whehe henk heeft vast wel red bull of niet?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:33 schreef Greys het volgende:
Moeten we niet naar bed, jongeluiiiiiiii?
Nachtrust enzo, goed voor morgen?
Hij heeft het wel of hij heeft het niet; dat zeg je goedquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
whehe henk heeft vast wel red bull of niet?
Krijgen we zomaar een lesje in quantum mechanica op de meetingquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij heeft het wel of hij heeft het niet; dat zeg je goed
Dan heeft hij het wel én heeft hij het niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Krijgen we zomaar een lesje in quantum mechanica op de meeting
de status is pas gedefinieerd als je bij het eetcafé arriveert.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan heeft hij het wel én heeft hij het niet.
met de voiture. op de terugweg kan ik wel wat mensen mee terug nemen die op de route wonenquote:
Tot morgen Roozjeeeeee!quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik ben net in slaap gevallen, dus ik ga maar eens naar bed.![]()
Welterusten allen.
Oh dus jij moet het braaf houden qua drankjesquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
met de voiture. op de terugweg kan ik wel wat mensen mee terug nemen die op de route wonen
Nee, niet gezien, nu ben ik helemaal zenuwachtigquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Done
[..]
@Ml, succes morgen! En tot morgen!
@Yv, nog gelezen dat Franklin rond kwart voor negen komt?![]()
@Cat en Elies, trusten en tot morgen![]()
min of meer, ligt aan de gezelligheid en aan de tijdquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:31 schreef Greys het volgende:
Oh dus jij moet het braaf houden qua drankjes![]()
Hihiquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, niet gezien, nu ben ik helemaal zenuwachtig
Deal!quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dankjewel!
En als jij op Joan stemt, stem ik op Zweden
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |