wij zijn officieel ja, ntb hvj wjnmk knzjquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:45 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mauHoezo voor mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt he, ik verwachte morde ook in de spoilerquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja, was dat niet morde?
Zullen we met jou posts beginnenquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:52 schreef Ame_thyst het volgende:
Weet je wat mij een leuk experiment lijkt.
Om posts van sommige mensen stiekem niet zichtbaar te maken op het forum.
Dus deze posters denkt dat de andere bezoekers de betreffende posts kunnen lezen. Maar in werkelijkheid ziet alleen de poster zelf zijn of haar eigen posts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus, Mag ik ook geen nickelodeon meer kijken. Alles wordt mij hier afgepakt in dit land, ALLES!quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:00 schreef Mender het volgende:
Weet je wat mij een leuk experiment lijkt.
Iedereen in dit topic mod rechten geven. En dan kijken wat er gebeurt.
Tik hem aanquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:01 schreef MineraalWater het volgende:
Agja, Ik ben al mod geweest he mender.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |