Het komt allemaal goedquote:Op donderdag 24 mei 2012 09:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Er zijn zo veel dingen om zenuwachtig voor te zijn. Sowieso, FOK!meet, hoteldingen (ik ga nooit naar hotels
), Joan, Franklin die komt (ik en bekende mensen
!), hoe ik eruit zie, zit mijn haar wel oké (ja, dat zijn twee aparte dingen!)... enzovoorts
.
+1quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:08 schreef Goodbye het volgende:
Mijn haar zit best goed vandaag, dus ik hoop maar dat het niet al te hard waait in R'dam.
Wat doe je Erik aanquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedemorgen!
Ik hoef niet meer op mijn eigen haar te letten, zondag de tondeuse erover gegooid, dus kan ik lekker op al jullie kapsels focussen.
Geen idee; ik heb nog geen woord gezegdquote:
Foto om te keuren?quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Als het goed zit dan mag er wel naar gekeken worden.
Helping!quote:
Veel drank om de pijn te verzachten dusquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen idee; ik heb nog geen woord gezegd
Maar mijn hoofd valt er bijna af van de koppijn
Oh no! Straks nog even op bed kruipen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen idee; ik heb nog geen woord gezegd
Maar mijn hoofd valt er bijna af van de koppijn
Ben nog lang niet zo verquote:
Jeuzusquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:38 schreef PatriQue89 het volgende:
OHHHH JONGENS.... ik zal eens gaan douchen, tas inpakken, ontbijten, en alles enzoo... moet om 12.15 al in de trein zitten!
Niet hoofdpijn, maar headsplitting headache van de buitencategorie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |