen over mn knalblauwe jurkje + pumps
Ik ook zo'n zin!quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:33 schreef BrandX het volgende:
reis naar middelburg overleefd, maar een grote mistwolk vanaf vlaardingen tot middelburg
ik probeer hier om 15.00 weg te gaan, heerlijk zin in!
En omdat ik morgen vrij ben, en morgen mijn balkon eindelijk cat-proof kan gaan maken, en dus het doel heb morgenavond mijn katten voor het eerst op het balkon te kunnen latenquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zeiden ze dan
[..]
Ik ook zo'n zin!
Komt ook door het weer he? Alles bij elkaar gewoon
waar kan ik die henk vinden dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:43 schreef Greys het volgende:
Doen jullie De Henk effe toevoegen op FB?
En hij heeft er zin an, hij is net zo hyper als wij geloof ik
Ik bedenk me net dat ik niet zo'n OV chippert heb, en ik zou Muis van het perron plukken op Rotterdam CS. Zonder zo'n kaart kom ik het perron niet op zeker? Gb, kan ik die van jou dan ff lenen?
ik heb een FB blokkade en kan op het moment geen nieuwe vrienden toevoegenquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:43 schreef Greys het volgende:
Ik bedenk me net dat ik niet zo'n OV chippert heb, en ik zou Muis van het perron plukken op Rotterdam CS. Zonder zo'n kaart kom ik het perron niet op zeker? Gb, kan ik die van jou dan ff lenen?
Je komt zonder zo'n ding nog gewoon op het perron, geen probleemquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:43 schreef Greys het volgende:
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
"Zooohooo, chiiiicccc" en van die goedkeurende (?) blikken. En ik: "jaaaa, ik heb een feestje en ga gelijk door". 't Is voor onze organisatie wel een opvallende outfit denk ik idd. Ah well
.
quote:
quote:Vraagje aan jullie namens Henk!
Willen degenen met Facebook hem nu nog even toevoegen:
https://www.facebook.com/henk.vanbeek.71
En als je dan vanavond een foto maakt met je foon, of je hem dan even wilt taggen op facebook
Zo komen de foto's ook op zijn wall, vindt ie leuk en vroeg hij speciaal!
Heb je lopen stalken?quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb een FB blokkade en kan op het moment geen nieuwe vrienden toevoegen
Oh thanks! Da's een hele opluchting van dat perronquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Je komt zonder zo'n ding nog gewoon op het perron, geen probleem
Veel plezier alvast allemaal! Neem veel foto's, vooral van Greys (en eventuele andere mooie vrouwen)
Done! Geloof dat ik dan maar een camera mee moetquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je lopen stalken?![]()
[..]
Oh thanks! Da's een hele opluchting van dat perron
En veel foto's zal wel lukken. Maar niet teveel van mij, daar word ik nerveus van
Jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Done! Geloof dat ik dan maar een camera mee moet
Een kleintje danquote:
Oh, wat ben je ook een poepie ook, hèquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:43 schreef Greys het volgende:
Oh ik dacht serieus dat je dan niet meer op de perrons kon komenquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, wat ben je ook een poepie ook, hè![]()
. Je hebt zo'n ding niet nodig als je niet de trein instapt.
Volgens mij willen ze dat in de toekomst inderdaad zo regelen, maar je kan nu ook nog gewoon treinkaartjes kopen natuurlijk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik dacht serieus dat je dan niet meer op de perrons kon komen![]()
Ohjaquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze dat in de toekomst inderdaad zo regelen, maar je kan nu ook nog gewoon treinkaartjes kopen natuurlijk.
Ik ookquote:
Daar komt straks zóooveel verandering inquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nog echt geen enkel nummer gehoord
Greys kun je ook nog cowboys en indianen van de dikdakkers er op zetten?quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:08 schreef Greys het volgende:
OHHHHHHH ik ga Moldavië van dit jaar nog even op mijn usb stickie zetten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Done!quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Greys kun je ook nog cowboys en indianen van de dikdakkers er op zetten?
Geluksvogelquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is hier anders nog haske bewolkt en nog helemaal niet zo warm.
Hihi, grapjequote:Op donderdag 24 mei 2012 09:26 schreef Greys het volgende:
Pat![]()
Ik ben in al mijn gehyper vergeten een LIVE topic vast aan te maken voor vanavond
Even doen... moment...
Jawel joh, zolang het voor de treinen nog niet verplicht is voor OV houders (dus iedereen behalve studenten) kun je er nog gewoon langsquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik dacht serieus dat je dan niet meer op de perrons kon komen![]()
We hebben heel veel muziek, komt goed!quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik ben mijn usb-stick vergeten, dus ik laat me vanavond vermaken met jullie muziek of vinden jullie dat ik er voor terug moet, met een schone stekkker ben ik ook geholpen, want mijn i podia gebruik ik natuurlijk wel bij me
Het komt allemaal goedquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Er zijn zo veel dingen om zenuwachtig voor te zijn. Sowieso, FOK!meet, hoteldingen (ik ga nooit naar hotels
), Joan, Franklin die komt (ik en bekende mensen
!), hoe ik eruit zie, zit mijn haar wel oké (ja, dat zijn twee aparte dingen!)... enzovoorts
.
+1quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:08 schreef Goodbye het volgende:
Mijn haar zit best goed vandaag, dus ik hoop maar dat het niet al te hard waait in R'dam.
Wat doe je Erik aanquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedemorgen!
Ik hoef niet meer op mijn eigen haar te letten, zondag de tondeuse erover gegooid, dus kan ik lekker op al jullie kapsels focussen.
Geen idee; ik heb nog geen woord gezegdquote:
Foto om te keuren?quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Als het goed zit dan mag er wel naar gekeken worden.
Helping!quote:
Veel drank om de pijn te verzachten dusquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen idee; ik heb nog geen woord gezegd
Maar mijn hoofd valt er bijna af van de koppijn
Oh no! Straks nog even op bed kruipen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen idee; ik heb nog geen woord gezegd
Maar mijn hoofd valt er bijna af van de koppijn
Ben nog lang niet zo verquote:
Jeuzusquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:38 schreef PatriQue89 het volgende:
OHHHH JONGENS.... ik zal eens gaan douchen, tas inpakken, ontbijten, en alles enzoo... moet om 12.15 al in de trein zitten!
Niet hoofdpijn, maar headsplitting headache van de buitencategorie.quote:
Godverquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet hoofdpijn, maar headsplitting headache van de buitencategorie.
Nu niets. Gewoon rustig wachten tot het wat bijtrekt
Ah nee! Wat irritant!quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet hoofdpijn, maar headsplitting headache van de buitencategorie.
Nu niets. Gewoon rustig wachten tot het wat bijtrekt
quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, maar ik woon dat ook in het rode puntje die ik hier zwart omcirkeld heb
[ afbeelding ]
Ja dat wist ik wel heurquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ben je met de trein om 16.17 in Utrecht? Want dan stap ik bij je inquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja! Ik whatsapp wel even in welk treinstel ik zit.. ik ga wel of helemaal voor, of helemaal achterin zitten. Das makkelijker dan ergens midden inquote:
Ja he?quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:49 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik snap ineens helemááál dat je blijft slapen
Oost-Kutkrabbenveenquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die kunnen we natuurlijk sowieso niet verstaanquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oost-Kutkrabbenveen
Tering Jantje; een serieuze Noord-Oost-Groninger
Ik inmiddels wel; mijn beeb heb ik gedownload vanuit Nood-Kutkrabbenveen en alles wentquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die kunnen we natuurlijk sowieso niet verstaan.
Goed idee want mijn haar zit ook alle kanten op behalve de goedequote:
Een pet is de oplossing voor alles. Echt waar. En niet te nerveus zijn; het komt allemaal beslist in ordequote:Op donderdag 24 mei 2012 11:06 schreef indaha het volgende:
Goed idee want mijn haar zit ook alle kanten op behalve de goede![]()
Beterschap Elies, ik hoop dat je hoofdpijn snel over is.
Ik ben een lijstje aan het maken om te controleren of ik alles in mijn tas heb , volgens mij de verkeerde volgorde maar ik ben toch un peu nerveux
Komt goedquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:07 schreef Greys het volgende:
Ik was best kalm () en toen belde Henk net.
"Klaar voor, stresskip???"
En nu ben ik weer aan het hyperpanieken want mijn zus komt over drie kwartier en ik moet nog met alles beginnen zo ongeveer
Adem in, adem uit....quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:07 schreef Greys het volgende:
En nu ben ik weer aan het hyperpanieken want mijn zus komt over drie kwartier en ik moet nog met alles beginnen zo ongeveer
Jup!quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Tandenborstel en een schone slipperdepip. Heb je die?
Greys, de rustgevende factor binnen het PR-team!quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:07 schreef Greys het volgende:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, god, nog een uur...
SNEL DOUCHEN EN ALLES INPAKKEN>...
Dramaaaa!!!!!
Hyperpanieken is nergens voor nodig joh.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:07 schreef Greys het volgende:
Ja hallo, lekker stevig om te knuffelen dusquote:
Lijkt me geen probleem als je iets later aanschuift, hoor.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben nog gewoon aan het werk, dus nog geen tijd voor zenuwen. Enige waar ik me druk over maak, is het verkeer. Heb een personeelsbijeenkomst op het werk met aansluitend kleine borrel en moet ondertussen in de gaten houden of de A13 geen bende wordt. Wil niet te laat komen. Maar buffet begint toch niet stipt 18:30, of wel?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
En vanavond sta ik alleen maar verlegen te kijken, van een afstandje
Omdat het supersupersupergezellig wordtquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:15 schreef DeZwabber het volgende:
Waarom heb ik hier ook alweer mee ingestemd
[ afbeelding ]
Dat kannie, want ik heb al gezegd dat je hem leuk vindtquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:22 schreef yvonne het volgende:
En vanavond sta ik alleen maar verlegen te kijken, van een afstandje
Whatsapp me maar als je echt veel later komt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben nog gewoon aan het werk, dus nog geen tijd voor zenuwen. Enige waar ik me druk over maak, is het verkeer. Heb een personeelsbijeenkomst op het werk met aansluitend kleine borrel en moet ondertussen in de gaten houden of de A13 geen bende wordt. Wil niet te laat komen. Maar buffet begint toch niet stipt 18:30, of wel?
Mooiquote:
Je ziet een beetje pips!quote:
OKquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Whatsapp me maar als je echt veel later komt.
Dan kijk ik even of we het buffetje wat later kunnen starten.
Heel veel later starten kan niet, want de keuken van Henk is op dat tijdstip ingesteld nu ongeveer.
Maar komt goed
En geen mondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zie er zo uit, maar dan met ledematen en hoofd en iets meer curvvvvvezzzzz
Oh wel een mooie jurk hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Thnx!quote:
Waar moet jij vandaan komen dan, als je nu al onderweg bent?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:49 schreef Goodbye het volgende:
Liiiiive vanuit de bus!
Mooi jurkje Xm. Ik kan natuurlijk ook mijn rode jurkje met witte stippen aanhouden en dan de hele avond naast jou gaan staan.
Jaquote:
Ik heb een papieren zak over mijn hoofdquote:
Papieren zak dusquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
En geen mond. Dat is lastig met het buffet
.
Ik dacht al: wat zal jouw werkgever veel subsidie voor je krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice girl!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ik heb geen bezwaar! Zijn we de retro-chickies!quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:49 schreef Goodbye het volgende:
Mooi jurkje Xm. Ik kan natuurlijk ook mijn rode jurkje met witte stippen aanhouden en dan de hele avond naast jou gaan staan.
Oei oei oei, en nuquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:43 schreef Peter het volgende:
Godsgloeiende, weg planning
Ik mag eerst nog: naar bodegraven om afstand te doen van m'n auto die gister kapot ging.
Een nieuwe auto kopen omdat ik die vrijdag naar mijn eerste werkdag al nodig heb
De vervangende auto inleveren.
En ik moet over 2 uur in scheveningen zijn![]()
Iets zegt me dat mijn planning niet helemaal gaat werken..
Ik ga jullie echt zo leuk vindenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb geen bezwaar! Zijn we de retro-chickies!
Ik had een foto gemaakt van t jurkje, maar ik weet niet hoe ik de link mobiel moet copy pastenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb geen bezwaar! Zijn we de retro-chickies!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Aaaaaahh, okquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik had een foto gemaakt van t jurkje, maar ik weet niet hoe ik de link mobiel moet copy pasten
Patrique, ik heb om 1 u al afgesproken met Greys
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:58 schreef Cat22 het volgende:
Gaat niet goed hier.
O dan pas ik goed bij jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Toch niet je goede humeur hequote:Op donderdag 24 mei 2012 12:00 schreef Goodbye het volgende:
Oh Fuck, ik bedenk al iets wat ik vergeten ben.
Je moet je nog aankleden?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:00 schreef Goodbye het volgende:
Men kijkt me niet raar aan op het station, dus nee.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je moet je nog aankleden?![]()
Goed dat je het zegt, moet ik ook niet vergeten.![]()
Oeh wauw, dat is degene die je me toen pmde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oeh wauw, dat is degene die je me toen pmde?
Ik thuis ook met dit weer, maar ik lig met greys en haar zus op een hotelkamerquote:
dus?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik thuis ook met dit weer, maar ik lig met greys en haar zus op een hotelkamer
ik ookquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:00 schreef Goodbye het volgende:
Absoluut, zit hier nu ook al een imitatie van een waterval te doen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
In Baku is het ook 28 graden dus we zweten met lekker met Joan mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Wel, heb je daar dan problemen mee?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Jemig, zit ik zo in een naakthotel zonder het door te hebben.
Oh ja, daar zit ik ook nog steeds tegenop te zien, eerst maar even douchen zo.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Zit wel echt alleen van het aankleden al te zweten als een otter met een zweetprobleem.
Zolang ik niet verplicht wordt om mee te doen, nee hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel, heb je daar dan problemen mee?
Verplicht niet natuurlijk, misschien een beetje aangemoedigd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zolang ik niet verplicht wordt om mee te doen, nee hoor.
Ik ga mee voor de pics (piksquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Steve, steve, steve, ze gaan allemaal naakt rondlopen en alles swaffelen enzo!
Gaan we dat morgenavond ook doen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Steve, steve, steve, ze gaan allemaal naakt rondlopen en alles swaffelen enzo!
Dan zorg ik gewoon dat ik er om 16 uur ben, moet me dan wel even omkleden, nee ik heb mijn tooi nog niet op nu in de trein, gek hèquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou geen bezwaren hebben om door te gaan naar de kroeg. Maar dat hangt ook een beetje af van wat de rest wil.
Nee want dat is niet glamorous, je had er gewoon bij moeten zijn vandaag als je dit had willen mee makenquote:
5 minuten lopen volgens 9292ov en we komen 15.55 aan, komt helemaal goed!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarschijnlijk zijn we iets later dan 16.00 bij het hotel, want het is toch wel een straatje uit lopen vanaf het station.
man ik ben al een uur obderweg... Ga aan het werk!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:08 schreef Renesite het volgende:
Ah. Patrick is vertrokken. Heb zicht op het station vanaf mijn werk. Hehehe
Kleiweg? Nummer ben ik vergetenquote:
Vanaf cs?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
man ik ben al een uur obderweg... Ga aan het werk!!
huusquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vanaf cs?
Pauze is pas over 4min voorbij
http://cafe.hethalvemaatje.nl/quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:14 schreef sp3c het volgende:
ok kleiweg kan ik komen, weten we zeker dat dat de straatnaam is?
en hoe heet dat ding eigenlijk ... random mensen op straat vragen waar Henk zijn cafe is werkt zeker niet of wel?
Routebeschrijving stuurt mij recht langs centraal, dus als jullie straks bijna worden aangereden door een zilvergrijze ford met een verkeersmaniak achter het stuur dan ben ik het waarschijnlijk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarschijnlijk zijn we iets later dan 16.00 bij het hotel, want het is toch wel een straatje uit lopen vanaf het station.
Kousevoetjes?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:22 schreef Oognip het volgende:
Ik zie er echt tegenop om een panty aan te hebben met dit weerMaar ja, blote benen is ook geen optie want dan zitten m'n schoenen kut
Je nieuwe hardloopbroekjequote:Op donderdag 24 mei 2012 13:28 schreef MissBliss het volgende:
Mijn haar zit stom.
En ik weet nog steeds niet wat ik aandoe
Nee die vind ik lelijkquote:
Dat zit al in de wasquote:
Ik liep net buiten in de zon met een short en ik was echt verbaasd over hoe wit mn benen warenquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, ik heb gewoon mn melkflessen. Zonder panty!
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:42 schreef Oognip het volgende:
Over een uur gaan MM en ik weg. Ik moet nog omkleden, make-uppen, haar doen en de kittens flessen en dat laatste kan pas om half 3 dus dan ben ik al omgekleed. Hopen dat ze niet mijn make-up er af plassen en m'n jurk onder poepen
Oogverblindend is goed toch?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik liep net buiten in de zon met een short en ik was echt verbaasd over hoe wit mn benen warenOogverblindend! Ach ja
quote:
Benzineklepje open, dopje eraf schroeven en dan het 'brandstofpistool' in de opening plaatsen, poosje knijpen en de tank is vol! Desnoods met twee handen knijpenquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:43 schreef Mama_Mia het volgende:
Maar dat laatste doe ik met Nip want ik kan niet alleen tanken
En dat laatste is dus het probleemquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:48 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Benzineklepje open, dopje eraf schroeven en dan het 'brandstofpistool' in de opening plaatsen, poosje knijpen en de tank is vol! Desnoods met twee handen knijpen
Pas dan maar op met de vlaggetjes vanavondquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:50 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
En dat laatste is dus het probleempolsproblemen
ik kan die pistolen niet eens vasthouden laat staan knijpen
Ik wapper wel voor MMquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:00 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Pas dan maar op met de vlaggetjes vanavond
Verkeerd om misschien?quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Potverdomme, ik denk, ik gooi even snel mijn simkaart in de nieuwe telefoon, maar die moet natuurlijk eerst opladen dus dat schiet niet op. Wil ik 'm terugdoen in mijn oude telefoon, zegt het ding dat er geen simkaart in zit. EN DIE HEB IK ER NET INGEDAAN
!
Gelukkig! Kan ik mooi met vrouwtje op de bank meelezenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Er zijn nog genoeg mensen die er niet bij zijn. Althans, die er in de kroeg niet bij zijn.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |