Die naam sowieso al, Banjo movies.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is echt zo'n kneus, ook al verdient die youtube money.
Ekt he. Alleen deze man is cancerbaas met al zijn filmpjes:quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:17 schreef MineraalWater het volgende:
Die hele nederlandse youtube scene is ook om te janken.
Die kerel komt ook bij mij uit de buurt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ekt he. Alleen deze man is cancerbaas met al zijn filmpjes:
Komt hij echt bij jouw uit de buurt?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:20 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Die kerel komt ook bij mij uit de buurt.
Hetzelfde als die dylan ofzo, Maar hij heeft wel een goeie vriendin
Ja, Venray woont die, Dat is echt 15 KM hier vandaan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Komt hij echt bij jouw uit de buurt?Hij verdient ook wel goed via Jewtube.
Wat een hoop gezever ook.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is echt zo'n kneus, ook al verdient die youtube money (op banjohmovies).
Lol, waar woon jij dan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:22 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja, Venray woont die, Dat is echt 15 KM hier vandaan.
Haha, ik dacht eerder dat hij wat verder uit N-B kwam vanwege z'n accent. Venray is nog aardig dichtbij.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:24 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Laten we het maar bij Gemeente horst aan de maas houden.
Ik woon wel in het schoonste en kind vriendelijkste dorp van Nederland KUT!quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb Horst aan de Maas gegoogeld. Horst aan de Maas is kut
Okeequote:De gemeente Horst aan de Maas wordt op 5 en 6 oktober samen met de gemeenten Tiel, Maasdriel en Geldermalsen officieel benoemd tot ‘Borstvoedingsvriendelijke Gemeente van Nederland’.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |