Had ze geen broek aan of zeau!!!?1quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zag er laatst een meidje dat ik vaag kende mee lopen. Ik haar vragen wat het sponsorcontract haar opleverde. Zij helemaal verontwaardigd.
Dat lipje kwam tot halverwege haar knie ofzo
quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nee alle vrouwen die mij zien trekken meteen hun kleren uit om zich door mij te laten nemen
Enfin, je snapt wat ik bedoel. Die dingen zitten hoog.
En Marianne thieme...quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zoiets had ik met Fleur Agema. Op sommige foto's ziet er er errug goed uit, maar vaak ook gewoon absoluut niet.
Janine zeker.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De VVD heeft wel redelijke
Daarvoor compenseren we in de OP.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wauwie, pa-ha-ha-hau-hau-hauze!
Zou dit trouwens de enige 100% vrouwloze SC zijn?
Laatste voyeur(s) Anonieme_Fokkerquote:
hahaquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
En met Bobber's stem
huwa? Waar is dat?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:36 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Laatste voyeur(s) Anonieme_Fokker
AlDieWillenteKaaprenVaren
Snuf.
Anonieme_Fokker
vogelkooi
Neraice
Anonieme_Fokker
Say waat
Mijn fobo!quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
huwa? Waar is dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |