Routebeschrijving stuurt mij recht langs centraal, dus als jullie straks bijna worden aangereden door een zilvergrijze ford met een verkeersmaniak achter het stuur dan ben ik het waarschijnlijk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarschijnlijk zijn we iets later dan 16.00 bij het hotel, want het is toch wel een straatje uit lopen vanaf het station.
Kousevoetjes?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:22 schreef Oognip het volgende:
Ik zie er echt tegenop om een panty aan te hebben met dit weerMaar ja, blote benen is ook geen optie want dan zitten m'n schoenen kut
Je nieuwe hardloopbroekjequote:Op donderdag 24 mei 2012 13:28 schreef MissBliss het volgende:
Mijn haar zit stom.
En ik weet nog steeds niet wat ik aandoe
Nee die vind ik lelijkquote:
Dat zit al in de wasquote:
Ik liep net buiten in de zon met een short en ik was echt verbaasd over hoe wit mn benen warenquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, ik heb gewoon mn melkflessen. Zonder panty!
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:42 schreef Oognip het volgende:
Over een uur gaan MM en ik weg. Ik moet nog omkleden, make-uppen, haar doen en de kittens flessen en dat laatste kan pas om half 3 dus dan ben ik al omgekleed. Hopen dat ze niet mijn make-up er af plassen en m'n jurk onder poepen
Oogverblindend is goed toch?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik liep net buiten in de zon met een short en ik was echt verbaasd over hoe wit mn benen warenOogverblindend! Ach ja
quote:
Benzineklepje open, dopje eraf schroeven en dan het 'brandstofpistool' in de opening plaatsen, poosje knijpen en de tank is vol! Desnoods met twee handen knijpenquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:43 schreef Mama_Mia het volgende:
Maar dat laatste doe ik met Nip want ik kan niet alleen tanken
En dat laatste is dus het probleemquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:48 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Benzineklepje open, dopje eraf schroeven en dan het 'brandstofpistool' in de opening plaatsen, poosje knijpen en de tank is vol! Desnoods met twee handen knijpen
Pas dan maar op met de vlaggetjes vanavondquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:50 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
En dat laatste is dus het probleempolsproblemen
ik kan die pistolen niet eens vasthouden laat staan knijpen
Ik wapper wel voor MMquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:00 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Pas dan maar op met de vlaggetjes vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |