晚上好quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:17 schreef drumstickNL het volgende:
早上好/ 早
edit: schijnt dat ze elke maand een nieuw vriendje heeft.
Ze kan zich niet settelen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:17 schreef drumstickNL het volgende:
早上好/ 早
edit: schijnt dat ze elke maand een nieuw vriendje heeft.
Jij in de anus ik in de puni oké?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:18 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Tijd voor mij dan, jij mag d'r als ik klaar ben oké?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bring on the hateNiet mijn plaatje overigens!
Watdekenkerquote:
Ik was er niet eens bij?quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:33 schreef bobbernaut het volgende:
Ik droomde vannacht dat de mensen van mc sc naar centerparcs gingen.
Drump, mender, plex, aldie en ik.
De eerste dag gingen we minigolfen, maar drump faalde tyfus hard, hij sloeg heletijd mis en schreeuwde dan heel hard KANKERMINIGOLF!!!
Mender was heel volwassen dus saai (no hate hoor mender)
Plex was een soort van Johnny Bravo!
Aldi was zichzelf..
En toen gingen we avondeten, drump en mender waren helemaal de weg kwijttoen was mender zo awesome!
Ja daarna gingen we slapen en toen werd ik wakker..
quote:Op donderdag 24 mei 2012 09:33 schreef bobbernaut het volgende:
Ik droomde vannacht dat de mensen van mc sc naar centerparcs gingen.
Drump, mender, plex, aldie en ik.
De eerste dag gingen we minigolfen, maar drump faalde tyfus hard, hij sloeg heletijd mis en schreeuwde dan heel hard KANKERMINIGOLF!!!
Mender was heel volwassen dus saai (no hate hoor mender)
Plex was een soort van Johnny Bravo!
Aldi was zichzelf..
En toen gingen we avondeten, drump en mender waren helemaal de weg kwijttoen was mender zo awesome!
Ja daarna gingen we slapen en toen werd ik wakker..
...quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wacht, lijkt me dat je extreem autistisch bedoelde? Zat ik een beetje in een hoekje te programmeren op mijn netbookje terwijl ik het zonlicht vervloek?
Ik had een autist in de klas en die ging tijdens Nederlands op de tafels ciske de rat zingen. Alle meisjes zwanger gelijk. Hij was genezen, alle strafbladen ineens mysterieus verloren. Autisten, bad ass mofo's.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
IK SNAP HET NIET
HOEZO ZIJN EXTREME AUTISTEN MEELOPERS
DIE KUNNEN SOCIALE BANDEN E.D. TOCH NIET BOEIEN
Ik begrijp er niks meer van.![]()
Nee hij was in zn pak heletijd met een zonnebril op meisjes aan t playennnquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:30 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een oogje op je heeft.
haha. Man in black trailer gezien zeker.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:37 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nee hij was in zn pak heletijd met een zonnebril op meisjes aan t playennn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |