wij zijn officieel ja, ntb hvj wjnmk knzjquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:45 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mauHoezo voor mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt he, ik verwachte morde ook in de spoilerquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja, was dat niet morde?
Zullen we met jou posts beginnenquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:52 schreef Ame_thyst het volgende:
Weet je wat mij een leuk experiment lijkt.
Om posts van sommige mensen stiekem niet zichtbaar te maken op het forum.
Dus deze posters denkt dat de andere bezoekers de betreffende posts kunnen lezen. Maar in werkelijkheid ziet alleen de poster zelf zijn of haar eigen posts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus, Mag ik ook geen nickelodeon meer kijken. Alles wordt mij hier afgepakt in dit land, ALLES!quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:00 schreef Mender het volgende:
Weet je wat mij een leuk experiment lijkt.
Iedereen in dit topic mod rechten geven. En dan kijken wat er gebeurt.
Tik hem aanquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:01 schreef MineraalWater het volgende:
Agja, Ik ben al mod geweest he mender.
Dannyquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:04 schreef bobbernaut het volgende:
IP Ban yvonne en die andere andy ofzo?
racist hierquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:04 schreef MineraalWater het volgende:
Ik zou het hele Mocro topic verbannen.
Geert Wilders woont toch in Leidschenveen? Leidschenveen is echt een mocro plek thoquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:05 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Vind je het gek als 10 KM verder geert wilders woont?
Nouja, Hij woonde in venlo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:06 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Geert Wilders woont toch in Leidschenveen? Leidschenveen is echt een mocro plek tho
Maar ja ik mag ze persoonlijk niet echt, zijn wss de rotte appels, slechte appelboom dan.
eIGEn PlAtTenMaAtsChApy HuIbSt3r BV.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:09 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik hoef geen werk yo ik breek door in the scene
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah, Ik heb er hier ook niet zo'n last van, maar als ik dan een keer naar de bios ga savonds zie ik allenmaar donkere vlekjes met een vuilniszak en een fretje in hun nek.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mocro's? Wat zijn dat? Ik zie ze hier nooit.
Nouja binnekort op vakantie naar een ander land daar hebbe ze hem zeker niet!quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nah, hier in de regio hebben we ook zo'n wijk, hoor. Lelystad heet dat.
Hah, dat valt wel mee hoor. Ze zitten hier allemaal maar in een beperkte wijk. Helaas zit er echter geen hek omheenquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nah, hier in de regio hebben we ook zo'n wijk, hoor. Lelystad heet dat.
Die naam sowieso al, Banjo movies.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is echt zo'n kneus, ook al verdient die youtube money.
Ekt he. Alleen deze man is cancerbaas met al zijn filmpjes:quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:17 schreef MineraalWater het volgende:
Die hele nederlandse youtube scene is ook om te janken.
Die kerel komt ook bij mij uit de buurt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ekt he. Alleen deze man is cancerbaas met al zijn filmpjes:
Komt hij echt bij jouw uit de buurt?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:20 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Die kerel komt ook bij mij uit de buurt.
Hetzelfde als die dylan ofzo, Maar hij heeft wel een goeie vriendin
Ja, Venray woont die, Dat is echt 15 KM hier vandaan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Komt hij echt bij jouw uit de buurt?Hij verdient ook wel goed via Jewtube.
Wat een hoop gezever ook.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is echt zo'n kneus, ook al verdient die youtube money (op banjohmovies).
Lol, waar woon jij dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:22 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja, Venray woont die, Dat is echt 15 KM hier vandaan.
Haha, ik dacht eerder dat hij wat verder uit N-B kwam vanwege z'n accent. Venray is nog aardig dichtbij.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:24 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Laten we het maar bij Gemeente horst aan de maas houden.
Ik woon wel in het schoonste en kind vriendelijkste dorp van Nederland KUT!quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb Horst aan de Maas gegoogeld. Horst aan de Maas is kut
Okeequote:De gemeente Horst aan de Maas wordt op 5 en 6 oktober samen met de gemeenten Tiel, Maasdriel en Geldermalsen officieel benoemd tot ‘Borstvoedingsvriendelijke Gemeente van Nederland’.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder is het wel een leuke buurt waar ik woon hoor![]()
Niet in gemert maar wel in de buurtquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:38 schreef MineraalWater het volgende:
Ja woon jij in gemert? Daar kom ik wel eens
Inderdaag niggu,quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Welkom
je hebt niks gemist
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
PirateBay Bo$$
http://www.nu.nl/internet(...)zeilt-blokkades.html
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:51 schreef MineraalWater het volgende:
Zo voelt een topic kaap bob.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:02 schreef drumstickNL het volgende:
[2012] Beste topic ooit.
[..]
hawt, zelfs met kort haar
en ze heeft een kut stemquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zij ziet er uit als een heel lief onschuldig meisje maar tegelijkertijd ook als een vuile cancer slet.
晚上好quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:17 schreef drumstickNL het volgende:
早上好/ 早
edit: schijnt dat ze elke maand een nieuw vriendje heeft.
Ze kan zich niet settelen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:17 schreef drumstickNL het volgende:
早上好/ 早
edit: schijnt dat ze elke maand een nieuw vriendje heeft.
Jij in de anus ik in de puni oké?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:18 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Tijd voor mij dan, jij mag d'r als ik klaar ben oké?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bring on the hateNiet mijn plaatje overigens!
Watdekenkerquote:
Ik was er niet eens bij?quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:33 schreef bobbernaut het volgende:
Ik droomde vannacht dat de mensen van mc sc naar centerparcs gingen.
Drump, mender, plex, aldie en ik.
De eerste dag gingen we minigolfen, maar drump faalde tyfus hard, hij sloeg heletijd mis en schreeuwde dan heel hard KANKERMINIGOLF!!!
Mender was heel volwassen dus saai (no hate hoor mender)
Plex was een soort van Johnny Bravo!
Aldi was zichzelf..
En toen gingen we avondeten, drump en mender waren helemaal de weg kwijttoen was mender zo awesome!
Ja daarna gingen we slapen en toen werd ik wakker..
quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:33 schreef bobbernaut het volgende:
Ik droomde vannacht dat de mensen van mc sc naar centerparcs gingen.
Drump, mender, plex, aldie en ik.
De eerste dag gingen we minigolfen, maar drump faalde tyfus hard, hij sloeg heletijd mis en schreeuwde dan heel hard KANKERMINIGOLF!!!
Mender was heel volwassen dus saai (no hate hoor mender)
Plex was een soort van Johnny Bravo!
Aldi was zichzelf..
En toen gingen we avondeten, drump en mender waren helemaal de weg kwijttoen was mender zo awesome!
Ja daarna gingen we slapen en toen werd ik wakker..
...quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wacht, lijkt me dat je extreem autistisch bedoelde? Zat ik een beetje in een hoekje te programmeren op mijn netbookje terwijl ik het zonlicht vervloek?
Ik had een autist in de klas en die ging tijdens Nederlands op de tafels ciske de rat zingen. Alle meisjes zwanger gelijk. Hij was genezen, alle strafbladen ineens mysterieus verloren. Autisten, bad ass mofo's.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
IK SNAP HET NIET
HOEZO ZIJN EXTREME AUTISTEN MEELOPERS
DIE KUNNEN SOCIALE BANDEN E.D. TOCH NIET BOEIEN
Ik begrijp er niks meer van.![]()
Nee hij was in zn pak heletijd met een zonnebril op meisjes aan t playennnquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:30 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een oogje op je heeft.
haha. Man in black trailer gezien zeker.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:37 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nee hij was in zn pak heletijd met een zonnebril op meisjes aan t playennn
Koop die:quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:23 schreef -Datdus- het volgende:
Ik wil deze schoenen.
[ afbeelding ]
Maar ik ben meer een grijze schoenen persoon. Nemen in het blauw?
MAAR WAT DEED IK DANquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:37 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nee hij was in zn pak heletijd met een zonnebril op meisjes aan t playennn
Laat eens een voorbeeld zien.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Koop die:
[ afbeelding ]
Te sloom, wil graag snelle herrie:quote:
Dat zijn echt (no offence) negerschoenen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nee deze moet je kopen
[ afbeelding ]
Had ze geen broek aan of zeau!!!?1quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zag er laatst een meidje dat ik vaag kende mee lopen. Ik haar vragen wat het sponsorcontract haar opleverde. Zij helemaal verontwaardigd.
Dat lipje kwam tot halverwege haar knie ofzo
quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nee alle vrouwen die mij zien trekken meteen hun kleren uit om zich door mij te laten nemen
Enfin, je snapt wat ik bedoel. Die dingen zitten hoog.
En Marianne thieme...quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zoiets had ik met Fleur Agema. Op sommige foto's ziet er er errug goed uit, maar vaak ook gewoon absoluut niet.
Janine zeker.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De VVD heeft wel redelijke
Daarvoor compenseren we in de OP.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wauwie, pa-ha-ha-hau-hau-hauze!
Zou dit trouwens de enige 100% vrouwloze SC zijn?
Laatste voyeur(s) Anonieme_Fokkerquote:
hahaquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
En met Bobber's stem
huwa? Waar is dat?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:36 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Laatste voyeur(s) Anonieme_Fokker
AlDieWillenteKaaprenVaren
Snuf.
Anonieme_Fokker
vogelkooi
Neraice
Anonieme_Fokker
Say waat
Mijn fobo!quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
huwa? Waar is dat?
Fan deathquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:42 schreef Ame_thyst het volgende:
Nieuwe fans en cooler.
More noise, less heat
ik heb sowieso weinig tot geen recente foto's. Zelfs het vodje op facebook is alweer drie jaar oud.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:40 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een foto in je fobo had maar nee.
Afschuwelijke politicus, http://www.geenstijl.tv/2(...)_ongedekte_cheq.htmlquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:38 schreef -Datdus- het volgende:
Pechtold is echt wel een kwal. Een vieze gladde kwal.![]()
Hoe oud was jij eigenlijk op die foto van je?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:50 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Afschuwelijke politicus, http://www.geenstijl.tv/2(...)_ongedekte_cheq.html
Je snapt toch niet dat mensen met hun verstand op zo'n partij stemmen?
Die op facebookquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hoe oud was jij eigenlijk op die foto van je?
....quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
En met Bobber's stem
Hij zit gewoon heel goed in zijn autistische rol nuquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:08 schreef Mender het volgende:
Het was een droom. Waarom is het zo'n big deal voor je
Ja hallo, dit zal je maar gezegd worden. Alsof iedereen dan weet wat hij bedoeltquote:
de mensen in de topic rijden liever paard.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:20 schreef MineraalWater het volgende:
Ik ben er weer, Net een Jeeptour gehad echt een aanrader
Oh ok.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:21 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
de mensen in de topic rijden liever paard.
heet(it must be summer) larpen of zo, heb er zelf niet zoveel verstand vanquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:22 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
heet(it must be summer) larpen of zo, heb er zelf niet zoveel verstand van
Ik blijf me hier maar telkens buitengesloten voelen...quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:27 schreef Mender het volgende:
Ik droomde laatst ook dat we een Minecraft SC meet hadden. Plexcon kwam aanzetten in zijn bazige outfit. Drumpie was bazig als altijd. Maurisioo had een alberthein tas bij waar heel groot AH op stond. Bobbernaut liet zijn fingerboard collectie zien. En AlDieWillenteKaaprenVaren deed waar hij goed in was.
we kunnen een subgroep oprichten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:27 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik blijf me hier maar telkens buitengesloten voelen...
tikquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Tik hem aan! Al weet ik niet of ik er blij mee moet zijn.
Gewoon. wat je altijd doet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat deed ik heel goed?
waar zie je dat?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zou je dan niet eens wat meer gaan posten? Je bent momenteel qua posts #15, eh
Ik zal het proberenquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zou je dan niet eens wat meer gaan posten? Je bent momenteel qua posts #15, eh
Fok statstooltje, ehquote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Fok statstooltje, ehOh god. Plaats 4.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Fok statstooltje, ehOf je wacht gewoon tot AlDieWillenteKaaprenVaren hem weer eens post. Hij post hem minimaal een keer per week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:57 schreef Mender het volgende:
[..]
Of je wacht gewoon tot AlDieWillenteKaaprenVaren hem weer eens post. Hij post hem minimaal een keer per week.
Lafaardquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:00 schreef Mender het volgende:
Ik ga maar niet proberen AlDieWillenteKaaprenVaren in te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |