Komt goedquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:07 schreef Greys het volgende:
Ik was best kalm () en toen belde Henk net.
"Klaar voor, stresskip???"
En nu ben ik weer aan het hyperpanieken want mijn zus komt over drie kwartier en ik moet nog met alles beginnen zo ongeveer
Adem in, adem uit....quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:07 schreef Greys het volgende:
En nu ben ik weer aan het hyperpanieken want mijn zus komt over drie kwartier en ik moet nog met alles beginnen zo ongeveer
Jup!quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Tandenborstel en een schone slipperdepip. Heb je die?
Greys, de rustgevende factor binnen het PR-team!quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:07 schreef Greys het volgende:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, god, nog een uur...
SNEL DOUCHEN EN ALLES INPAKKEN>...
Dramaaaa!!!!!
Hyperpanieken is nergens voor nodig joh.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:07 schreef Greys het volgende:
Ja hallo, lekker stevig om te knuffelen dusquote:
Lijkt me geen probleem als je iets later aanschuift, hoor.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben nog gewoon aan het werk, dus nog geen tijd voor zenuwen. Enige waar ik me druk over maak, is het verkeer. Heb een personeelsbijeenkomst op het werk met aansluitend kleine borrel en moet ondertussen in de gaten houden of de A13 geen bende wordt. Wil niet te laat komen. Maar buffet begint toch niet stipt 18:30, of wel?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
En vanavond sta ik alleen maar verlegen te kijken, van een afstandje
Omdat het supersupersupergezellig wordtquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:15 schreef DeZwabber het volgende:
Waarom heb ik hier ook alweer mee ingestemd
[ afbeelding ]
Dat kannie, want ik heb al gezegd dat je hem leuk vindtquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:22 schreef yvonne het volgende:
En vanavond sta ik alleen maar verlegen te kijken, van een afstandje
Whatsapp me maar als je echt veel later komt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben nog gewoon aan het werk, dus nog geen tijd voor zenuwen. Enige waar ik me druk over maak, is het verkeer. Heb een personeelsbijeenkomst op het werk met aansluitend kleine borrel en moet ondertussen in de gaten houden of de A13 geen bende wordt. Wil niet te laat komen. Maar buffet begint toch niet stipt 18:30, of wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooiquote:
Je ziet een beetje pips!quote:
OKquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Whatsapp me maar als je echt veel later komt.
Dan kijk ik even of we het buffetje wat later kunnen starten.
Heel veel later starten kan niet, want de keuken van Henk is op dat tijdstip ingesteld nu ongeveer.
Maar komt goed
En geen mondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zie er zo uit, maar dan met ledematen en hoofd en iets meer curvvvvvezzzzz
Oh wel een mooie jurk hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Thnx!quote:
Waar moet jij vandaan komen dan, als je nu al onderweg bent?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:49 schreef Goodbye het volgende:
Liiiiive vanuit de bus!
Mooi jurkje Xm. Ik kan natuurlijk ook mijn rode jurkje met witte stippen aanhouden en dan de hele avond naast jou gaan staan.
Jaquote:
Ik heb een papieren zak over mijn hoofdquote:
Papieren zak dusquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
En geen mond. Dat is lastig met het buffet
.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zie er zo uit, maar dan met ledematen en hoofd en iets meer curvvvvvezzzzz
Ik dacht al: wat zal jouw werkgever veel subsidie voor je krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice girl!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ik heb geen bezwaar! Zijn we de retro-chickies!quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:49 schreef Goodbye het volgende:
Mooi jurkje Xm. Ik kan natuurlijk ook mijn rode jurkje met witte stippen aanhouden en dan de hele avond naast jou gaan staan.
Oei oei oei, en nuquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:43 schreef Peter het volgende:
Godsgloeiende, weg planning
Ik mag eerst nog: naar bodegraven om afstand te doen van m'n auto die gister kapot ging.
Een nieuwe auto kopen omdat ik die vrijdag naar mijn eerste werkdag al nodig heb
De vervangende auto inleveren.
En ik moet over 2 uur in scheveningen zijn![]()
Iets zegt me dat mijn planning niet helemaal gaat werken..
Ik ga jullie echt zo leuk vindenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb geen bezwaar! Zijn we de retro-chickies!
Ik had een foto gemaakt van t jurkje, maar ik weet niet hoe ik de link mobiel moet copy pastenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb geen bezwaar! Zijn we de retro-chickies!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Aaaaaahh, okquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik had een foto gemaakt van t jurkje, maar ik weet niet hoe ik de link mobiel moet copy pasten
Patrique, ik heb om 1 u al afgesproken met Greys
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:58 schreef Cat22 het volgende:
Gaat niet goed hier.
O dan pas ik goed bij jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Toch niet je goede humeur hequote:Op donderdag 24 mei 2012 12:00 schreef Goodbye het volgende:
Oh Fuck, ik bedenk al iets wat ik vergeten ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |