...quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wacht, lijkt me dat je extreem autistisch bedoelde? Zat ik een beetje in een hoekje te programmeren op mijn netbookje terwijl ik het zonlicht vervloek?
Ik had een autist in de klas en die ging tijdens Nederlands op de tafels ciske de rat zingen. Alle meisjes zwanger gelijk. Hij was genezen, alle strafbladen ineens mysterieus verloren. Autisten, bad ass mofo's.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
IK SNAP HET NIET
HOEZO ZIJN EXTREME AUTISTEN MEELOPERS
DIE KUNNEN SOCIALE BANDEN E.D. TOCH NIET BOEIEN
Ik begrijp er niks meer van.![]()
Nee hij was in zn pak heletijd met een zonnebril op meisjes aan t playennnquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:30 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een oogje op je heeft.
haha. Man in black trailer gezien zeker.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:37 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nee hij was in zn pak heletijd met een zonnebril op meisjes aan t playennn
Koop die:quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:23 schreef -Datdus- het volgende:
Ik wil deze schoenen.
[ afbeelding ]
Maar ik ben meer een grijze schoenen persoon. Nemen in het blauw?
MAAR WAT DEED IK DANquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:37 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nee hij was in zn pak heletijd met een zonnebril op meisjes aan t playennn
Laat eens een voorbeeld zien.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Koop die:
[ afbeelding ]
Te sloom, wil graag snelle herrie:quote:
Dat zijn echt (no offence) negerschoenen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nee deze moet je kopen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |