Gaan we dat morgenavond ook doen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Steve, steve, steve, ze gaan allemaal naakt rondlopen en alles swaffelen enzo!
Dan zorg ik gewoon dat ik er om 16 uur ben, moet me dan wel even omkleden, nee ik heb mijn tooi nog niet op nu in de trein, gek hèquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou geen bezwaren hebben om door te gaan naar de kroeg. Maar dat hangt ook een beetje af van wat de rest wil.
Nee want dat is niet glamorous, je had er gewoon bij moeten zijn vandaag als je dit had willen mee makenquote:
5 minuten lopen volgens 9292ov en we komen 15.55 aan, komt helemaal goed!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarschijnlijk zijn we iets later dan 16.00 bij het hotel, want het is toch wel een straatje uit lopen vanaf het station.
man ik ben al een uur obderweg... Ga aan het werk!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:08 schreef Renesite het volgende:
Ah. Patrick is vertrokken. Heb zicht op het station vanaf mijn werk. Hehehe
Kleiweg? Nummer ben ik vergetenquote:
Vanaf cs?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
man ik ben al een uur obderweg... Ga aan het werk!!
huusquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vanaf cs?
Pauze is pas over 4min voorbij
http://cafe.hethalvemaatje.nl/quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:14 schreef sp3c het volgende:
ok kleiweg kan ik komen, weten we zeker dat dat de straatnaam is?
en hoe heet dat ding eigenlijk ... random mensen op straat vragen waar Henk zijn cafe is werkt zeker niet of wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |